Weet ik toch! En ik gunde de Lapo aan iemand andersquote:Op zondag 14 november 2010 21:12 schreef Lutte het volgende:
En je hebt braaf gewacht HT, maar CC had me gePMd.
Ik ook, stond net elfde in de tussenstand en jij achtste.quote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zal ik mij morgen schamen voor de dagcijfers
ik had gisteren ook meer gepost dan verwachtquote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef honkeytonk het volgende:
Wat zal ik mij morgen schamen voor de dagcijfers
Echt? Met hoeveel posts? Stuur me een linkjequote:Op zondag 14 november 2010 21:13 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik ook, stond net elfde in de tussenstand en jij achtste.
Kijk gewoon in de stats?quote:Op zondag 14 november 2010 21:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt? Met hoeveel posts? Stuur me een linkje
Te laatquote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef Lutte het volgende:
[..]
En post het dan even. Want ik zie alleen de stand van een uur geleden.
Zoek. Een. Leven.quote:Op zondag 14 november 2010 21:16 schreef honkeytonk het volgende:
Van vandaag én gisteren sta ik op de 3e plaats.. 5 posts achter nummer een
Haha, wat schattig. Gaan jullie trouwen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik zei toch al dat ze aan het verhuizen is![]()
Nog niet, en ik ben ouder, dus ik moet jou schattig noemen, niet andersom!quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, wat schattig. Gaan jullie trouwen?
Grrrr. Vanaf hoe lang mochten jullie samen slapen?quote:Op zondag 14 november 2010 21:18 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog niet, en ik ben ouder, dus ik moet jou schattig noemen, niet andersom!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |