Vind ie zelf ook niet volgens mijquote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal is ie echt heel mooi, maar dit is niet zijn meest charmante moment...
Wat lief!quote:Op donderdag 20 januari 2011 15:15 schreef Bloempje. het volgende:
[ afbeelding ]
Normaal is ie echt heel mooi, maar dit is niet zijn meest charmante moment...
Mixje van een siamees en een burmeesquote:
Wauw, ze is prachtig! Heel veel geluk met haar!quote:Op maandag 17 januari 2011 16:33 schreef Tha_Bartman het volgende:
Ons nieuwe Huisgenootje is er!!!![]()
![]()
Dit is Romy, een Noorse Boskat van 3 jaar (4 in April). Het is een herplaatser, ze kon na het krijgen van een nestje niet meer goed overweg met de andere katten en begon zichzelf kaal te bijten.
Ze is in ons huisje de enige kat en we vertroetelen haar nu lekker hier, dus dat komt zeker weer helemaal goed met haar.
Foto's:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
binnenkort meer foto's, als ik goede heb gemaakt
quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mixje van een siamees en een burmees
Dankjequote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:19 schreef senesta het volgende:
[..]
Wauw, ze is prachtig! Heel veel geluk met haar!
Hij is niet zwart inderdaad, hij is chocoladebruin, net als z'n papa (de burmees). Het is alleen echt een beetje ons debieltje dit... We denken dat hij niet helemaal spoort. Staat soms midden in de kamer volledig verbijsterd om zich heen te kijken wat ie toch aan het doen was, gevolgd door keihard gemauw. Dan gaat ie maar op schoot liggen zielig zijn, omdat ie in de war is.quote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:21 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik wist niet dat mink (Tonkanees) zo donker kan worden !! Op mijn beeldscherm leek hij wel zwart maar dan klopten de blauwe ogen niet, nu snap ik in elk geval wel waar de blauwe ogen vandaan komen.
Ben benieuwd Bartje, wel een hele mooie hoor. Wordt alleen iets meer stofzuigen nuquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:24 schreef Tha_Bartman het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ze is heel lief, aanhankelijk, praat graag, er is nog niets negatiefs te ontdekken. Behalve dat ze me dagelijks om 7.00 onder begeleiding van een zacht mauwtje al spinnend bespringt -en me dus wakker maakt- en dan even lekker komt knuffelen (pff vervelend zeg).
En ze is dus nu nog niet eens op haar mooist vanwege stress heeft ze zichzelf bij haar vorige baasje kaal gelikt/gebeten rond haar pootjes en is ze een kilo afgevallen. Dus als dat straks weer helemaal op orde is allemaal hebben we een nog mooiere kat![]()
En er volgen natuurlijk snel meer foto's van mevrouw.
Ach dat hoort erbijquote:Op vrijdag 21 januari 2011 16:49 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Ben benieuwd Bartje, wel een hele mooie hoor. Wordt alleen iets meer stofzuigen nu
Ah tof! Soort burmees met blauwe ogenquote:Op vrijdag 21 januari 2011 15:17 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Mixje van een siamees en een burmees
Ai, misschien zit het in het ras... Die van mij mauwen ook heel veel inderdaad, maar dat is ook wel weer gezellig. Beetje jammer dat ze op het moment heel mijn kamer overhoop aan het halen zijn..quote:Op vrijdag 21 januari 2011 17:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ah tof! Soort burmees met blauwe ogenmaar wel de zachte burmees trekken. Wij hebben een burmees. Die mauwt nogal maar is zo lief
en ook niet bijster slim moet ik zeggen.
Ja, klopt, burmezen kletsen allemaal veel. Max was deze week bij de dokter en ze zei al: oh, t is echt een burmees. Aanstellen, aandacht trekken, kroelen....quote:Op vrijdag 21 januari 2011 18:01 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ai, misschien zit het in het ras... Die van mij mauwen ook heel veel inderdaad, maar dat is ook wel weer gezellig. Beetje jammer dat ze op het moment heel mijn kamer overhoop aan het halen zijn..
Tickel is ook gewoon getikt hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 08:52 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Oh Coriandra heeft echt een leuke aftekening !! En de naam van Tickel heb ik even op mijn namenlijstje gezet om in de toekomst misschien eens te pikken voor een getickte (qua vacht dan) kat, want die is wel erg leuk
Ook een tandenloos bekkiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Oom_Agent het volgende:
Gezellig aan tafel.
[ afbeelding ]
Net wakker !!
[ afbeelding ]
Baasje had per ongeluk de flits aan laten staan.
[ afbeelding ]
Geen tanden meer !!
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |