abonnement Unibet Coolblue
pi_90979114
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 11:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ik had zelf niet echt een kleur voor ogen, wilde gewoon 2 maatjes voor wat extra gezelligheid in huis (ik woon alleen). Toen kwam ik Sjors & Sjimmie op het spoor, en die zijn het geworden. Toevallig passen ze qua kleur heel goed bij het interieur (is ook met veel zandkleuren), maar al waren ze pimpelpaars geweest had ik ze nog genomen.

Ik zou me niet teveel blindstaren op een bepaalde kleur, blauw is bijvoorbeeld een hele populaire kleur voor dit ras, en als je persé die kleur wil hebben, zou je wel eens heel lang kunnen wachten. Hoe het met fawn is weet ik niet, is geloof ik ook een vrij recente kleur, dus of daar veel keus in is?
we zien het wel, het duurt toch nog eeuwen voor ik er een kat bij kan nemen, in dit mini huis kan dat echt niet, 3 weken een logeerkat erbij is al om gek van te worden :p
pi_90984997
zou dat nou lekker liggen
pi_90985153
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
zou dat nou lekker liggen
[ link | afbeelding ]
Als t maar warm is, denk ik soms :{
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
  vrijdag 7 januari 2011 @ 17:34:47 #129
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_90985193
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
zou dat nou lekker liggen
[ link | afbeelding ]
mooie foto !!!
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
pi_90985489
sinds de oude tv weg is, een breedbeeld bakbeest waar meneer altijd boven op lag, is dit zijn nieuwe vaste stekkie.

het gaat hem inderdaad om de warmte maar ik kan me toch niet voorstellen dat het nou echt lekker ligt :p

overigens lag de nieuwe lcd tv ook niet zo lekker. of wel, maar dan op de grond. toen we hem nog geen 3 uur hadden probeerde meneer erop te springen, ding stond nog niet vastgeschroeft met gevolg dat hij op de grond lag (van kastje van 30 cm gedonderd). gelukkig niet stuk, nu vastgeschroefd en kat heeft het nog 1x geprobeerd, toen sprong hij eroverheen.

nu kunnen we rustig ademhalen.
pi_91063601
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 09:11 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Je bent niet de enige ;) Het zijn idd Britse Kortharen, en de kleur is fawn, ik geloof een combinatie van Cinnamon en cremè, ik noem het gewoon simpel beige :P
Fawn is de verdunning van cinnamon.

Je hebt bij katten zoals bij veel andere dieren verdunde en onverdunde kleuren. Verdunning maakt de kleuren wat fletser, geeft zeg maar een soort pastel tint.

Blauw is de verdunning van zwart,
lilac is de verdunning van chocolate
fawn is de verdunning van cinnamon

en crème is de verdunning van rood.

Cinnamon/fawn is pas recent erkend bij de Brit en daardoor waren het wat schaarsere kleuren. Zoals wel vaker met schaarse dingen kwam er al snel een soort hype rond cinnamon en wordt het inmiddels veel meer gefokt.

Oude foto van Mimosa, ik heb de laatste tijd geen leuke van haar gemaakt;

  zondag 9 januari 2011 @ 21:55:44 #132
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_91089764
Oh Pumpkin, dat is wel een prachtige foto van haar! O+ Wat is ze mooi! O+

[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91099256
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 17:29 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
zou dat nou lekker liggen
[ link | afbeelding ]
Toen ik nog klein was deed onze toenmalige kat dat ook altijd. Zat ze tussen vensterbank en verwarming in :P (paste net) en blijkbaar was het lekker om daar te slapen :P
so get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind
get yourself a car and drive it all alone
get yourself a car and ride it on the wind yea
pi_91105631
Oh wat een foto's :D Idd die 'right bitch' :D En die kleintjes O+ (Wat kosten ze dan? :@)

Siep gaat hard! Niet heel veel foto's meer gemaakt de laatste tijd :@ Hier was hij 14 weken:



En tussen hele stoute bedrijven door slaapt ie af en toe even lief :{



[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-01-2011 10:22:07 ]
pi_91106795
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 10:21 schreef heaven7 het volgende:
Oh wat een foto's :D Idd die 'right bitch' :D En die kleintjes O+ (Wat kosten ze dan? :@)

Siep gaat hard! Niet heel veel foto's meer gemaakt de laatste tijd :@ Hier was hij 14 weken:

[ afbeelding ]

En tussen hele stoute bedrijven door slaapt ie af en toe even lief :{

[ afbeelding ]
wat een cutie O+
pi_91107585
Eerste dag in mijn appartementje genaamd Luna



Meteen al verliefd op AJAX!!!! Samen met toenmalige poes



Andere poes die nu weg is( andere vriend ging verhuizen en nam mee)



Een kater!!



Vaste plek Luna

  maandag 10 januari 2011 @ 23:37:43 #137
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_91143293
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 23:21 schreef RandomMoron het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

telefoon-kwaliteit en donker, geen goede combi :P
Is dat een savanah ofzo? Supermooi beestje ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 11 januari 2011 @ 00:07:54 #138
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91144544
nee joh, savanah's zijn nog te groot en te wild :) 't is een bengaal
  dinsdag 11 januari 2011 @ 17:18:27 #139
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91168943
al mijn katten ronken lekker een gat in de dag :D Ares ligt geheel ontspannen in de krabpaal van Azrael, die nu een nieuw plekje nodig heeft, dus in de koffer van Ban ligt. Ban moet dus op zoek naar wat anders dus die ligt als een bolletje op de fatboy :)



en nog wat bar en bar slechte telefoonkwaliteit sfeerbeeldjes :)








[ Bericht 25% gewijzigd door RandomMoron op 11-01-2011 17:43:08 ]
pi_91184098
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:18 schreef RandomMoron het volgende:
al mijn katten ronken lekker een gat in de dag :D Ares ligt geheel ontspannen in de krabpaal van Azrael, die nu een nieuw plekje nodig heeft, dus in de koffer van Ban ligt. Ban moet dus op zoek naar wat anders dus die ligt als een bolletje op de fatboy :)

[ afbeelding ]

en nog wat bar en bar slechte telefoonkwaliteit sfeerbeeldjes :)

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
mooi! welk ras is dat? ik heb er geen verstand van (obvious), maar daarom niet minder geinteresseerd :p
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:14:07 #141
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91184923
Abessijn! Mocht je meer op gaan zoeken, in veel beschrijvingen staan dat ze niet knuffelbaar zijn en heel afstandig. Klopt geen bal van :P 't zijn gigantisch grote knuffels die graag spelen, heel nieuwsgierig zijn en reteslim. Ze openen kastjes, leren snel en apporteren graag. En spelen veel, tot op zeer hoge leeftijd. <3 ik zou zo een pro-abessijnen campagne kunnen beginnen :P

Deze twee heb ik bijna nooit horen miauwen. Dat doen ze alleen als ze je horen aankomen en dan ook maar 1 zacht prrrrw.
pi_91185187
Op Wikipedia staat dit over abessijnen:

quote:
Abessijnen behoren tot de meest intelligente kattenrassen. Het zijn huisdieren die betrokken willen zijn bij alles wat er in huis gebeurt. Abessijnen zijn zeer op mensen georiënteerd en willen een hechte band met hun eigenaren. Het zijn geen echte schootkatten, maar waar je bent is ook je abessijn om zich er tegen aan te bemoeien, er bij te horen of aan mee te doen. Een abessijn is aanwezig. Dat betekent een eigenaar die daar tegen kan en die zo'n band apprecieert en onderhoudt met liefde. Een abessijn ziet zijn eigenaren als "maatjes" waar je samen dingen mee onderneemt. Abessijnen zijn kieskeurige gevoelige dieren en vragen veel aandacht van hun eigenaar. Ze voelen zich niet op hun plaats in een te grote groep katten, maar kunnen er ook niet tegen om als enig huisdier in een huis te wonen waar de eigenaren de hele dag werken. Het is een actieve, aanhankelijke en soms wat veeleisende kat voor mensen die een aanwezig huisdier zoeken en de combinatie van subtiliteit, gevoeligheid, activiteit, affectie en intelligentie waarderen.
Heel mooie katten trouwens :D.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:25:57 #143
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91185783
onze aby's worden dood ongelukkig als ze niet op schoot mogen. voor de rest vrij accuraat :)
we werken allebei dus soms kan het gebeuren dat ze een dag alleen zijn, en dat vinden ze ook wel prima, maar daarna willen ze wel een uitgebreide knuffel :)
pi_91185914
Maar ze zijn met z'n tweeën, dat scheelt :)

Ik heb ooit bij een dierenwinkel gewerkt, de eigenaresse fokte abessijnen. O+
  dinsdag 11 januari 2011 @ 22:44:08 #145
118556 RandomMoron
our common boredom
pi_91186982
't is een superras! wij zijn Ban en zijn zusje toen wezen bekijken omdat het herplaatsers waren. 1 jaar oud en ze werden herplaatst omdat ze niet de juiste bloedgroep hadden. Ik vond het echt de gaafste katten ooit!
zijn zusje overleed, toen werd Ban van de ene op de andere dag ongelukkig en zielig. We hebben besloten er toen een kitten bij te nemen en dat is de stevige Az die je hierboven ziet :)
Ook net zo'n opgetogen katertje, alleen een meer rond type. Ban is echt een beetje de Oosterlingen kant op.

Nu hebben we er sinds een week een nieuwe herplaatser bij, en dit keer een Bengaal en dat gaat ook goed! Een drukke bende, maar ik zou niet meer zonder Aby's kunnen :)
pi_91187852
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 22:14 schreef RandomMoron het volgende:
Abessijn! Mocht je meer op gaan zoeken, in veel beschrijvingen staan dat ze niet knuffelbaar zijn en heel afstandig. Klopt geen bal van :P 't zijn gigantisch grote knuffels die graag spelen, heel nieuwsgierig zijn en reteslim. Ze openen kastjes, leren snel en apporteren graag. En spelen veel, tot op zeer hoge leeftijd. <3 ik zou zo een pro-abessijnen campagne kunnen beginnen :P

Deze twee heb ik bijna nooit horen miauwen. Dat doen ze alleen als ze je horen aankomen en dan ook maar 1 zacht prrrrw.
haha cool :) ik vind ze supermooi :D grappig van dat apporteren. Mijn vuilnisbakkie doet dat ook! komtie echt zo 10x terug lopen met zijn muis als je hem hebt weggegooid. niet helemaal tot bij je handen, maar toch zeker in een straal van een meter. lachen :D
pi_91246129
nog meer ban en az fotos.. randommoron is mn dinnetje O+ *;

ban:



naast een liggende Ban zn overleden zusje Saph


azrael:
*booskijk*



nieuwe monster
Ares:


[
high fives and stagedives
pi_91249517
Bengaal O+ ik vind ze ZO mooi O+
♥ scars make us who we are ♥
  donderdag 13 januari 2011 @ 06:50:00 #149
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_91250401
Een snelle foto die ik heb weten te maken van m'n kat een tijdje terug, een beetje wazig, maar okay. O+

'sup.
  maandag 17 januari 2011 @ 16:33:30 #150
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_91468918
Ons nieuwe Huisgenootje is er!!! *O* O+

Dit is Romy, een Noorse Boskat van 3 jaar (4 in April). Het is een herplaatser, ze kon na het krijgen van een nestje niet meer goed overweg met de andere katten en begon zichzelf kaal te bijten.
Ze is in ons huisje de enige kat en we vertroetelen haar nu lekker hier, dus dat komt zeker weer helemaal goed met haar.

Foto's:







binnenkort meer foto's, als ik goede heb gemaakt :)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')