25 juni 2011quote:Op maandag 15 november 2010 00:32 schreef Vronsky het volgende:
Uuuuh, wanneer was veteranen dag ook alweer?
edit: ben zwaar moe
Doeiquote:
K.quote:Op maandag 15 november 2010 00:24 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Mooi, ik stuur je morgen ff ee PM
Gok dat ik dan nog wel in Nederland ben.quote:
Jij zit toch op EHV? Heb jij al wat meer nieuws over een kist die aankomende dinsdag vertrekt naar Afghanistan? Ik wil ff een collega uitzwaaien maar hij wist ook nog vrij weinig.quote:
Romeo Deltaquote:Op maandag 15 november 2010 00:36 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Gok dat ik dan nog wel in Nederland ben.
Roger.quote:Op maandag 15 november 2010 00:40 schreef Cobra4 het volgende:
Laatste nieuws wat ik heb is dat het om 0700 uur melden is voor de passagiers. Vetrektijden van maybe airlines durf ik geen uitspraken over te doen.
Maar volgens mij is het wel een kist van Martinair die de vlucht gaat doen.
Weltrusten.quote:Op maandag 15 november 2010 00:52 schreef ErwinRommel het volgende:
Deze gozert gaat nu ook pitten. Trusten voor een ieder!!
Geen flauw idee hoe die Mariniers dat oplossen.quote:Op maandag 15 november 2010 01:32 schreef m.k het volgende:
word de aanstichter nu vastgehouden en moet iedereen van zijn ploeg hem een keer stompen? of gaat het beschaafd?
Weltrusten.quote:Op maandag 15 november 2010 01:39 schreef m.k het volgende:
hehe
maar ik ga tukken veel succes met je dienst nog
Mogguhquote:Op maandag 15 november 2010 04:12 schreef Bouke-p het volgende:
En toen werd ik vanochtend wakker omdat ik lag te schudden in mn bed, en mn kast stond te rammelen.... Oftewel, dr was een aardbeving hierzo.
Goeiemorgen btw!
Brandalarm aflaten gaan is een duur geintje, bij ons @GMK kost t 1500,- per keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |