Ja, het gaat goed vandaag.. Volgens mij denkt DEF nu dat ik een schattig meisje benquote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus... schattig over een jongen zeggen...
Helaas wel ja!!quote:
Heh, hoeveel mag je er gooien?quote:Op zondag 14 november 2010 22:34 schreef Pumatje het volgende:
aankomende week handgranaat gooien
zin an....
weer eens wat anders.
Heh, ik zal je niet "benijden". Daar waar het tijdperk van "ok jongens, alle zakken vullen met handgranaten" mogelijk was zal voor jou wel niet gaan gelden.quote:Op zondag 14 november 2010 22:39 schreef Pumatje het volgende:
dat was vooral in Duitsland altijd zo ja ...
hoop ook dat we met overschotten mogen werken
maar aangezien we een onervaren luit hebben, zal het allemaal wel volgens 't boekje gaan.
Waar opzich niets mis mee is, maar de hele eenheid moet weer zo'n rolmodel periode tegemoet gaan
Kijk het ff aan. Doorstroom mogelijkheden? Zijn die er voor jou?quote:Op zondag 14 november 2010 22:40 schreef Pumatje het volgende:
Tussendoor, ben bezig met eigen plannen, voor na de dienst.
Begin nu toch te twijfelen, het gaat lastiger worden defensie in te komen..
zelfde situatie toen ik nog een jaar of 18 was.. was het ook erg lastig....
het is echt afhankelijk van de Bezuinigingen, en plannen...
zit kans in dat ik volgend jaar naar de West ga, en als Afghanistan doorgaat.. 2012 zeker afghanistan. Onze eenheid is in 2012 operationeel gereed..
Ohhh god nee hè?? Ben jij er ook weer...........quote:
Jij mag Cobra4 zeggen hoor.quote:Op zondag 14 november 2010 23:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohhh god nee hè?? Ben jij er ook weer...........
Avond.quote:
quote:
En Lottusss sprong meteen op om "God Shaves the Queen" te zingen?quote:Op zondag 14 november 2010 23:20 schreef ErwinRommel het volgende:
whehehe, vanmiddag toen ik afscheid nam van Lotusss zaten we te kussen, was net na einde Gran Prix, terwijl we net begonnen te kussen opeens het Duitse Volkslied om de zege van Vettel te vieren whehehe......
Geschoren was ze al, maar idd, in het vervolg toch maar op God Save the Queen of Brittania Rules the wavequote:Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
En Lottusss sprong meteen op om "God Shaves the Queen" te zingen?
0700. Dan even een paar eitjes spek eten in de vreetschuur en daarna even borrelen met wat collega's.quote:
Kan het van jou anders niet zeggen...quote:Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Esses het volgende:
[..]
Jezus... schattig over een jongen zeggen...
Luister, je zult vast een stoere bink zijn, maar wat meisjes.. ahum dames vinden is ook ernstig belangrijk...quote:Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef Iska het volgende:
[..]
Ja, het gaat goed vandaag.. Volgens mij denkt DEF nu dat ik een schattig meisje ben
Ik reserveer alvast de volgende TT: "Waar Iska weer gewoon een stoere bink is"![]()
Goeieavond!!! En werksequote:
Daar kan de organisatie van Veteranendag nog heel wat van leren.quote:Op zondag 14 november 2010 23:26 schreef ErwinRommel het volgende:
Vandaag idd dus Remembrance Sunday gekeken met Lotusss, en ja, bij mij kwam er toch emotie los bij het zien van hoe men dat daar beleefd!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |