jostipiet in bikini!quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..
quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef Iska het volgende:
[..]
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ektequote:
starwars en startrek is een groot verschilquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Maitje het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ekte
Dan heb ik wat gemistquote:Op zondag 14 november 2010 20:48 schreef Maitje het volgende:
Ik heb sowieso mijn jostipiet kop laten zien, kreeg je gratis en voor niets. En als jij in je star wars pakkie showt... zie ik ook alleen maar een starwars hoofd en niet de ekte
Wat voor een attoege wil je laten maken?quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Iska het volgende:
Maar ff kleine onderwerpswitch: Heeft iemand hier een tattoeage? Ik zit er zelf namelijk sterk over te denken
Pfffquote:Op zondag 14 november 2010 21:11 schreef Iska het volgende:
Neej, ben bezig voor TU
Maar ik wil dit laten zetten (Aikido-kanji):
[ afbeelding ]
?quote:
Dan stuur je maar een ekte foto van jezelf..quote:Op zondag 14 november 2010 21:17 schreef Iska het volgende:
Het origineel ga ik echt niet posten hoor, da's ECHT sociale zelfmoord (als ik hem al kan vinden btw, nooit dvd besteld)
En? Gehaald?quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Esses het volgende:
komt je trein op het verkeerde spoor binnen... rennen!
A sec, ff de minst lelijke zoekenquote:
net;)quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |