haha, jij bent er ook al zo eentje?quote:
Gefrituurde sprinkhaan is idd lekker, en gefrituurde meelworm ook.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
haha, jij bent er ook al zo eentje?
Heb eens gefrituurde sprinkhaan gegeten omdat iemand mij uitdaagde, was verbazend lekker.
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfenquote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Vronsky het volgende:
[..]
haha, jij bent er ook al zo eentje?
Heb eens gefrituurde sprinkhaan gegeten omdat iemand mij uitdaagde, was verbazend lekker.
Star Trek! Nerd!quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfen
Wel, smaakt naar noten.quote:Op zondag 14 november 2010 19:57 schreef EllaN het volgende:
Naja lekker wil ik het niet noemen. Je proeft niets.
Wederom.. pics!!quote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik ben een keer op een Star Trek-pak verschenen op een officieel Gala omdat een paar mensen zeiden dat ik te pussy was om te durfen
Over nerds gesproken. Ik had die opgehaald bij een kennis van een kennis ergens midden in Den Haag. Heel muf huis, helemaal onder de LotR, WoW en ST spullen... Heb er nog steeds nachtmerries vanquote:
Believe me, you don't want to see thatquote:
Jawel! Anders vraag ik er niet naar..quote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Iska het volgende:
[..]
Believe me, you don't want to see that
Ik heb al 1 keer sociale zelfmoord ondergaan, en daar wil het graag bij houden...quote:
Zwak excuus hoor!quote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef Iska het volgende:
[..]
Ik heb al 1 keer sociale zelfmoord ondergaan, en daar wil het graag bij houden...
Hoezo nerdyquote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Iska het volgende:
BTW, Vronsky!! Niet meer posten!! Je hebt nu precies 210 posts
Blijf natuurko in hart en nieren hequote:
Omdat ik je daar dan op vertrouwquote:Op zondag 14 november 2010 20:18 schreef Iska het volgende:
Sowieso, hoe ga jij zien dat ik het ben??
En dan vind je mijn antwoord zwakquote:
eveningquote:
Dat denk ik ook mevrouw Lotusssquote:Op zondag 14 november 2010 19:33 schreef Lotusss het volgende:
[..]
True
Maar ER en ik blijven voorlopig wel samen hoor
Prive mag ook hoor!!!quote:Op zondag 14 november 2010 20:24 schreef Iska het volgende:
[..]
En dan vind je mijn antwoord zwak.
Neej, serieus.. hij gaat hier niet komen
Maar ff kleine onderwerpswitch: Heeft iemand hier een tattoeage? Ik zit er zelf namelijk sterk over te denken
Goeiemiddag Sine!!quote:
Waarom wil jij zo graag mijn woestgeile adonis torso gehuld in een ST pak zienquote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef Maitje het volgende:
[..]
Prive mag ook hoor!!!
Nee, geen tatoo's op mijn lichaam...
[..]
Goeiemiddag Sine!!
Ik ben gewoon stiekem heel nieuwschierig hoe Iska eruit ziet..quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef Iska het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag mijn woestgeile adonis torso gehuld in een ST pak zien
Kom dr net weer vandaan, heb weer een heerlijke 12 uurs dienst normen&waarden gedraaid en ben nu moequote:waar de Kmar toeziet op waarden en normen
je hebt eerst waarden dan normen. waar kom je vandaan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Amootje het volgende:
[..]
Kom dr net weer vandaan, heb weer een heerlijke 12 uurs dienst normen&waarden gedraaid en ben nu moe
goeienaaf...
Maar als je het zo stelt wordt het meer iets van voor wat hoort wat..quote:Op zondag 14 november 2010 20:34 schreef Maitje het volgende:
[..]
Ik ben gewoon stiekem heel nieuwschierig hoe Iska eruit ziet..
En laten we eerlijk zijn, stel nou dat je een heel goddelijk lichaam heeft...? Heeft het oog ook nog wat i.p.v. al deze letters hier op het forum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |