Ja, als je bijv in de provinciale politiek zit dan ben je net zo goed vertegenwoordiger. En de PvdA heeft in bepaalde delen van ons land een hele dikke vinger in de pap zitten.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:55 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wil je nu beweren dat het bestuur ook een politieke vertegenwoordiger is? Ik zou je daar in kunnen volgen alleen geloof ik niet dat jij tot die reddering en de argumenten daarvoor zou kunnen komen.
Vlak de VVD niet uit. Verder doe jij het overkomen als het overige deel van de partijen jarenlang stilletjes in een hoekje heeft zitten huilen, terwijl de PvdA de lakens uitdeelde. Dat klopt simpelweg niet.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:09 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Komop Koos, PvdA heeft samen met het CDA toch wel't meeste macht gehad dacht ik zo.
Politiek op provinciaal of gemeentelijk niveau is niet hetzelfde als 'het bestuur'.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, als je bijv in de provinciale politiek zit dan ben je net zo goed vertegenwoordiger. En de PvdA heeft in bepaalde delen van ons land een hele dikke vinger in de pap zitten.
In meerdere plaatsen in deze regio heeft de PvdA niet eens een lokale tak. Moet je nagaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, als je bijv in de provinciale politiek zit dan ben je net zo goed vertegenwoordiger. En de PvdA heeft in bepaalde delen van ons land een hele dikke vinger in de pap zitten.
Niet altijd nee, maar kijk naar bepaalde delen van ons land, Amsterdam bijv, dat is het hartje van de sociaal-democratie. Natuurlijk heeft de VVD ook een woordje mogen meepraten maar dat is niet te vergelijken met de PvdA.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Vlak de VVD niet uit. Verder doe jij het overkomen als het overige deel van de partijen jarenlang stilletjes in een hoekje heeft zitten huilen, terwijl de PvdA de lakens uitdeelde. Dat klopt simpelweg niet.
Het gaat om de essentie koos, niet de details. Straks je me nog vertellen dat de PvdA ook minimale macht in Blaricum heeft.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In meerdere plaatsen in deze regio heeft de PvdA niet eens een lokale tak. Moet je nagaan.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Provinciale_Statenverkiezingenquote:Op donderdag 18 november 2010 17:11 schreef Arglist het volgende:
[..]
Politiek op provinciaal of gemeentelijk niveau is niet hetzelfde als 'het bestuur'.
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:15 schreef EchtGaaf het volgende:
Kut VVD krijgt natuurlijk een groot deel van de verloren PVV-zetels. Wat een land, wat een land...
Ik overweeg hier echt te vertrekken als de partij meer dan 50 zetels krijgt.
Wikipedia. Maar wat is je punt dat je wilde maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:14 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Provinciale_Statenverkiezingen
Even nadenken voordat je iets zegt
In de ene reactie schrijf je dat ik niet op kleine details moet letten, en vervolgens haal je een enkele stad aan als voorbeeld.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:13 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet altijd nee, maar kijk naar bepaalde delen van ons land, Amsterdam bijv, dat is het hartje van de sociaal-democratie. Natuurlijk heeft de VVD ook een woordje mogen meepraten maar dat is niet te vergelijken met de PvdA.
Dat het provinciale politiek net zo goed ''bestuur'' is.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:16 schreef Arglist het volgende:
[..]
Wikipedia. Maar wat is je punt dat je wilde maken?
Maar wat wil je nou zeggen dan? Dat de PvdA nooit iets te vertellen had?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:16 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
In de ene reactie schrijf je dat ik niet op kleine details moet letten, en vervolgens haal je een enkele stad aan als voorbeeld.
Het is een politiek orgaan, dat maakt het nog niet tot een bestuur. Met het bestuur wordt meestal de uitvoerende macht aangeduid. Dat is dus niet perse gelijk aan de provinciale of gemeentelijke politiek. Het parlement noemen we ook niet 'het bestuur', ook al zijn ze deels wetgever net als de staten en de raden...... Je weet er zoals ik al zei, vrij weinig van.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dat het provinciale politiek net zo goed ''bestuur'' is.
Als Karkamel dit nu al presteert, waarom niet?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:17 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet trouwens nog maar zien als de VVD dit vasthoudt, Blok vind ik nou ook niet bepaald charismatisch.
Schreef ik dat? Neen, probeer enkel duidelijk te maken dat de zaken een stuk genuanceerder zijn dan jij doet overkomen. Het geouwehoer over dat links ons land heeft verziekt, begint flauw te worden.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar wat wil je nou zeggen dan? Dat de PvdA nooit iets te vertellen had?
Niet zo negatief over de VVD "( ! Nou, omdat de VVD het vaak vlak voor de verkiezingen het altijd weer verneukt. Dat is dacht ik al 3 keer gebeurd.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Als Karkamel dit nu al presteert, waarom niet?
Ik denk alleen niet dat dat zo makkelijk zal gaan, ik denk niet dat ze je zullen aanmerken als politieke vluchteling omdat de VVD op 50 zetels zit.quote:
VVD is een asociale partij, PHP. Als je in de goot ligt (en ja dat kan iedereen overkomen), dan laat de VVD je verrotten. Succes is immers een keuzequote:Op donderdag 18 november 2010 17:21 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Niet zo negatief over de VVD "( ! Nou, omdat de VVD het vaak vlak voor de verkiezingen het altijd weer verneukt. Dat is dacht ik al 3 keer gebeurd.
[..]
Ik denk alleen niet dat dat zo makkelijk zal gaan, ik denk niet dat ze je zullen aanmerken als politieke vluchteling omdat de VVD op 50 zetels zit.
Ik heb nergens lopen leuren hier met dat soort terminologie, ik zeg enkel dat de sociaal-democratie aan het afbrokkelen is. En dat de PvdA heel veel te vertellen had in dit land.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:20 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Schreef ik dat? Neen, probeer enkel duidelijk te maken dat de zaken een stuk genuanceerder zijn dan jij doet overkomen. Het geouwehoer over dat links ons land heeft verziekt, begint flauw te worden.
Goed, hoe wat je dan het B&W duiden?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:19 schreef Arglist het volgende:
[..]
Het is een politiek orgaan, dat maakt het nog niet tot een bestuur. Met het bestuur wordt meestal de uitvoerende macht aangeduid. Dat is dus niet perse gelijk aan de provinciale of gemeentelijke politiek. Het parlement noemen we ook niet 'het bestuur', ook al zijn ze deels wetgever net als de staten en de raden...... Je weet er zoals ik zei, vrij weinig van.
Er is helemaal niets aan het afbrokkelen. Het zetelaantal van de sociaal-democraten wipt al jaren op en neer. Hetzelfde geldt overigens voor de VVD en het CDA.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:24 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik heb nergens lopen leuren hier met dat soort terminologie, ik zeg enkel dat de sociaal-democratie aan het afbrokkelen is. En dat de PvdA heel veel te vertellen had in dit land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |