Ah, kid effe voor zappelin24 vandaan schoppen.quote:
Het slotje zit erop in je lijst van actieve topics en het onderste deel wordt rozig. Best duidelijk, vind ik.quote:Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Toverheks het volgende:
is moeilijk te zien met deze nieuwe layout dat je de laatste bent, ik zat braaf te wachten.
ja toen ik verder scrolde zag ik het.quote:Op zondag 14 november 2010 14:37 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het slotje zit erop in je lijst van actieve topics en het onderste deel wordt rozig. Best duidelijk, vind ik.
Je gaat kijken naar 3 mensen, die mede dankzij een subsidie van ¤ 30,000,-- ieder een gebakken ei in een hete koekenpan proberen uit te beelden. O nee, dit zijn anderenquote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Scrutinizer het volgende:
Vanavond maar weer eens van wat linkse hobby's genieten
Ja......ik kan al dagen niet slapenquote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Ik ben al sinds donderdag razend lui, wat heerlijk
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.
Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
Morgen de sleutel, Laysa?
quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef beequeen het volgende:
Wat gaat de tijd toch snel, alweer december.![]()
Succes morgen Lays en D_K. Ik ben benieuwd naar de pics van jullie appartement.
Dat "nieuws" heeft zelfs hier de krant gehaaldquote:Op zondag 14 november 2010 18:46 schreef Deisyy het volgende:
14-11-2005: Een mus vliegt binnen in het gebouw waar een nieuw record van dominosteentjes wordt gehouden; hij wordt voor de zekerheid doodgeschoten.
Leuk! Wat voor auto?quote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
quote:Op zondag 14 november 2010 13:45 schreef Toverheks het volgende:
Rutte,Wilders en Verhagen vliegen in een privejet over Nederland.
Rutte wendt zich tot Verhagen en zegt...........
Weet je dat ik een biljet van 500 euro door het venster zou kunnen werpen en iemand gelukkig kan maken?, waarop Verhagen antwoordt: dat is goed maar ik zou 10 biljetten van 50 euro door het venster werpen om 10 personen dan gelukkig te maken.
om niet onder te doen zegt Wilders: ik zou 100 biljeten van 5 euro door het venster werpen en 100 personen daar gelukkig mee maken.
De piloot zucht en zegt tegen de co piloot "hoor die aroogante klootzakken eens bezig zijn, Zij realiseren zich niet dat wij die drie kerels uit het vliegtuig kunnen gooien en miljoenen mensen blij kunnen maken
stom he hahahaha maar ja is wel politiek grapje op de zondagmiddag![]()
oh lekker niks doen, is toch heerlijk, en waanneer gooi je eens leuke foto`s het topic op van je huiskamer????quote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef CarOnline het volgende:
Heel seizoen Grey's gekeken in 2 dagen. En een auto gekocht.
Ennnn verder niks. Oh ja, een dag gewerkt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |