Goh. Vooralsnog SCHIJT ik alle KLEUREN van de regenboog op dit spel. Tering Christus Fucking Jesus.quote:Op zondag 14 november 2010 18:05 schreef seto het volgende:
Ze zijn bezig met een patch voor de fps-problemen.
Ok man.quote:Op zondag 14 november 2010 18:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Goh. Vooralsnog SCHIJT ik alle KLEUREN van de regenboog op dit spel. Tering Christus Fucking Jesus.
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijkquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
ben er over na aan het denken dit spel te kopen... moeite waard of niet?
koop mw2 maarquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
Kan denk beter wachten op Bad company 2 vietnamquote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijk.
Alle pre-order fanboys = total idiots.
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.quote:Op zondag 14 november 2010 20:15 schreef pberends het volgende:
[..]
Jongen, het spel draait niet eens fatsoenlijk.
Alle pre-order fanboys = total idiots.
Dat dus. Koop een goede PC en je zult verlost zijn van je lagproblemen.quote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.
Hij draait hier als een zonnetje. Your problem dus. Move along, nothing to see here!
ik zeg ja, maar ik schijn een van de weinige mensen te zijn die practisch lagloos (muv gisteravond) speelt, op 3 verschillende pc's op 2 verschillende internetverbindingen....quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef krisjanovich het volgende:
Ik zeg ook ja.quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef bigbass het volgende:
[..]
ik zeg ja, maar ik schijn een van de weinige mensen te zijn die practisch lagloos (muv gisteravond) speelt, op 3 verschillende pc's op 2 verschillende internetverbindingen....
Gastquote:Op zondag 14 november 2010 20:31 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Mensen die hun bak niet eens goed kunnen afstellen en vervolgens gaan zeiken = total idiots.
Hij draait hier als een zonnetje. Your problem dus. Move along, nothing to see here!
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.quote:Op zondag 14 november 2010 21:28 schreef aight1 het volgende:
[..]
Gaster zijn hier ook mensen met een leven die gewoon een leuk spelletje willen spelen en niet een leven hebben dat om pc's draait, total idiot
vroegah, toen alle beter was. installeerde je een game en alles werkte. Blijkbaar kan zelfs 'the game of the year' dat tegenwoordig niet meer.quote:Op zondag 14 november 2010 21:33 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat slaat natuurlijk nergens op. Als je een spel fatsoenlijk wilt spelen, moet je er ook tijd voor over hebben om zelf een en ander af te stellen.
Hoe kun je dan verklaren dat sommigen (zoals ik) niet of nauwelijks problemen ondervinden?quote:Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
Het heeft ook niks met je pc te maken maar met de beta versie van deze game die je hebt gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |