quote:Ik wil wel
Op donderdag 30 mei 2002 11:57 schreef 2themax het volgende:
Ben Errug Benieuwd !!
quote:Dat is wel vaker bij de eerste lading(en). half juni zijn ze meestal op hun best.
Op donderdag 30 mei 2002 12:07 schreef toobad het volgende:-knip- maar wel een beetje flauw, moet ik zeggen. Ga er misschien zo nog wel weer een paar halen (hopelijk zijn die dan wel iets zouter...).
quote:Uitje moet je er pas bij doen wat verder in het seizoen. Als de kwaliteit niet meer zo heel goed is.
Op donderdag 30 mei 2002 12:01 schreef Punica het volgende:
Echt HEERLIJK!, met lekker uitjes erbij
Ik had er maandag al op bij een "illegale" haring party. Toch wel handig die connecties in de visindustrie.
Maar ze waren erg lekker. heb er net weer eentje op bij mijn vaste kraam.
quote:iig bij Schmidt op het vasteland, verder bij de viskraam voor de Bijenkorf op de coolsingel en bij het kraampje bij station Noord (Hillegersberg) en bij de visboer op de freericksplaats.
Op donderdag 30 mei 2002 12:01 schreef frenkb het volgende:
Waar in Rdam verkopen ze erg lekkere haring ??
Eet ze
quote:Ik ook niet !!
Op donderdag 30 mei 2002 12:08 schreef -Wepeel2- het volgende:
Ik heb nog nooit in m'n leven haring gegeten eigenlijk
quote:Ja goed he Edjekroketje !
Op donderdag 30 mei 2002 12:04 schreef edjekroketje het volgende:
Wel reacties hè 2themax
quote:Waarom zou die in het zuiden minder smaken als hier in het zuid-hollandse ???? Volgens mij komen ze uit de zelfde zee.
Op donderdag 30 mei 2002 12:31 schreef KaatMossel het volgende:[..]
Ik ook niet !!
Maar ben nu toch wel erg benieuwd geworden... ga de gok misshcien nog es wagen. Helaas ben ik bang dat ie hier in het Zuiden niet zo lekker is als daarboven
quote:2themax! Niet meteen uitjes erbij doen! Of misschien een heel klein beetje maar zeker niet om de smaak van de haring te verhullen!
Op donderdag 30 mei 2002 12:26 schreef Hubo het volgende:[..]
Uitje moet je er pas bij doen wat verder in het seizoen. Als de kwaliteit niet meer zo heel goed is.
quote:Fantastisch 2themax!
Op donderdag 30 mei 2002 12:33 schreef 2themax het volgende:[..]
Ja goed he Edjekroketje !
Ze zien er ook goed uit , en het vetgehalte is ook goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |