Wil morgen best foto's maken van het instructieboek als je interesse hebt. Welke koffers/modellen?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef -En4Cer- het volgende:
Wil je alles even in elkaar zitten zodat ik een goed beeld heb van wat je er allemaal van kunt maken?
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:16 schreef -En4Cer- het volgende:
Wil je alles even in elkaar zitten zodat ik een goed beeld heb van wat je er allemaal van kunt maken?
Kak, die zijn allemaal verlopen. Kan een modje ervoor zorgen dat ik m'n OP weer kan aanpassen?quote:Op dinsdag 27 september 2011 18:31 schreef shoarmascooterturk het volgende:
Foto's doen het hier niet?
Maak er 75 euro van en je mag ze komen ophalen.quote:Op donderdag 6 oktober 2011 09:38 schreef Keffo het volgende:
De blauwe koffer en de Lego Technic 8446. Samen voor 60 euro.
Dat was voordat ik al een grote hoeveelheid K'NEX verkocht had, OP is nu een stuk korter dan eerst. Had bij een K'NEX-set gezet dat het Lego was, terwijl de plaatjes wel verwezen naar K'NEX.quote:Op zondag 30 oktober 2011 18:09 schreef 0108daniel het volgende:
Op pagina 1 stond dat het Knex moest zijn en geen Lego, hoe zit dat?
Ziet er allemaal super netjes uit! De kids heb ik voorlopig geen kind aan in de kerstvakantie.quote:
Thanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |