abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 november 2010 @ 14:10:34 #201
216584 Trevland
Bad Spellers ofthe World Untie
pi_88698445
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

_O- :D ik moest lachen :')
Mijn dag is weer goed :D
  zondag 14 november 2010 @ 14:10:47 #202
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88698457
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Is Kant niet hardstikke alleen gestorven? Ik zou hem niet volgen bij het daten. :P
Maar op zich ben ik het deels wel eens met zijn imperatieven :Y Maar Kant zelf was hartstikke gek ja :D _O- Die woonde toch z'n hele leven in hetzelfde huis en deed iedere dag hetzelfde rondje op dezelfde tijd :D Hoezo autistisch _O-
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
  zondag 14 november 2010 @ 14:11:27 #203
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88698474
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Dat lijkt me ook geen goed persoon me je datingstechnieken op te baseren. Dan zit je aan de bar hardstikke nukkig te wezen en opeens snoeihard te schreeuwen dat kapitalisme slecht is. :')

Ik mis de debatten met Agnes. :@
:D Daarom had ik ook een communistische auto :7
pi_88698479
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:09 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Nou ik kan me daar dus wel in vinden :Y Iets wat voor jou waarheid is, is voor mij mogelijk geen waarheid. Net zoals de Inuit, die laten oude mensen die niet meer mee kunnen komen in het rondtrekken achter om ze te laten sterven. Wij vinden dat mogelijk barbaars, voor hun is het echter bittere noodzaak. Zo zijn er vast ook dingen die wij denken en doen die voor anderen als dusdanig beschouwd worden :Y
Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee. :(
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
pi_88698509
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:10 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar op zich ben ik het deels wel eens met zijn imperatieven :Y Maar Kant zelf was hartstikke gek ja :D _O- Die woonde toch z'n hele leven in hetzelfde huis en deed iedere dag hetzelfde rondje op dezelfde tijd :D Hoezo autistisch _O-
Heb je wel zeker bestaan als zijn vrouw!
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
  zondag 14 november 2010 @ 14:12:21 #206
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88698510
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Precies. Wat houd het begrip waarheid dan nog in? ;)
En nog steeds is het dan een waarheid, alleen kun je er niet vanuit gaan dat anderen dat met je eens zijn :Y Behalve wetenschappelijke waarheden, want je moet van bepaalde zaken wel op aan kunnen :D
pi_88698531
Ik ben niet zo goed in dat diepzinnige gedoe hoor :@
pi_88698542
Ik ben geiwl. :9~ :+
pi_88698552
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef pgrferrari het volgende:
Ik ben geiwl. :9~ :+
Ik ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 november 2010 @ 14:14:04 #210
216584 Trevland
pi_88698579
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben niet zo goed in dat diepzinnige gedoe hoor :@
Zo diep is WW niet zo vaak hoor ;)
  zondag 14 november 2010 @ 14:14:23 #211
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88698589
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Ik kan me daar ook wel in vinden, maar het probleem is dan dus dat ik geen haar beter ben qua denken, waarheid herkennen en moraliteit dan een gemiddelde terrorist, een gemiddelde kwijlende eskimo met een IQ van een deense terrier of George Bush. En dat vind ik geen fijn idee. :(
Maar dat is niet helemaal waar.... Er zijn bepaalde regels die door de grootste groep als waar worden gezien en binnen een samenleving ben je afhankelijk van dat soort regels. Moord en doodslag wordt door de meeste mensen afgekeurd en het is bijna overal wettelijk vastgelegd dat dat niet mag. Dus ik denk dat je naast je eigen moraliteit toch een gedeelde moraliteit hebt waarover dan ook afspraken gemaakt zijn :Y
  zondag 14 november 2010 @ 14:14:30 #212
31936 Dr_Flash
CubeMeister
pi_88698596
ermm

Hoe gaat het ZO snel van tetten naar Agnes Kant hier? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  zondag 14 november 2010 @ 14:15:10 #213
216584 Trevland
pi_88698620
quote:
5s.gif Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Dr_Flash het volgende:
ermm

Hoe gaat het ZO snel van tetten naar Agnes Kant hier? :?
WW is goed van onderwerp wisselen, geloof mij maar
pi_88698624
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:

[..]

Niet?
pi_88698629
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:12 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

En nog steeds is het dan een waarheid, alleen kun je er niet vanuit gaan dat anderen dat met je eens zijn :Y Behalve wetenschappelijke waarheden, want je moet van bepaalde zaken wel op aan kunnen :D
Maar hoe kun je van het principe wetenschappelijke waarheden dan uitgaan als het onderliggende ideeën en motieven van wetenschappelijk onderzoek betwist kunnen worden, als er geen waarheid over bestaat? Dan zou je dus kunnen stellen dat je op een hele foute manier onderzoek doet (dat alleen wel gevolgd word door 99% van de wetenschappers, maar zelfs een meerderheid kan ernaast zitten).
pi_88698639
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:13 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Ik ook
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dus? :@ :P :')
pi_88698644
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Trevland het volgende:

[..]

Zo diep ben ik niet in het bijzijn van mijn familie, daar heb ik mijn studie voor. ;)
  zondag 14 november 2010 @ 14:15:48 #218
216584 Trevland
pi_88698651
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef LovelyLady het volgende:

[..]

Niet?
Je hebt het wel over fam van mij :D
pi_88698652
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef pgrferrari het volgende:

[..]

Dus? :@ :P :')
Mja vanavond maar weer douchen
pi_88698665
quote:
10s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Trevland het volgende:

[..]

Je hebt het wel over fam van mij :D
ohja nee dat verklaart een hoop :D _O-
pi_88698685
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:14 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Maar dat is niet helemaal waar.... Er zijn bepaalde regels die door de grootste groep als waar worden gezien en binnen een samenleving ben je afhankelijk van dat soort regels. Moord en doodslag wordt door de meeste mensen afgekeurd en het is bijna overal wettelijk vastgelegd dat dat niet mag. Dus ik denk dat je naast je eigen moraliteit toch een gedeelde moraliteit hebt waarover dan ook afspraken gemaakt zijn :Y
Daar spreek je jezelf tegen. Eerst stel je dat er geen ultieme morele waarheid te maken is, daarna dat de regels van de meerderheid een richtlijn geven voor gedeelde moraliteit. Kan de meerderheid er dus nooit naast zitten?

In het kader daarvan, de meerderheid van de mensen op aarde vind homosexualiteit nog steeds een zonde, dus dat zou nog steeds 'slecht' zijn?
  zondag 14 november 2010 @ 14:17:21 #222
169780 Marijkezwolle
Queen multiquote
pi_88698698
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:

[..]

Maar hoe kun je van het principe wetenschappelijke waarheden dan uitgaan als het onderliggende ideeën en motieven van wetenschappelijk onderzoek betwist kunnen worden, als er geen waarheid over bestaat? Dan zou je dus kunnen stellen dat je op een hele foute manier onderzoek doet (dat alleen wel gevolgd word door 99% van de wetenschappers, maar zelfs een meerderheid kan ernaast zitten).
Zo ver zou ik zelf niet willen gaan, maar je maakt daar wel een punt. Desalniettemin heb je gewoon een basis nodig, sommige zaken moet je maar als "waarheid" aannemen, anders heb je volgens mij geen leven meer :D
pi_88698731
Ik ben gewoon een viese Nihilist. :(
pi_88698740
I lost it
pi_88698747
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:17 schreef Marijkezwolle het volgende:

[..]

Zo ver zou ik zelf niet willen gaan, maar je maakt daar wel een punt. Desalniettemin heb je gewoon een basis nodig, sommige zaken moet je maar als "waarheid" aannemen, anders heb je volgens mij geen leven meer :D
Het leven is dan wel heel duister en nihilistisch als je dat gaat denken he? :@
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')