Eens.quote:
Niet echt, maar wel van je type kwaliteitenquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens.
Stonden jullie versteld van mijn lapohunt kwaliteiten?
Huh, welke?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
We nemen deze. Vijf minuten wachten op de LaPo, dan pas zelf.
En HT, jij doet maar een TR, ik vind het echt een kutstreek namelijk.
Wat denk je?quote:
Ook mooiquote:
Met wat vrienden formule 1 kijkenquote:
Okay, leuk. Tussen wie gaat het?quote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met wat vrienden formule 1 kijkenLaatste race, en nog heul spannend wie er wereldkampioen gaat worden. Heb er zin in.
Alonso staat eerste in het klassement en heeft de grootste kans met een 3e startplek vandaag. Webber staat 2de en start als 5de maar hij moet eigenlijk de race winnen om nog kans te maken. Vettel start als 1e en moet heel veel geluk hebben (dat alonso uitvalt) om WK te worden. En Hamilton (quote:
Okay, spanning en sensatie dus! En jullie hopen dat er drie de finish niet halen zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alonso staat eerste in het klassement en heeft de grootste kans met een 3e startplek vandaag. Webber staat 2de en start als 5de maar hij moet eigenlijk de race winnen om nog kans te maken. Vettel start als 1e en moet heel veel geluk hebben (dat alonso uitvalt) om WK te worden. En Hamilton () start als 2de en als hij wereldkampioen wil worden moeten de drie coureurs die ik net noem alledrie de finish niet halen.
Ik hoop dus dat die andere 3 niet finishen ja. Maar ik ben eigenlijk de enigste die voor Hamilton is. De anderen zijn voor Alonso of Vettel.quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, spanning en sensatie dus! En jullie hopen dat er drie de finish niet halen zeker?
Maar ik ga even eten!
Er is een fruitmand naar hem onderwegquote:Op zondag 14 november 2010 16:29 schreef honkeytonk het volgende:
Ik ben er weer! Met een hele grote bult op mijn hoofdOhja, en een vriend van me heeft zijn sleutelbeen verbrijzeld/gebroken
Jezus, wat heb ik nou aan fruit, stuur gewoon junkfood en snacksquote:Op zondag 14 november 2010 16:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Er is een fruitmand naar hem onderweg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jezus, wat heb ik nou aan fruit, stuur gewoon junkfood en snacks
In een fruitmand hoeft geen fruit te zitten tegenwoordigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb er een aantal primaire benodigdheden ingedaan
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 14 november 2010 16:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
In een fruitmand hoeft geen fruit te zitten tegenwoordig![]()
Ik heb er een aantal primaire benodigdheden ingedaan
Dat heb jij goed geraden!quote:Op zondag 14 november 2010 16:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
![]()
Dus, als ik het goed begrijp, heb je mij een mand gestuurd met sletjes en een tandenborstel?
Goed hé?quote:Op zondag 14 november 2010 16:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat heb jij goed geraden!
Ja, ben je nu wel blij met je mand?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja, ben je nu wel blij met je mand?GrapjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was meer omdat het zo grappig was wat je allemaal vertelde
![]()
zo grappig was het niet bedoeldquote:Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
GrapjeDat was meer omdat het zo grappig was wat je allemaal vertelde
Nee, maar ik vind het wel grappigquote:Op zondag 14 november 2010 16:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
zo grappig was het niet bedoeld
Kunt u mij misschien de reden uitleggen?quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, maar ik vind het wel grappig
Nee, want ik mocht het niet doorvertellen, en mensen kunnen dit teruglezen.quote:Op zondag 14 november 2010 16:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kunt u mij misschien de reden uitleggen?
Mijn PM staat altijd openquote:Op zondag 14 november 2010 16:46 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, want ik mocht het niet doorvertellen, en mensen kunnen dit teruglezen.
Kusje erop!quote:Op zondag 14 november 2010 17:05 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoi! Ik kreeg een stick tegen mijn hoofd
Die kent Lutte toch nietquote:Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dan ook op het sleutelbeen van mijn vriend
Daar zit een kern van waarheid in. maar jou kent ze nog van FOK!quote:
Dat klopt... Ik wou vandaag een filmpje maken, omdat elke baas dat doet, maar de batterijen waren opquote:Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Daar zit een kern van waarheid in. maar jou kent ze nog van FOK!
Krijg ik hem dan ook te zien??quote:Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat klopt... Ik wou vandaag een filmpje maken, omdat elke baas dat doet, maar de batterijen waren opVolgend weekend doe ik dat wel ofzo
Misschienquote:Op zondag 14 november 2010 17:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Krijg ik hem dan ook te zien??
Ruilen voor foto's??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 14 november 2010 17:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ruilen voor foto's??
Ik krijg nog foto's van jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Weet ik niet meer.quote:Op zondag 14 november 2010 17:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat ik het zou doen weet u nog
Nou ik weet het nog welquote:
Jij is gemeenquote:Op zondag 14 november 2010 17:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nou ik weet het nog wel![]()
Ik heb nooit gezegd dat ik het zou doen,
jij ging er vanuit dat ik het zou doen, maar ik heb er niks over gezegd
Nee valt wel mee, je moet gewoon nergens vanuit gaan, ik kan omslaan als een blad aan een boompjequote:
mwa werd naar Leiden gesleeptquote:Op zondag 14 november 2010 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik zal zo een prutsen met de cam, maar ik ben bang dat je het niet ziet.
Hoe was je dag?
Wat moest je doen in Leiden dan?quote:Op zondag 14 november 2010 18:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa werd naar Leiden gesleept![]()
Verder wat gefokt enzo..
hoe was de jouwe?
Ow ik wilde eerst naar een vriendin gaan maar dat ging niet door omdat ik op familiebezoek moestquote:Op zondag 14 november 2010 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat moest je doen in Leiden dan?
En ik heb huiswerk gemaakt, inclusief een film van twee uur kijken voor levensbeschouwing.
Ooh, gezellig.quote:Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ow ik wilde eerst naar een vriendin gaan maar dat ging niet door omdat ik op familiebezoek moest![]()
Okee saai, waar ging de film over?
Okee wel interessant!quote:Op zondag 14 november 2010 18:12 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, gezellig.
Over een verzetsmeid in WO 2, Sophie Scholl.
Was ook best een mooie film, alleen we moeten het vergelijken met het Klassiek Humanisme, en die link heeft de leraar zelf verzonnen hoor!quote:
Niet druk om maken, jij hebt Thomasquote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Was ook best een mooie film, alleen we moeten het vergelijken met het Klassiek Humanisme, en die link heeft de leraar zelf verzonnen hoor!
En nu ben ik chagrijnig omdat mijn ex een date heeft.
Inderdaad.quote:Op zondag 14 november 2010 18:15 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet druk om maken, jij hebt Thomas![]()
Okee dat is wel saai!
Nee dat begrijp ik, maar als jij met hem gehad hebt moet ie vast knap zijn, dusja niks aan te doenquote:Op zondag 14 november 2010 18:17 schreef Lutte het volgende:
[..]
Inderdaad.
Thomas.
Maar ik gun het hem niet!! Agrumpf.
Haha, *glimlach*.quote:Op zondag 14 november 2010 18:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee dat begrijp ik, maar als jij met hem gehad hebt moet ie vast knap zijn, dusja niks aan te doen
Ja best wel triest, zo lelijk ben je nietquote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, *glimlach*.
Hij had het (via Hyves) uitgemaakt omdat zijn vrienden mij lelijk noemde enzo, en toen was het uit, zeggen diezelfde vrienden: sukkel, wat doe je nu, had je eindelijk een beetje knap meisje. Ex: maar jullie vonden haar lelijk...
Best een sukkel eigenlijk.
Nog plannen vanavond?
quote:Op zondag 14 november 2010 18:32 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, *glimlach*.
Hij had het (via Hyves) uitgemaakt omdat zijn vrienden mij lelijk noemde enzo, en toen was het uit, zeggen diezelfde vrienden: sukkel, wat doe je nu, had je eindelijk een beetje knap meisje. Ex: maar jullie vonden haar lelijk...
Best een sukkel eigenlijk.
Nog plannen vanavond?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 18:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat een meeloper
HONKEYTONKSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Dankjequote:Op zondag 14 november 2010 18:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Jij krijgt altijd een warm welkom van mij
Dat en Thomassen zijn schatjesquote:Op zondag 14 november 2010 18:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dankje![]()
En voor Lutte: Je moet niet jaloers zijn enzo!! Echt niet, na alles wat ik over hem gelezen heb is Thomas veel beter
Vandaar mijn 2e naamquote:Op zondag 14 november 2010 18:57 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat en Thomassen zijn schatjes
Nooit gewetenquote:Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn 2e naam is Thomas. En ja, ik ben een schatje
Echt niet! Het was geen uitlachen, ik vond het slechts vermakelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 19:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nooit geweten![]()
je lachte me uit om wat ik stuurde
Dat is hetzelfdequote:Op zondag 14 november 2010 19:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Echt niet! Het was geen uitlachen, ik vond het slechts vermakelijk.
Niet helemaalquote:
Ja oke maar het was bloedserieus jaquote:Op zondag 14 november 2010 19:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet helemaal![]()
Je kan een film toch ook slechts vermakelijk vinden? Dan lach je die film toch ook niet uit?
Weet ik, en dat is het grappigequote:Op zondag 14 november 2010 19:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja oke maar het was bloedserieus ja
Als het niet serieus was had je het niet grappig gevonden?quote:Op zondag 14 november 2010 19:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, en dat is het grappige
Nee, dan dacht ik dat je dronken was.quote:Op zondag 14 november 2010 19:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Als het niet serieus was had je het niet grappig gevonden?
Maar is het zo onrealistisch dan?quote:Op zondag 14 november 2010 19:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nee, dan dacht ik dat je dronken was.
Een heel klein beetje.quote:Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Maar is het zo onrealistisch dan?
Net niet! Ik wilde net hetzelfde vragenquote:Op zondag 14 november 2010 19:11 schreef Lutte het volgende:
HT, heb jij gezien wat Dirkh postte in FB? Het is weer verwijderd!
PM me de reden dan waarom het onrealistisch isquote:
Dezelfde redenen van waarom ik het grappig vondquote:Op zondag 14 november 2010 19:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PM me de reden dan waarom het onrealistisch is![]()
Ik wil de duidelijke reden
Ik ben blond ik snap het niet meerquote:Op zondag 14 november 2010 19:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dezelfde redenen van waarom ik het grappig vond
Oké!quote:Op zondag 14 november 2010 19:13 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik ben blond ik snap het niet meer
waarom denk je dat ik een duidelijke reden wil horen/zien whateverquote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik een duidelijke reden wil horen/zien whatever
Ga je het nu nog duidelijk uitleggen of moet ik wachten tot ik een ons weeg?quote:
Beide opties zijn erg aantrekkelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ga je het nu nog duidelijk uitleggen of moet ik wachten tot ik een ons weeg?
Stuur in PM wat de reden erachter is danquote:Op zondag 14 november 2010 19:17 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Beide opties zijn erg aantrekkelijk.
Oké, het verschil in leeftijd, en hoe je elkaar ontmoet hebt, ohja, en het verschil in leeftijd.
Als ik dit niet mag posten zeg het dan, dan edit ik het weg.
Weet ik! Maar het komt gewoon niet vaak voorquote:Op zondag 14 november 2010 19:20 schreef Lutte het volgende:
Leeftijd zegt niet alles, CC is heel volwassen en haar vriend jong van geest.
En moet je iemand dan per se van sport of school kennen? Das ook saai!
Onder welke grot leef jij?quote:Op zondag 14 november 2010 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik! Maar het komt gewoon niet vaak voor
Ik leef in een gat in het oosten van het landquote:Op zondag 14 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Onder welke grot leef jij?
waar haal je dat vandaan dan
Via internet elkaar leren kennen? Heb je even! In mijn korte tijd als user heb ik al twee stelletjes op zien bloeien op FOK!.quote:Op zondag 14 november 2010 19:20 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik! Maar het komt gewoon niet vaak voor
Ja, maar het is gewoon grappigquote:Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef Lutte het volgende:
[..]
Via internet elkaar leren kennen? Heb je even! In mijn korte tijd als user heb ik al twee stelletjes op zien bloeien op FOK!.
Wat is er grappig aan dan?quote:Op zondag 14 november 2010 19:23 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar het is gewoon grappig(niet gemeen bedoeld hoor!)
Ligt het aan de users of aan FOK! zelf?quote:Op zondag 14 november 2010 19:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik het niet als erg waarschijnlijk had geacht, maar dat had ik blijkbaar verkeerd
Dat ik het niet waarschijnlijk had geacht? Dat ligt aan mijzelfquote:Op zondag 14 november 2010 19:25 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ligt het aan de users of aan FOK! zelf?
Nee ik bedoel had je het onwaarschijnlijk geacht dat juist deze 2 users met elkaar zouden gaan?quote:Op zondag 14 november 2010 19:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dat ik het niet waarschijnlijk had geacht? Dat ligt aan mijzelf
Ik doelde niet op jullie 2! Ik achtte de kans over het algemeen klein dat 2 users iets met elkaar zouden krijgenquote:Op zondag 14 november 2010 19:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee ik bedoel had je het onwaarschijnlijk geacht dat juist deze 2 users met elkaar zouden gaan?
Kom even onder je steen vandaan, Xilli0n en Little_Miss_Sunshine, CC en haar vriend, en dan nog de hele hordes mods en (forum)admins.quote:Op zondag 14 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jullie 2! Ik achtte de kans over het algemeen klein dat 2 users iets met elkaar zouden krijgen
Maar waarom dan?quote:Op zondag 14 november 2010 19:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik doelde niet op jullie 2! Ik achtte de kans over het algemeen klein dat 2 users iets met elkaar zouden krijgen
Dat is toch een gedachte van mij? Heeft niks met jullie te maken, en heeft ook geen achterliggende redenenquote:
Opgeslot, als het aan mij lag was het dat al veel langerquote:Op zondag 14 november 2010 19:34 schreef Lutte het volgende:
Is het nu opgelost? Anders ga ik SwJ bellen!
Die opmerking was niet nodig.quote:Op zondag 14 november 2010 19:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Opgeslot, als het aan mij lag was het dat al veel langer
Ik ook niet.quote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is opgelost, ik zal jongens nooit snappen
Ik snap mezelf ook niet hoorquote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
Het is opgelost, ik zal jongens nooit snappen
Kunnen FA's Luttenotes ook zien? Anders kan ik nooit meer mod worden wat ik zóó ongelooflijk graag wilquote:Op zondag 14 november 2010 19:36 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die opmerking was niet nodig.Is je tweede Luttenoot van de dag al!
Tuurlijk. Ik PM ze trouw door.quote:Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik snap mezelf ook niet hoor![]()
[..]
Kunnen FA's Luttenotes ook zien? Anders kan ik nooit meer mod worden wat ik zóó ongelooflijk graag wil
Wij vinden jullie meestal ook onbegrijpbaar, maar doen alsof we jullie begrijpen.quote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is dat nou, waarom zijn jongens zo onbegrijpbaar?
Echt hè... Pff.quote:Op zondag 14 november 2010 19:38 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is dat nou, waarom zijn jongens zo onbegrijpbaar?
maar dan vragen we wat en dan snap je niet wat we bedoelen, goh wat irritant zegquote:Op zondag 14 november 2010 19:39 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wij vinden jullie meestal ook onbegrijpbaar, maar doen alsof we jullie begrijpen.
Welke mijlpaal? Ik zou zeggen iets romantisch, of een vet spel ofzoquote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt hè... Pff.
HT, wat zou jij als kleinigheidje voor een mijlpaal in je relatie willen?
Iets persoonlijks.quote:Op zondag 14 november 2010 19:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke mijlpaal? Ik zou zeggen iets romantisch, of een vet spel ofzoHangt er vanaf welke mijlpaal
Dan probeer ik het ook uit te leggen, maar dan snappen jullie het niet. Net zoals dat de meeste meiden Top Gear niet grappig vinden, omdat het 3 vrienden zijn, die elkaar steeds voor schut zetten, en altijd leedvermaak hebben. Terwijl wij het om die redenen grappig vindenquote:Op zondag 14 november 2010 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar dan vragen we wat en dan snap je niet wat we bedoelen, goh wat irritant zeg
Jij kent die jongen het best! Jij moet het wel weten!quote:Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Iets persoonlijks.
Maar geen armbandjes of kettinkje, omdat jongen...
Haha, ik weet wel waar ik hem blij mee kan maken.quote:Op zondag 14 november 2010 19:43 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij kent die jongen het best! Jij moet het wel weten!
Mannen zijn gewoon te simpel!quote:Op zondag 14 november 2010 19:42 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Dan probeer ik het ook uit te leggen, maar dan snappen jullie het niet. Net zoals dat de meeste meiden Top Gear niet grappig vinden, omdat het 3 vrienden zijn, die elkaar steeds voor schut zetten, en altijd leedvermaak hebben. Terwijl wij het om die redenen grappig vinden
quote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, ik weet wel waar ik hem blij mee kan maken.
Lapdance.quote:Op zondag 14 november 2010 19:45 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Geen lichaamssappen uitwisselen toch?
En jullie te ingewikkeldquote:Op zondag 14 november 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Mannen zijn gewoon te simpel!
ik ben helemaal niet ingewikkeld, als ik iets uitleg snappen mensen me tenminstequote:
Snappen de mannen het ook dan? Of doen ze alsof?quote:Op zondag 14 november 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik ben helemaal niet ingewikkeld, als ik iets uitleg snappen mensen me tenminste
Vraag het ze!quote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snappen de mannen het ook dan? Of doen ze alsof?
Als ik ze aan mijn lichaam had? Of zomaar voor me zag?quote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
HT, wat zou je doen met een stel tieten?
Kies maar. Of beide.quote:Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik ze aan mijn lichaam had? Of zomaar voor me zag?
Ze snappen het echtquote:Op zondag 14 november 2010 19:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Snappen de mannen het ook dan? Of doen ze alsof?
Nummer 1) Me zorgen maken omdat ik tieten heb, eerst er wat leuke dingen mee doen, en dan toch maar googlen en naar de dokter gaan.quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nummer 1) Me zorgen maken omdat ik tieten heb, eerst er wat leuke dingen mee doen, en dan toch maar googlen en naar de dokter gaan.
Nummer 2) Controleren of ze van Micha zijn.
Zijn ze van Micha: Er lekker mee spelen
Zijn ze niet van Micha: Weggaan!
1) Verstandig.quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nummer 1) Me zorgen maken omdat ik tieten heb, eerst er wat leuke dingen mee doen, en dan toch maar googlen en naar de dokter gaan.
Nummer 2) Controleren of ze van Micha zijn.
Zijn ze van Micha: Er lekker mee spelen
Zijn ze niet van Micha: Weggaan!
Mijn adres? Je komt controleren of ik het politiek correct aanpak in het echt?quote:Op zondag 14 november 2010 19:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
1) Verstandig.
2) Politiek correct hoor!
PS: PM je adres even!
Nee, voor je kerstkaart. Maar het hoeft al niet meer.quote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn adres? Je komt controleren of ik het politiek correct aanpak in het echt?
Owja PM mij je adres ook even dan kan ik een kerstkaartje sturenquote:Op zondag 14 november 2010 19:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Mijn adres? Je komt controleren of ik het politiek correct aanpak in het echt?
Waarom niet?quote:Op zondag 14 november 2010 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nee, voor je kerstkaart. Maar het hoeft al niet meer.
Welke alliteratie? Hallo Honkeytonk?quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Tuurlijk wel schatje. En ik heb al een toffe allitteratie voor op de envelop!
PM'en zeggen we toch ook?!?!?!?!quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
Maar mijn adres ga ik niet posten... Jullie weten hoe ik denk over mijn privacy
PM is toch niet posten sukkel,quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
Maar mijn adres ga ik niet posten... Jullie weten hoe ik denk over mijn privacy
Nee, Geile Voornaam.quote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Welke alliteratie? Hallo Honkeytonk?![]()
Weet ik, maar ik PM het ook nietquote:Op zondag 14 november 2010 19:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
PM is toch niet posten sukkel,
Ik stuur je dan wel een kerstsms
lekker persoonlijk
Krijgen we dan je mail? Voor een kerst-e-card?quote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik PM het ook niet
Nu krijg je ook een CC Note,quote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Weet ik, maar ik PM het ook niet
Tuurlijk krijg je diequote:Op zondag 14 november 2010 19:56 schreef Lutte het volgende:
[..]
Krijgen we dan je mail? Voor een kerst-e-card?
Jij ook!quote:
Ik snap hetniet!quote:Op zondag 14 november 2010 19:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat klinkt fout. Nja, je weet wat ik bedoel.
Maak er een positieve vanquote:Op zondag 14 november 2010 19:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik verwijder je CC note wel weer
Aangenaam, wortelchick.quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja jij was dat van die wortelpaint
Mijn paint skills,quote:Op zondag 14 november 2010 20:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owja jij was dat van die wortelpaint
Nee, ik word er niet nat van, dan is het geen adoratietopic waardquote:Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Geweldig, toch? Maak er een adoratie topic voor!
Maak een *je vriend* adoratie topicquote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee, ik word er niet nat van, dan is het geen adoratietopic waard
Die wil geen naamtopics.quote:Op zondag 14 november 2010 20:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Maak een *je vriend* adoratie topic![]()
1) Gefeliciteerdquote:Op zondag 14 november 2010 20:06 schreef Lutte het volgende:
1) Ik heb al een naamtopic en een naamSC.
2) Ik eet chocolademunten.
3) Ik krijg huid!!!
Lutte mocht de lapo toch>quote:Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Als ik de Lapo krijg regel ik die wel
NaamSC komt eraan.quote:Op zondag 14 november 2010 20:10 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Lutte mocht de lapo toch>
Lukt wel.quote:Op zondag 14 november 2010 20:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
moeten we wel dit topic vanavond nog volspammen
Waarom?quote:Op zondag 14 november 2010 20:16 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Doe dit nou niet... Ik word nu echt bang
Jeuj!quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Bibi loopt te mauwen. wil alleen dr vriendje douwen
Kweenie? Ik post niet zo gek veel?quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik soms posts van Lutte?
Nee, denk het nie.quote:Op zondag 14 november 2010 20:17 schreef Chocolate-chick het volgende:
Ligt het aan mij of mis ik soms posts van Lutte?
nee er stond waarom en toen zij HT PM en toen zag ik nergens waarom staan?quote:
Ooh... Dan mis je iets.quote:Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee er stond waarom en toen zij HT PM en toen zag ik nergens waarom staan?
Bel GlowMouse.quote:Op zondag 14 november 2010 20:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daarom, dat heb ik wel vaker met jouw posts
Developer en mod.quote:Op zondag 14 november 2010 20:23 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik Glowmouse niet ken
ow okee nouja het kan ook aan mij liggen hoorquote:
Okayyyyyyy!quote:Op zondag 14 november 2010 20:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okee nouja het kan ook aan mij liggen hoor![]()
Kijk het nog wel even aan
Veel plezier!quote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef Lutte het volgende:
Als de uitslag morgen goed is fiets ik naar Thomas en dan gaan we eerst een half uur lang intensief lichaamssappen uitwisselen. Om te beginnen.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:32 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef Lutte het volgende:
[..]Mijn post was eerderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat is er met hem?quote:Op zondag 14 november 2010 20:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
ja Lut ik zag hem.
Kuifkopboy HT?
Kuifkopboy. Ja, het is een hij.quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oeroejeoejeoejejeiohe, het is een hij want je zegt hem!
Daar kan je zien wie gebanned wordt. Geen bans bespreken hier!quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
wat is er dan in godsnaam in het banmeldttopic?
waarom moeten we dat zien dan?quote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Daar kan je zien wie gebanned wordt. Geen bans bespreken hier!
Dus je wilt zeggen dat Chocolate-chick een meisje is?quote:Op zondag 14 november 2010 20:35 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Kuifkopboy. Ja, het is een hij.
--> PMquote:Op zondag 14 november 2010 20:36 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waarom moeten we dat zien dan?
Ja.quote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dus je wilt zeggen dat Chocolate-chick een meisje is?
Noo!!! Don't!quote:
Lutte, wat PM jij haar? Ik wil het anders zelf vertellenquote:Op zondag 14 november 2010 20:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Oke dankje, weer iets waarin ik HT niet snap, of zei jij het?
Ik PM'de dat het niet belangrijk was en dat we op moeten passen in het topic.quote:Op zondag 14 november 2010 20:38 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Lutte, wat PM jij haar? Ik wil het anders zelf vertellen
Oké, ik heb het antwoord gePM'd en nu een ander onderwerp!quote:Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik PM'de dat het niet belangrijk was en dat we op moeten passen in het topic.
Ik zal op passen luttequote:Op zondag 14 november 2010 20:39 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik PM'de dat het niet belangrijk was en dat we op moeten passen in het topic.
Sorry, typo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
De symmetrie van jullie tieten.
Symmetrie? Bel Thomas ofzo.quote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, typo.
Het gebruiken van een zapper, dat hoorde er te staan.
ja vast, nou voor meer info bel mn vriend maarquote:Op zondag 14 november 2010 20:41 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Sorry, typo.
Het gebruiken van een zapper, dat hoorde er te staan.
Niet veel, toen ik 4 maanden met Micha had, was ik toch wat jongerquote:Op zondag 14 november 2010 20:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nou, heb ik me toch versproken!
Kom op, HT, wat deed jij na vier maanden met Micha?
Niet veel? Alleen zoenen?quote:Op zondag 14 november 2010 20:44 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Niet veel, toen ik 4 maanden met Micha had, was ik toch wat jonger
Wanneer word je 16??quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Lutte het volgende:
En ik ben nu 15.5, hoe oud was jij toen?
Alleen zoenen.quote:
Bijna 15.quote:Op zondag 14 november 2010 20:45 schreef Lutte het volgende:
En ik ben nu 15.5, hoe oud was jij toen?
wanneer was ik 15.5? 2 jaar geleden geloof ikquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mei is tof ja!
En toen waren jullie dus ook ongeveer 15.5, haha!
Net wat ouder volgens mijquote:Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef Lutte het volgende:
[..]
Mei is tof ja!
En toen waren jullie dus ook ongeveer 15.5, haha!
Oh, vier maar? Bekrompen!quote:Op zondag 14 november 2010 20:59 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik niet, ik ken maar 4 modjes enzo, en heb niet echt een favoriet.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLIKKEN OP EIGEN RISICO!
en jij dan?Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op zondag 14 november 2010 21:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ik durfde niet te klikkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KLIKKEN OP EIGEN RISICO!
en jij dan?![]()
Nee er staat een naam in van diegene van wie ik zo houquote:Op zondag 14 november 2010 21:02 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat staat er in? Wil ik het weten?
Wie wie wie?quote:Op zondag 14 november 2010 21:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nee er staat een naam in van diegene van wie ik zo hou
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |