Eens.quote:
Niet echt, maar wel van je type kwaliteitenquote:Op zondag 14 november 2010 12:11 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Eens.
Stonden jullie versteld van mijn lapohunt kwaliteiten?
Huh, welke?quote:
quote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Lutte het volgende:
We nemen deze. Vijf minuten wachten op de LaPo, dan pas zelf.
En HT, jij doet maar een TR, ik vind het echt een kutstreek namelijk.
Wat denk je?quote:
Ook mooiquote:
Met wat vrienden formule 1 kijkenquote:
Okay, leuk. Tussen wie gaat het?quote:Op zondag 14 november 2010 12:33 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Met wat vrienden formule 1 kijkenLaatste race, en nog heul spannend wie er wereldkampioen gaat worden. Heb er zin in.
Alonso staat eerste in het klassement en heeft de grootste kans met een 3e startplek vandaag. Webber staat 2de en start als 5de maar hij moet eigenlijk de race winnen om nog kans te maken. Vettel start als 1e en moet heel veel geluk hebben (dat alonso uitvalt) om WK te worden. En Hamilton (quote:
Okay, spanning en sensatie dus! En jullie hopen dat er drie de finish niet halen zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef eNGine10 het volgende:
[..]
Alonso staat eerste in het klassement en heeft de grootste kans met een 3e startplek vandaag. Webber staat 2de en start als 5de maar hij moet eigenlijk de race winnen om nog kans te maken. Vettel start als 1e en moet heel veel geluk hebben (dat alonso uitvalt) om WK te worden. En Hamilton () start als 2de en als hij wereldkampioen wil worden moeten de drie coureurs die ik net noem alledrie de finish niet halen.
Ik hoop dus dat die andere 3 niet finishen ja. Maar ik ben eigenlijk de enigste die voor Hamilton is. De anderen zijn voor Alonso of Vettel.quote:Op zondag 14 november 2010 12:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Okay, spanning en sensatie dus! En jullie hopen dat er drie de finish niet halen zeker?
Maar ik ga even eten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |