Gebouwen die we zelf betaald hebben met die verzekeringen en weet ik veel wat allemaal;)quote:Op zondag 14 november 2010 11:55 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Nee joh gek !
Verder is het natuurlijk zo dat we de architectuur stad van NL zijn.
We hebben de mooiste en hoge gebouwen en er komt nog genoeg aan !
Sommige wel ja, maar maakt dat uit ?quote:Op zondag 14 november 2010 11:55 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Gebouwen die we zelf betaald hebben met die verzekeringen en weet ik veel wat allemaal;)
Rijnhaven & Maashaven gangster buurtquote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef junkiexp het volgende:
TS is met de metro langs Rijnhaven en Maashaven geweest zeker ?
Maar TS, waar ben je dan geweest ?
Zeker op de hotspots.
Dit dus !quote:Op zondag 14 november 2010 11:58 schreef koekii het volgende:
[..]
Rijnhaven & Maashaven gangster buurt![]()
Jullie denken denken meteen van ''Oh nee ik word neergestoken, als ik naar Rotterdam ga''. Dat is gewoon gelul. Rotterdam moet je idd ontdekken. Mensen die meteen een slechte oordeel over Rotterdam hebben zijn vast nog nooit naar toe geweest. Er zijn zat leuke uitgaansplekken en andere hotspots. En ja er zijn wat ghetto buurten, alsof dat uitmaakt. Iedere dorp + stad heeft er last van. En trouwens Rotterdam is gewoon een moderne stad, nergens in Nederland kan je zulke modere architectuur vinden.
quote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen die een hekel aan Rotterdam hebben wonen in een lamlendig kutdorp zonder allochtonen waar 20-jarigen nog steeds misbruikt wordt door de plaatselijke priester.
Plagiaat! Verzin zelf eens iets origineels.quote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen die een hekel aan Rotterdam hebben door de buitenlanders wonen in een lamlendig kutdorp zonder allochtonen waar 20-jarigen nog steeds misbruikt worden door de plaatselijke priester.
En 20-jarigen in Rotterdam worden misbruikt door bendes Afrikanen ja.quote:Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Eyjaf het volgende:
Mensen die een hekel aan Rotterdam hebben door de buitenlanders wonen in een lamlendig kutdorp zonder allochtonen waar 20-jarigen nog steeds misbruikt worden door de plaatselijke priester.
Want ?quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef Self-Catering het volgende:
Rotterdam is goed voor shoppen. Verder niet komen..
En waar woon jij ?quote:Op zondag 14 november 2010 12:14 schreef Boekenwurm het volgende:
Ik zou het niet missen als het morgen weer van de kaart geveegd werd.
Dat geldt overigens voor bijna de hele Randstad...
Ik zou er geen last van hebben.quote:Op zondag 14 november 2010 12:29 schreef junkiexp het volgende:
[..]
En waar woon jij ?
Als de hele randstad verdwijnt dan is NL niks meer waard gek.
Denk je dat of weet je het zeker?quote:Op zondag 14 november 2010 12:21 schreef Boekenwurm het volgende:
[..]
En 20-jarigen in Rotterdam worden misbruikt door bendes Afrikanen ja.![]()
Maar zonder grappen, ik denk wel dat immigratie de hoofdoorzaak is van de verpaupering van de grote steden.
Wat staat er?quote:Op zondag 14 november 2010 12:36 schreef jorisknol het volgende:
[..]
Denk je dat of weet je het zeker?
Dat!quote:Op zondag 14 november 2010 11:17 schreef The_Baron het volgende:
Ben gister in Rotterdam geweest.
Maar wat is dat een pauper stad zeg.
Gadverdamme...
Oud, vies, lelijk...
Wat vinden jullie van Rotterdam?
Nee, Rotterdam is gewoon lelijk.quote:Op zondag 14 november 2010 12:39 schreef padlarf het volgende:
Verzameltopic voor afgunstige provinciaaltjes
Leiden is een klein saai boerendorp.quote:Op zondag 14 november 2010 11:48 schreef padlarf het volgende:
[..]
Nonsens. Het is inderdaad geen Leiden, maar als je zegt dat alle 'historie is weggebombardeerd', dan loop je of met oogkleppen rond, of je wilt het niet zien.
Overdag stinkt het er. Stappen trekt vervelend volk aan..quote:Op zondag 14 november 2010 12:16 schreef Self-Catering het volgende:
Rotterdam is goed voor shoppen. Verder niet komen..
Nooit last van gehad. Dat laatste klopt wel ...quote:Op zondag 14 november 2010 12:55 schreef Self-Catering het volgende:
[..]
Overdag stinkt het er. Stappen trekt vervelend volk aan..
Maar heeft wel een mooi centrumquote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Leiden is een klein saai boerendorp.
quote:Op zondag 14 november 2010 11:17 schreef The_Baron het volgende:
Ben gister in Rotterdam geweest.
Maar wat is dat een pauper stad zeg.
Gadverdamme...
Oud, vies, lelijk...
Wat vinden jullie van Rotterdam?
Idd want het gebied rond de Leuvehaven is wezenlijk anders.quote:Op zondag 14 november 2010 11:53 schreef junkiexp het volgende:
TS is met de metro langs Rijnhaven en Maashaven geweest zeker ?
Wel eens gehoord van context?quote:Op zondag 14 november 2010 12:51 schreef YouCanLeaveYourHeadOn het volgende:
[..]
Leiden is een klein saai boerendorp.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |