SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm no longer a slave of fear.
I am a child of God
God is not dead.
Beste faal inddquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Man o man, Leugers wat deed je daar toch
Kloptquote:
Ja... daar genoot je me net iets teveel vanquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Klopt
Ben allang blij dat we niet van PSV of Ajax verloren
Van de eerste wonnen we zelfs
Vind je het gek? Twente had al sinds '73 niet meer in Eindhoven gewonnenquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:43 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Ja... daar genoot je me net iets teveel van
Nou, nou, nou... feest? Dat doe je aan het einde van de competitie als je kampioen bent OF als je van Ajax wintquote:
Ik geniet eindelijk een keerquote:Op zaterdag 13 november 2010 22:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Nou, nou, nou... feest? Dat doe je aan het einde van de competitie als je kampioen bent OF als je van Ajax wint
Op de Brink zitten er meerdere?quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:57 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Ik was vandaag in deventer en we waren op zoek naar een snackbar in het centrum. maar wtf geen snackbar te vinden?
We liepen daar gewoon in het centrum, bij het station daar rechtuit lopen. Toen maar op het station in Wierden een patatje gegeten.quote:Op zaterdag 13 november 2010 22:58 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Op de Brink zitten er meerdere?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |