Zolang je de juiste vergunningen hebt voor het houden van een olifant, geen overlast veroorzaakt en eventuele schade zelf betaalt, denk ik niet dat het iemand interesseert.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:08 schreef Hyperdude het volgende:
Ik mag van mijn geloof alleen maar een blindegeleide-olifant.
Nu nog ff mijn ogen uitsteken en een geloofje bedenken, en ik zal tzt.een mooi topic op Fok plaatsen.
nog wel ff een passend taxibusje vinden met traplift.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:12 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zolang je de juiste vergunningen hebt voor het houden van een olifant, geen overlast veroorzaakt en eventuele schade zelf betaalt, denk ik niet dat het iemand interesseert.
nee, een speciaal opgeleide pony met een blindegeleideponychauffeur en een blindegeleideponydrollenopvanger... dat is goedkoopquote:Op zondag 14 november 2010 01:20 schreef vergezocht het volgende:
Wat een reine onzin. Zelfs die rijke sjeik-baardapen in de Saoedische woestijn hebben honden in huis. Smoesje-zoekers die ouders. Ze kunnen waarschijnlijk geen hond betalen met hun friet-tent.
je moet wel toegeven he, dat al de rest van mijn zinnen kloppen op die laatste na.quote:schreef Parkinson_XTC:
nee, een speciaal opgeleide pony met een blindegeleideponychauffeur en een blindegeleideponydrollenopvanger... dat is goedkoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |