abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4380536
Ik heb een vriendin die op 200 KM afstand van mij woont soms is dat best moeilijk maar het gaat gelukkig wel goed.
En ja we hebben elkaar via internet ontmoet voor als mensen vragen hoe we elkaar hebben ontmoet.
Ik heb een kameraad die heeft zijn vriendin in Canada wonen. Dat zou ik dus helemaal nooit kunnen volhouden.

Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??

Oldenzaaltjuh en HeaRt_woRm's weblog!:KLIK!
FAN VAN DE RED HOT CHILI PEPPERS??? Klik hier!!!!!
  donderdag 30 mei 2002 @ 11:13:50 #2
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_4380583

Dit heb ik altijd al is willen doen:

UTFS

Je leeft maar één keer...
pi_4380589
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:

UTFS

en dat betekent?

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:14]

donderdag 30 mei 2002 @ 11:14:21 #4
24846 nietje83
Bad Ass Bitch Smut
pi_4380590
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
Respect my fucking authority!!
pi_4380593
Mijn vriendin woont ongeveer 850 kilometer noordelijker. Circa 60 kilometer ten zuiden van Kopenhagen. En zover verwijderd zijn van elkaar is niet altijd even gemakkelijk.

We hebben elkaar leren kennen via internet 2 jaar geleden en ik wil binnen niet al te lange tijd gaan verhuizen naar Denemarken.

[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 30-05-2002 11:19]

donderdag 30 mei 2002 @ 11:15:24 #6
16093 sener007
Life the way you like
pi_4380600
Ik heb een vriendin die in Zweden woont. Ook ontmoet via internet. Het valt soms niet mee. Er zijn momenten dat je graag even bij elkaar wilt zijn. Maar goed, we zien wel hoe het gaat. Tot nu toe gaat het lekker
007
pi_4380612
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:14 schreef nietje83 het volgende:
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.

* oldenzaaltjuh is happy

pi_4380626
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:

UTFS

https://gulden.com/nl/ - Hoe gulden jouw vermogen laat groeien!
pi_4380630
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
pi_4380659
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef whie het volgende:
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
pi_4380660
200 km ja dat valt nog wel mee.
Ik heb vorig jaar een vriendin gehad die 1000km verderop woonde..
1-2 keer in de maand 4 dagen die kant op, 12 uur rijden.
Was leuk zolang het duurde, heeft me alleen wel de nodige knaken gekost.
pi_4380711
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.

Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
pi_4380770
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:22 schreef whie het volgende:

[..]

Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.

aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
pi_4380797
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.

Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 30 mei 2002 @ 11:29:51 #15
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_4380802
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doen Wij houden het zo al 2,5 jaar vol.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_4380833
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef whie het volgende:

[..]

Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!

tnx Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.
ps. nog gefeliciteerd dan he!!

[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:32]

pi_4380839
Bij een afstandsrelatie weet je dat je niet bij elkaar kan zijn om het te vieren op de dag dat het stipt "zoveel jaar" is. Je viert het dan de keer erop. Dat doet toch niet onder voor het feit dat het speciaal is?
pi_4380858
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

tnx Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.

Ach..je kan altijd tegen hem zeggen dat je het zelf betaald In het begin betaalde mijn pa ook nog es de internetrekening tot die samen met de telefoonrekening wel heel erg hoog werd
pi_4380879
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doen Wij houden het zo al 2,5 jaar vol.
Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??
pi_4380882
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
Free people own guns! Slaves do not!
  donderdag 30 mei 2002 @ 11:35:37 #21
16801 Orkaantje
I aM an Evil MotherFucker
pi_4380889
1200 km in milaan en ik vindt het zwaar klote je ziet elkaar maar 1 x in de maand. Maar ze is het waard om op te wachten

tis wel lastig als je thuis komt en je wil je verhaal kwijt of gewoon haar even vasthouden

Liefde is het eerste sprookje wat eindigt met er was eens
pi_4380916
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:35 schreef Vampier het volgende:
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
pi_4380967
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:37 schreef oldenzaaltjuh het volgende:

[..]

dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?

Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.
pi_4381031
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
ook nog njet
pi_4381083
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:46 schreef Cat-Active het volgende:
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
moeilijk afscheid nemen zal het dan zijn ofniet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')