Heeft iemand hier ook een vriend(in) op grote afstand wonen??
We hebben elkaar leren kennen via internet 2 jaar geleden en ik wil binnen niet al te lange tijd gaan verhuizen naar Denemarken.
[Dit bericht is gewijzigd door F@lcon© op 30-05-2002 11:19]
quote:das cool!! Over 2 jaar willen wij gaan samenwonen als zij 18 is. Wij hebben aankomende zaterdag een half jaar.
Op donderdag 30 mei 2002 11:14 schreef nietje83 het volgende:
Ik heb 4 maanden een relatie op afstand (500 km) volgehouden, toen zijn we gaan samenwonen en nu woon ik dus in Duitsland en het gaat supergoed
* oldenzaaltjuh is happy
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 11:13 schreef cYbErTiM het volgende:
Dit heb ik altijd al is willen doen:UTFS
quote:het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
Op donderdag 30 mei 2002 11:17 schreef whie het volgende:
200 km..dat valt toch wel mee?? Ik heb ook mijn vriend via internet leren kennen. Zo'n 3,5 jaar geleden. Ik woon in de provincie Groningen en hij in Zuid-Holland. Je raakt aan het reizen gewend. Voor ons is het elke keer zo'n 4,5 uur reizen. We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering en het gaat nog steeds geweldig.
Een vriend of vriendin op afstand hebben (binnen Nederland) is niet zo moeilijk. In het begin zagen wij elkaar gemiddeld om de 2 week. Je krijgt dan een relatie waarin ej bijna nooit ruzie maakt omdat je al veel te blij bent weer bij elkaar te zijn. Het heeft dus zo z'n voordelen.
quote:Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
Op donderdag 30 mei 2002 11:18 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
het valt mee met de verhalen wat ik hier hoor. Maar toch is het soms wel moeilijk. Zoals aankomende zaterdag kunnen we niet bij elkaar zijn. Dat is verrot dan.
quote:aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
Op donderdag 30 mei 2002 11:22 schreef whie het volgende:[..]
Dat gevoel zal altijd wel blijven, het liefste wil je elka dag wel bij elkaar zijn. M'n vriend en ik bellen elkaar inmiddels elke dag, dat scheelt ook een heleboel. Ook ik kan aankomende zaterdag niet bij mn vriend zijn. Ik weet hoe leeg de weekenden dan opeens kunnen zijn. En hoe klote dat voelt. Maar meestal weet ik dat ik dan het volgend weekend weer bij hem ben en dan leef ik daar naar toe.
quote:Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
Op donderdag 30 mei 2002 11:27 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
aankomende zaterdag vind ik het toch extra shit dat we niet bij elkaar kunnen zijn omdat we dan een half jaar hebben.
quote:tnx
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef whie het volgende:[..]
Dan is het wel helemaal klote! 4 dagen geleden hadden m'n vriend en ik 2 en een half jaar en we waren ook niet samen. Maar een half jaar dat betekend (voor mij dan) heel veel. Het betekend dat deze relatie toch wel heel lekker gaat. Ik wens je dan veel sterkte zaterdag...!
[Dit bericht is gewijzigd door oldenzaaltjuh op 30-05-2002 11:32]
quote:Ach..je kan altijd tegen hem zeggen dat je het zelf betaald
Op donderdag 30 mei 2002 11:31 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
tnx
Mijn pa zal aankomende zaterdag niet blij zijn denk ik want de telefoonrekening kon wel eens hoog gaan worden.
quote:Jullie hebben ook nog eens een zoontje. Dat lijkt me dan helemaal moeilijk. Maar ik zag in je profiel dat je iets van 39 bent. Waarom gaan jullie niet samenwonen als ik vragen mag??
Op donderdag 30 mei 2002 11:29 schreef Rewimo het volgende:
Haarlem en Roosendaal... We zien elkaar vrijwel elk weekend. 1,5 uur treinen voor mij (en ons zoontje) en 1,5 uur met de auto voor qltel. Het is niet altijd leuk, maar het is te doenWij houden het zo al 2,5 jaar vol.
tis wel lastig als je thuis komt en je wil je verhaal kwijt of gewoon haar even vasthouden
quote:dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
Op donderdag 30 mei 2002 11:35 schreef Vampier het volgende:
Ik heb een vriendin op 6800KM vanaf hier. Dat scheelt toch wel ff 6600km met die van jou
quote:Hoe dicht het bij iemand ook is. Het draait puur om de mogelijkheid of je iemand zovaak als je wilt kan zien. Iemand kan op 20km wonen maar de 1 kan heel druk zijn. De ander kan op 2000km wonen en beiden hebben geld en tijd zat om elkaar veel op te zoeken.
Op donderdag 30 mei 2002 11:37 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
dat wel maar toch. Afstand is afstand. je ziet elkaar minder dan als ze bij je in de stad woont. toch?
quote:moeilijk afscheid nemen zal het dan zijn ofniet?
Op donderdag 30 mei 2002 11:46 schreef Cat-Active het volgende:
ehm, 6800 km???
I beat you,
mijn vriendin woont in Sydney, Australie.
probleem is dat we elkaar eigenlijk niet meer dan 2x per jaar kunnen zien. (wel een paar maanden dan,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |