abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88677494
Ik post dit topic omdat ik hier heel erg mee zit.

Ik was op een feestje samen met vriendinnen en had die nacht veel gedronken. Die avond had ik last van een sukkel die de hele tijd tegen me aan zat te plakken en me probeerde te versieren. Ik vond hem echt helemaal niks en dat maakte ik hem ook duidelijk. Na een tijdje waren ik en mijn vriendinnen erg aangeschoten en was die gozer er nog steeds. Op een gegeven moment pakte hij me hand vast en herinner ik me dat hij me mee naar boven nam naar een kamer terwijl ik erg aangeschoten was.

Eenmaal in die kamer lukte het hem om mijn jurkje en ondergoed uit te trekken en begon hij me borsten te betasten. Daarna bukte hij en ging aan me vagina likken, het was de eerste keer dat een jongen dat bij me deed en ik vond het eerst een naar gevoel en ik probeerde hem van me weg te halen. Hij bleef doorgaan en toen ging mijn gezicht omhoog en kreunde ik heel erg, ik vond het ineens erg lekker worden, het was echt heel genant. Ik hoorde hem nog vuil lachen. Vervolgens werd ik op bed geduwd en.....de rest is duidelijk denk ik.

Onder mijn vriendinnengroep sta ik erom bekend dat ik een net meisje ben en ik had dit nooit van mezelf verwacht en die sukkel heeft mij dus ontmaagd, ook weet ik niet meer zeker of hij een condoom omhad. Toen ik wakker werd waren mijn vriendinnen bij me en was hij al weg.

Ik zit er nu heel erg mee en ik voel me net een slet en heel naar. Zijn er mensen die dit ook hebben meegemaakt of advies hebben?
pi_88677561
pi_88677584
ik wens je veel sterkte en als ik jou was zou ik naar de politie gaan om aangifte te doen....
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:01:42 #4
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_88677618
Als je "aangeschoten" bent laat je zoiets niet over je heen gaan.
Dus of je was echt dronken, of hij heeft wat GHB door je drankje gedaan ofzo.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:02:10 #5
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88677629
Wat je het beste kan doen is wel een test, want voor je het weet heb je chlamydia. Niet leuk om te hebben denk ik!
En als ik jou was zal ik als ik jou was die irritante gast opzoeken en hem maar eens de waarheid vertellen dat je hem vies en goor vind. Ten tweede heeft hij geweld gebruikt om bij jou binnen te komen? Zo Ja? Dan kan je aangifte van verkrachting doen, anders zowieso van misbruiking. Als jij het niet wou.
Verder weet ik niet wat ik in deze situatie zal doen, ben zelf geen vrouw. Maar dit topic moet wel -->R&P
Ohja. En ik wens je sterkte!
pi_88677630
SOA-test, als je niet aan de pil bent en niet ongesteld wordt zwangerschapstest, en niet meer doen.
Het nare gevoel gaat hopelijk wel weg, het is natuurlijk niet de perfecte eerste keer maar het is nu eenmaal gebeurd.
Volgende keer opletten dus!
Trots shetlandmens
When in doubt, just add glitter
Happy little sushi roll
  Vis een optie? zaterdag 13 november 2010 @ 19:02:46 #7
70532 loveli
N
pi_88677644
Postgeschiedenis van TS lezen en dit in feedback melden. Dat zou ik doen.
crap in = crap out
pi_88677695
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef dandybleu het volgende:
ik wens je veel sterkte en als ik jou was zou ik naar de politie gaan om aangifte te doen....
Hoe kun je nou aangifte doen.
quote:
ik probeerde hem van me weg te halen. Hij bleef doorgaan en toen ging mijn gezicht omhoog en kreunde ik heel erg, ik vond het ineens erg lekker worden, het was echt heel genant
Het is geen verkrachting ofzo. Proberen weg te halen is gewoon te weinig (ze heeft hem niet op zijn bek geslagen ofzo) en daarna opeens vond ze het wel tof. Geen verkrachting dus.
Je moet het gewoon vergeten, het is je eigen schuld.
pi_88677791
Tsja, meisj, je hebt het zelf gedaan.. dus medelijden kan ik niet hebben, ik heb het zelf nog nooit meegemaakt, maar ik ben nog nooit zó dronken geweest dat ik niet meer wist wat ik deed ofzo :) maar waar waren jou vriendinnen dan?! hebben die jou niet tegen gehouden ofso? en je een slet voelen.. ach tis seks :) daar moet je gewoon van genieten. dan ben je niet meteen een slet hoor ;)

x
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:13:05 #10
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_88677944
quote:
Op zaterdag 13 november 2010 19:04 schreef OKSELHAARSHAMPOO het volgende:

[..]

Hoe kun je nou aangifte doen.

[..]

Het is geen verkrachting ofzo. Proberen weg te halen is gewoon te weinig (ze heeft hem niet op zijn bek geslagen ofzo) en daarna opeens vond ze het wel tof. Geen verkrachting dus.
Je moet het gewoon vergeten, het is je eigen schuld.
Dit.
pi_88679791
Ik vraag me na het lezen van dit topic af hoe oud ts is...

Verder ja, toch wel een beetje je eigen schuld, als je je dronken drinkt (dat was je, anders had je het je nog wel herinnerd :P ) dan weet je (of weet je nu) dat er iets kan gebeuren wat je achteraf liever niet had gehad...
  zaterdag 13 november 2010 @ 20:10:15 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_88679817
ts is een dronken breezer derhalve lok je het zelf uit.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_88679878
Hmm.. ik zou sowieso even een zwangerschaps test doen als je niet aan de pil bent. En aangezien hij misschien geen condoom droeg zou ik ook even een soa test doen... just in case.
pi_88680989
Nee.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')