Bedankt Shoompy.quote:Op maandag 22 november 2010 19:33 schreef shmoopy het volgende:
Ik wilde Babyface net bestellen toe ie eruit ging, dus ik heb het uit de tweede hand, maar Ultrabland was volgens mij redelijk gelijkwaardig.
Zul je net zien dat die er ook uit is.
Ooh ok ja klinkt logischer maar wist niet dat ze daar ook rekening mee hielden.quote:Op maandag 22 november 2010 19:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Kan evengoed handig zijn.
Vorig jaar kreeg je bij 20 pond een kado, bij 50 pond een groter kado, bij 70 pond het kleine+grote kado enzovoort.
(kado = doosje met diverse produkten, meestal kerst, soms ook regulier).
Als je met meer mensen bestelt kun je in totaal op een hoog bedrag uitkomen (10 pond+ 10 pond bestellen is immers een kado) en je kunt onderling ruilen wat niet bevalt.
Ik volgende week!!! (weerquote:Op woensdag 24 november 2010 19:46 schreef automatic_ het volgende:
Ik ga morgen ff langs Lush in Rotterdam
Hahahaquote:
Succes met niets kopenquote:Op woensdag 24 november 2010 20:01 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hahaha
Een vriendinnetje van mij zei; Wanneer gaan we weer naar Lush?Ik wil toch ook maar iets kopen...
Dus ik ga volgende week of de week daarna naar Den Bosch met haar
Ik mag alleen niets kopen...
Dankjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op woensdag 24 november 2010 21:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
DankjeOohh maar da's ook nietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Grmpf. Lijkt wel heel erg geïnspireerd op mijn bijdrage aan de wedstrijd...quote:Op woensdag 24 november 2010 21:13 schreef shmoopy het volgende:
Nog niet zo lang, paar maanden ongeveer, _Arual_.
En in Enschede of zo!quote:Op woensdag 24 november 2010 22:00 schreef Maria2.0 het volgende:
Ultrabland is inderdaad vergelijkbaar met babyface. Allebei laten ze een vet laagje achter op je huid. Vind Ultrabland veel fijner.
Ik baal ervan dat er geen Lush in Utrecht zit. Ik heb gewoon maar 1 dingetje nodig en had sowieso eerst een proefje willen proberen. Maargoed, voor 1 dingetje in UK bestellen schiet niet op en naar een andere stad reizen daarvoor ook niet![]()
Er moet dus gewoon een Lush in Utrecht komen vind ik!
Joechei!quote:Op donderdag 25 november 2010 14:30 schreef Nanook24 het volgende:
Edit: Ik lees net in de Lush Times dat Babyface weer terug komt...
Ik heb hem toevallig vandaag voor het eerst gekocht, haha.quote:Op donderdag 25 november 2010 19:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vinden jullie Love Lettuce (fresh face mask) ook zo heftig?
Het masker op an sich niet, maar als je het eraf haalt, die scrub. Verder wel lekker masker![]()
Heb trouwens de rest van het masker ingevroren, in porties in een ijsklontbakje
Welkom terug danquote:Op vrijdag 26 november 2010 09:20 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik was laatst mn lushspulletjes een beetje 'vergeten'. Toen heb ik 2 nieuwe stukken zeep en een shampoo bar weg moeten gooien omdat ze raar roken![]()
Nu wil ik weer kopennnnn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |