Die tekst inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
I wanna boom bang bang with your body yo.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die tekst inderdaad![]()
. Naja, het ritme van de plaat is wel OK. Paar leuke dames erbij. Feesten maar
.
Ik zou zeggen dat je vanavond maar naar The Palace of hoe dat ding nu ook heet moet gaan daar zijn vast van die chicks die wel met je dansen willen op deze plaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die tekst inderdaad![]()
. Naja, het ritme van de plaat is wel OK. Paar leuke dames erbij. Feesten maar
.
Haha LOLquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je vanavond maar naar The Palace of hoe dat ding nu ook heet moet gaan daar zijn vast van die chicks die wel met je dansen willen op deze plaat
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
Was de oorlog uberhaupt begonnen dan?
Ja tussen 16/17 jarigen voel ik me ook niet meer thuis, was laatst in wat een paar jaar geleden nog Zenith was in Veendam vond het vroeger te gek daar maar nu ben ik gewoon te oud om nog tussen de pubertjes uit te gaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha LOL. Geen idee hoe dat ding tegenwoordig heet, maar in elk geval niet meer The Palace. Beetje te jong volk daar
./
Ah zo heet The Palace nu dusquote:
Dan voel je je ook oud als je daar tussen loopt. Aan de ene kant is dat wel klotequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja tussen 16/17 jarigen voel ik me ook niet meer thuis, was laatst in wat een paar jaar geleden nog Zenith was in Veendam vond het vroeger te gek daar maar nu ben ik gewoon te oud om nog tussen de pubertjes uit te gaan
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens opquote:
Amen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens op
Nee inddquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |