Ik ga straks lekker eten bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is net de keuken ingegaan en komt er voorlopig niet uit zei zequote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef Allrounder het volgende:
Deze plaat mag je na 1 min ook wel afkappen, al is dat nog te lang!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ik vind 'm eigenlijk steeds leuker worden
.
Prettig vooruitzicht dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker eten bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is net de keuken ingegaan en komt er voorlopig niet uit zei ze
Ik vind haar te erg gehyped, waardoor ik er nu al genoeg van heb eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind haar erg goed, maar op elk festival staat ze. Beetje overkill.
Denken volgens mij meer mensen zo over. naja, dat kan! Denk wel dat ze de popprijs wint @ Noorderslag. Hoop zelf op De Staat of Mokequote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind haar te erg gehyped, waardoor ik er nu al genoeg van heb eigenlijk.
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denken volgens mij meer mensen zo over. naja, dat kan! Denk wel dat ze de popprijs wint @ Noorderslag. Hoop zelf op De Staat of Moke.
nee, maar die komen wel binnenkort met een nieuwe plaat....en dan is noorderslag best een goede plaats om di9e te promoten toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebracht
Vrees het ook en dat is jammer want vorig jaar viel hun naam toch wel meerdere malen als kanshebber om de popprijs te winnen. Rond Moke is het toch ook wel erg stil. Tsja, en Caro heeft nou niet echt stil gezeten. Gasten als Go Back To The Zoo gun ik het trouwens ook wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebracht
Bring it onquote:Voor iedereen die niet meer kan wachten tot de kaartverkoop begint voor de festivals Eurosonic en/of Noorderslag: Komende week kondigen we de start van de voorverkoop aan.
Optreden zeker maar die prijs die krijgen ze niet die hadden ze al dit jaar moeten krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar die komen wel binnenkort met een nieuwe plaat....en dan is noorderslag best een goede plaats om di9e te promoten toch?
I wanna boom bang bang with your body yo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Bumpy Ride
. Die plaat vind ik best tof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |