Teamworkquote:
ramon makt echt meesterlijke woordgrappen zo af en toe.vandaag al 2. ook al bi flirtjestijfquote:
Dat is wel knap als je dat zo uit de losse mouw weet te doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef 3rdRock het volgende:
ramon makt echt meesterlijke woordgrappen zo af en toe.vandaag al 2. ook al bi flirtjestijf
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Hallo!
Het antwoord is volgens mij dat ze in het Engels geen onderscheid maken tussen kamelen en dromedarissen...
zoiets dacht ik ook....beetje op wikipedia gekeken en de dromedaris en de kameel behoren tot het gelsacht der kamelen. de dromedaris heeft als Latijnse naam iets als Calmelus Dromedarius dus dat is eigenlijk ook gewoon een kameel. ofzo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:23 schreef alors het volgende:
Hallo!
Het antwoord is volgens mij dat ze in het Engels geen onderscheid maken tussen kamelen en dromedarissen...
Agree. De teksten komen ook zo uitermate bagger uit zijn strot. Kanequote:Op zaterdag 13 november 2010 13:35 schreef Waalwijker het volgende:
Kan die man niet iets anders met zijn leven gaan doen,
Dat was toch al opgelost?quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:41 schreef Waalwijker het volgende:
Ernstige situatie trouwens jongens, alle fucking pepernoten zijn gejat. Hoe moet dat nou?!
ik kwam een beetje laat binnenvallen bij de intocht, maar volgens mij hoorde ik dat dat opgelost wasquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ik kwam een beetje laat binnenvallen bij de intocht, maar volgens mij hoorde ik dat dat opgelost was
quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:50 schreef naatje_1 het volgende:
Oja, #Sinterklaas en #Harderwijk zijn trending
Bevestigd.quote:Op zaterdag 13 november 2010 13:40 schreef Waalwijker het volgende:
Ik hoop trouwens dat ik gisteren verkeerd heb verstaan dat volgende week Jan fucking Kooijman bij EkstraWeekend komt. Of kan iemand dit bevestigen?
Zoveel verschil is het toch nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:57 schreef 3rdRock het volgende:
nee, geen WeekendDNA meer!!!
t heet nu Annemieke Plays.....
volgens Timur is er ook nog een heel nieuw programmaformatquote:Op zaterdag 13 november 2010 13:58 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Zoveel verschil is het toch niet
Het blijft annemiekequote:Op zaterdag 13 november 2010 14:03 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens Timur is er ook nog een heel nieuw programmaformat
misschien wordt zij ook wel veranderd en zit ze nu bij de kapper en zich vol te proppen met kip in Gulpen!quote:
godskolere, dat is ook weer een lekker nummer van Biffy!quote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, ik ga werken en daarna personeelsfeest, dus tot vannacht!![]()
werk ze!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:24 schreef Pino112 het volgende:
Mensen, ik ga werken en daarna personeelsfeest, dus tot vannacht!![]()
Fuck You!quote:
Ze stinken! rare mensen! blaadjes op de rails!quote:
Whahaha!quote:Op zaterdag 13 november 2010 14:45 schreef oh-oh het volgende:
Alleen als ze in Eindhoven spelen, anders moet ik met de trein.
Baas![]()
quote:Op zaterdag 13 november 2010 15:09 schreef ConscienceNL het volgende:
Nananana!![]()
(erwin kroll afbeelding)
Idd fijne plaat,quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:21 schreef -Hans- het volgende:
Naja, Caro - Stuck is natuurlijk ook best tof !
Agree, sloeg echt nergens op ! Tijd zat om dat ding te draaien.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:24 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Idd fijne plaat,maar kan het niet echt waarderen dat ze Turbo na 1 min. afkappen
Ik ga straks lekker eten bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is net de keuken ingegaan en komt er voorlopig niet uit zei zequote:
Hahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:26 schreef Allrounder het volgende:
Deze plaat mag je na 1 min ook wel afkappen, al is dat nog te lang!
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha. Ik vind 'm eigenlijk steeds leuker worden
.
Prettig vooruitzicht dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ga straks lekker eten bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder is net de keuken ingegaan en komt er voorlopig niet uit zei ze
Ik vind haar te erg gehyped, waardoor ik er nu al genoeg van heb eigenlijk.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik vind haar erg goed, maar op elk festival staat ze. Beetje overkill.
Denken volgens mij meer mensen zo over. naja, dat kan! Denk wel dat ze de popprijs wint @ Noorderslag. Hoop zelf op De Staat of Mokequote:Op zaterdag 13 november 2010 16:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik vind haar te erg gehyped, waardoor ik er nu al genoeg van heb eigenlijk.
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebrachtquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Denken volgens mij meer mensen zo over. naja, dat kan! Denk wel dat ze de popprijs wint @ Noorderslag. Hoop zelf op De Staat of Moke.
nee, maar die komen wel binnenkort met een nieuwe plaat....en dan is noorderslag best een goede plaats om di9e te promoten toch?quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebracht
Vrees het ook en dat is jammer want vorig jaar viel hun naam toch wel meerdere malen als kanshebber om de popprijs te winnen. Rond Moke is het toch ook wel erg stil. Tsja, en Caro heeft nou niet echt stil gezeten. Gasten als Go Back To The Zoo gun ik het trouwens ook wel.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:46 schreef themauster het volgende:
[..]
De Staat vast niet die hebben dit jaar helemaal niks uitgebracht
Bring it onquote:Voor iedereen die niet meer kan wachten tot de kaartverkoop begint voor de festivals Eurosonic en/of Noorderslag: Komende week kondigen we de start van de voorverkoop aan.
Optreden zeker maar die prijs die krijgen ze niet die hadden ze al dit jaar moeten krijgenquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:47 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee, maar die komen wel binnenkort met een nieuwe plaat....en dan is noorderslag best een goede plaats om di9e te promoten toch?
I wanna boom bang bang with your body yo.quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:54 schreef -Hans- het volgende:
Bumpy Ride
. Die plaat vind ik best tof
Die tekst inderdaadquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:56 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
I wanna boom bang bang with your body yo.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die tekst inderdaad![]()
. Naja, het ritme van de plaat is wel OK. Paar leuke dames erbij. Feesten maar
.
Ik zou zeggen dat je vanavond maar naar The Palace of hoe dat ding nu ook heet moet gaan daar zijn vast van die chicks die wel met je dansen willen op deze plaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 16:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die tekst inderdaad![]()
. Naja, het ritme van de plaat is wel OK. Paar leuke dames erbij. Feesten maar
.
Haha LOLquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:00 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik zou zeggen dat je vanavond maar naar The Palace of hoe dat ding nu ook heet moet gaan daar zijn vast van die chicks die wel met je dansen willen op deze plaat
quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:06 schreef Waalwijker het volgende:
Was de oorlog uberhaupt begonnen dan?
Ja tussen 16/17 jarigen voel ik me ook niet meer thuis, was laatst in wat een paar jaar geleden nog Zenith was in Veendam vond het vroeger te gek daar maar nu ben ik gewoon te oud om nog tussen de pubertjes uit te gaanquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:04 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Haha LOL. Geen idee hoe dat ding tegenwoordig heet, maar in elk geval niet meer The Palace. Beetje te jong volk daar
./
Ah zo heet The Palace nu dusquote:
Dan voel je je ook oud als je daar tussen loopt. Aan de ene kant is dat wel klotequote:Op zaterdag 13 november 2010 17:07 schreef themauster het volgende:
[..]
Ja tussen 16/17 jarigen voel ik me ook niet meer thuis, was laatst in wat een paar jaar geleden nog Zenith was in Veendam vond het vroeger te gek daar maar nu ben ik gewoon te oud om nog tussen de pubertjes uit te gaan
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens opquote:
Amen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens op
Nee inddquote:Op zaterdag 13 november 2010 17:15 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Tsja.. een veel slechtere naam viel er niet te bedenken. Beachclub midden in Groningen, het slaat echt nergens op
quote:
maarquote:
die postte ik ook alquote:
dat weet ik, maar ik verbeterde Hans evenquote:
Ga je ook nog komen chatten bij kxradio? Of sla je freek een keertje over?quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:14 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat weet ik, maar ik verbeterde Hans evenDie snapt het nog niet zo goed
ik luister 3fm voor volbeat, Freek podcast ik later...net als vorige week....en daarom ga ik ook niet chatten. laat me graag verrassenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:15 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ga je ook nog komen chatten bij kxradio? Of sla je freek een keertje over?
Maar eigenlijk heeft Eendensaus deze gesampled en niet de originele:quote:
dat dus. eten en volbeat isfijnquote:
quote:coen3fm Coen Swijnenberg
Ineens bedenk ik me dat aanstaande dinsdag al bekend wordt welke dj's dit jaar het glazen huis in gaan. Serious Request komt er aan! #sr10
vanavond niet opstap.. bankhangen , thuis zitten...quote:
mijn iet, ik ga vanavond nog een filmpje kijken ofzo...quote:Op zaterdag 13 november 2010 18:55 schreef miieejj het volgende:
[..]
vanavond niet opstap.. bankhangen , thuis zitten...
ah nou ja.. ga ik jullie vervelen
ja, dat kan ook nog een filmpje kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 18:59 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mijn iet, ik ga vanavond nog een filmpje kijken ofzo...
komt er nog meer volbeat in uur 2 btw?
kom je gezellig hier kijkenquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:00 schreef miieejj het volgende:
[..]
ja, dat kan ook nog een filmpje kijken
blijft een lekker liedjequote:
Agree! Serieus aardige plaatquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:19 schreef 3rdRock het volgende:
Blijft een lekker liedje
waar was dit nu alle volbeat?
Wolf kerel, pas wel een beetje op !quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme mensen. Ik zat gisteren in de auto toen Ekdom dat duitse briefje ging voorlezen. Ik dacht dat ik dood ging van het lachen. Moest bijna op de vluchtstrook stoppen
hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme mensen. Ik zat gisteren in de auto toen Ekdom dat duitse briefje ging voorlezen. Ik dacht dat ik dood ging van het lachen. Moest bijna op de vluchtstrook stoppen
Ik vind hem tof niks mis mee typisch 3FM nummerquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een dramatische Megahit. Geen seconde weet dat ding mij te boeien. Telkens ook dezelfde tekst. Bah.
Amen. Go... uuh.. Hans heeft gesproken. Zoals Fleurquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:29 schreef -Hans- het volgende:
Wat een dramatische Megahit. Geen seconde weet dat ding mij te boeien. Telkens ook dezelfde tekst. Bah.
quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:21 schreef wolfrolf het volgende:
yup, en ik vond em erg goed. 2uur lang een pimra film gezien. zelfs Ben Affleck is best te pruimen, maar hij kan toch beter regisseren dan acterenquote:
Komt omdat That's Live regelmatig van tevoren wordt opgenomen, en het dan niet mogelijk is om strak het einde van het uur te plannen (vooral ivm variabele lengte v/h nieuws). Dan krijg je dus weleens rare dingen als dit.quote:Op zaterdag 13 november 2010 19:59 schreef JD_SLR het volgende:
Wtf, Mumford & Sons wordt al na 10 seconden afgekapt. Start hem dan niet in.
Misschien dat ze bij de publieken eens wat soepeler moeten worden met de start van het nieuws, zoals bij de commercielen.quote:Op zaterdag 13 november 2010 20:16 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt omdat That's Live regelmatig van tevoren wordt opgenomen, en het dan niet mogelijk is om strak het einde van het uur te plannen (vooral ivm variabele lengte v/h nieuws). Dan krijg je dus weleens rare dingen als dit.
Binnenkort maar even checken dusquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:57 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, en ik vond em erg goed. 2uur lang een pimra film gezien. zelfs Ben Affleck is best te pruimen, maar hij kan toch beter regisseren dan acteren
lolquote:Op zaterdag 13 november 2010 19:32 schreef wolfrolf het volgende:
Amen. Go... uuh.. Hans heeft gesproken. Zoals FleurWallenburg al zei: DJ's hadden zeker last van rukwinden.
LOLquote:
en nu verbreek je de stringquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:07 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
LOL![]()
(13 14.gifs achter elkaar...)
een string moet ook verbroken worden. uit dat ding!quote:
Te schattig gewoonquote:
navond Dago.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:25 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
navond Dago.
mooi dat Freek net iets voor zijn oma draaideDie enalaatste plaat ofzo is ook erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
je moet niet te veel verradenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Die enalaatste plaat ofzo is ook erg goed
nee hoor, zolang je niet zegt welke platen Freek draait vind ik het primaquote:
wtf?quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor in dit nummer de hele tijd: 'Boobies' Eva Jinek style..
OK.quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:31 schreef naatje_1 het volgende:
Kijk mensen, hier kan je pas op losgaan
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:29 schreef Dagoduck het volgende:
Ik hoor in dit nummer de hele tijd: 'Boobies' Eva Jinek style..
quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:33 schreef hole1988 het volgende:
WTF een Sinterklaas radiostation
http://www.sinterklaasradio.nl/
Hansquote:
in welke tijdzone zit jij???quote:
Zit aan de medicijnen... ik ga 'wat' trager dan andersquote:
Beter laat dan nooitquote:
ah ja, dat verklaart veel.....en dergelijke medicijnen zijn kut!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:38 schreef Briggy het volgende:
[..]
Zit aan de medicijnen... ik ga 'wat' trager dan anders
Yoquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:39 schreef minthy het volgende:
![]()
Werk een half uur te vroeg af, heb tijd over
dat doe je goed...heb ik zeldenquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:39 schreef minthy het volgende:
![]()
Werk een half uur te vroeg af, heb tijd over
Steeds vaker, maar ga ook vaak tot diep in de nacht door. Ook niet fijn, dan is dit beter!!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat doe je goed...heb ik zelden
volledig mee eens!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:41 schreef minthy het volgende:
[..]
Steeds vaker, maar ga ook vaak tot diep in de nacht door. Ook niet fijn, dan is dit beter!!
ja, jezelf!quote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Hans,Pino,3RDRock,Minthy,Hole1988,Briggy,Sersjee,Roel,Alors,Waalwijker,Naatje_1![]()
Mis ik nog iemand?
Ik hou niet van zelfbevlekkingquote:
WELKOMquote:Op zaterdag 13 november 2010 23:43 schreef themauster het volgende:
Hans,Pino,3RDRock,Minthy,Hole1988,Briggy,Sersjee,Roel,Alors,Waalwijker,Naatje_1![]()
Mis ik nog iemand?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |