Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je ook lezen wat zij aan hem schrijft?
Of ben je nog geen vriendjes met je zwagert?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.
En als je haar zou kennen, ze is de nuchterheid zelve. Pardon... wás de nuchterheid zelve
Dan heb je iig ook mensen om je te troosten toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou dat dus echt heel erg stil houden he? En niet overal verkondigen. Stel dat het op één grote teleurstelling uit zou lopen.
Intunedquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.
En als je haar zou kennen, ze is de nuchterheid zelve. Pardon... wás de nuchterheid zelve
Aan de ene kant wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou dat dus echt heel erg stil houden he? En niet overal verkondigen. Stel dat het op één grote teleurstelling uit zou lopen.
Ja hij is natuurlijk wel ver weg dus dit is 1 van de weinige deelbare dingen ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel.
Aan de andere kant snap ik wel dat ze het wel wil delen.
Dat zou gaaf zijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Greys, zouden zij nu al die tijd al dat gevoel hebben zoals je hebt vlak voor de eerste zoen?
Nee, dat is alleen écht die ene seconde ervoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Greys, zouden zij nu al die tijd al dat gevoel hebben zoals je hebt vlak voor de eerste zoen?
Te nuchterquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik snap het wel, maar ik zou het schaamrood op de kaken hebben over het feit dat er liefdesverklaringen zijn van iemand die ik nog nooit gezien heb.
Zal mijn eigen gevoel wel zijn.
Ik zou dat kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik snap het wel, maar ik zou het schaamrood op de kaken hebben over het feit dat er liefdesverklaringen zijn van iemand die ik nog nooit gezien heb.
Zo zou ik er normaal ook over denken hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou dat kunnen hoor
Ik bedoel, ik vond jullie allemaal ook leuk en aardig (in de zin van vriendschap natuurlijk he) En dat viel ook niet tegen
Oeh ja zeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak tegen iemand die je niet in het echt gezien hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Spannund!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zou ik er normaal ook over denken hoor.
Maar goed, er gebeuren wel gekkere dingen
Ik hoop voor zussie gewoon dat het niet tegenvalt en dat het in het echt net zo leuk is als dat ze nu allebei denken. Oh, 18 december is The Day, zie ik
Truequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak tegen iemand die je niet in het echt gezien hebt
Ja maar hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True
Maar als je verliefd bent zeg je soms rare dingen
Oh, ik kan alletwee welquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Ow het zal wel mijn nuchterheid zijn maar ik geloof niet in liefde zonder gedragingen gezien te hebben zeg maar. Maar ik geloof dan ook niet in liefde op het eerste gezicht.
Da's waar. Maar juist als je haar zou kennen, dan had je dit echt nooit van haar verwacht.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True
Maar als je verliefd bent zeg je soms rare dingen
Ja, dat is waarquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:03 schreef senesta het volgende:
Ik denk dat je wel verliefd kunt worden op iemand die je nog nooit gezien hebt hoor. Ik denk alleen dat het een enorm risico met zich meebrengt op het moment dat je iemand ontmoet omdat je heel veel invult. Althans dat lijkt mij.
Als je van het ergste uitgaat ben je er toch niet verliefd op?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, dat is waarMaar misschien valt het juist mee, als je van het ergste uitgaat ofzo
Nee dat lijkt me ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je van het ergste uitgaat ben je er toch niet verliefd op?
Dan verdruk je de vlindersquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Als je van het ergste uitgaat ben je er toch niet verliefd op?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zag laatst bij Airline op tv iemand die zijn verloofde op stond te wachten die hij nog nooit gezien had.
Zussie gaat gewoon zo'n succesverhaal worden van relatieplanet Greys. Screw mijn nuchterheid!
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:09 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zag laatst bij Airline op tv iemand die zijn verloofde op stond te wachten die hij nog nooit gezien had.
Zussie gaat gewoon zo'n succesverhaal worden van relatieplanet Greys. Screw mijn nuchterheid!
Nou dat was wel een beetje een ongemakkelijk moment ja. Nu weet ik niet of het kwam doordat de camera er bovenop stond maar zij hield echt een beetje afstand waar hij haar helemaal in zijn armen nam. Ik zat met een plaatsvervangende schaamte te kijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Greys het volgende:
Hoe liep het eigenlijk af met die verloofde op het vliegveld DML?
Daar ben ik dan wel nieuwsgierig naarOf zag je het moment niet?
Nee maar ik begrijp je echt hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:11 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou ja kijk, dat ik mezelf geen houding zou weten te geven bij zo iemand zegt natuurlijk niks over hen.
Komt helemaal goed.
Oh ja vreselijk, kromme tenenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Nou dat was wel een beetje een ongemakkelijk moment ja. Nu weet ik niet of het kwam doordat de camera er bovenop stond maar zij hield echt een beetje afstand waar hij haar helemaal in zijn armen nam. Ik zat met een plaatsvervangende schaamte te kijken.
Welk spotje?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef senesta het volgende:
Kutzooi. Zit lekker met Samara Voice of Holland te kijken. Komt er dat ***spotje van Sint tussendoor
Ze zou er toch niet vatbaar voor zijn en jou alleen maar irritant vinden. Ze moet dit gewoon ervaren en dan hopen we gewoon voor haar dat het dubbeltje de goede kant op valt zeg maar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp je echt hoor
Bij mij is het 50-50. Ik ben op sommige momenten heel nuchter en op sommige momenten geloof ik blind in dat soort dingen. Daarom heb ik aan de ene kant heel erg de neiging om me er tegenaan te gaan bemoeien en haar terug op aarde te sleuren van haar roze wolk af, maar aan de andere kant denk ik ook 'Serendipitydinges'
Denk dat ze je niet meer lief vind als je dat doetquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar ik begrijp je echt hoor
Bij mij is het 50-50. Ik ben op sommige momenten heel nuchter en op sommige momenten geloof ik blind in dat soort dingen. Daarom heb ik aan de ene kant heel erg de neiging om me er tegenaan te gaan bemoeien en haar terug op aarde te sleuren van haar roze wolk af, maar aan de andere kant denk ik ook 'Serendipitydinges'
Van die film? Gemist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:15 schreef senesta het volgende:
Kutzooi. Zit lekker met Samara Voice of Holland te kijken. Komt er dat ***spotje van Sint tussendoor
Volle maan, sint komt je halen, geschiet, gillende kinderen...quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Van die film? Gemist.
Waren het enge stukjes? Misschien gaan ze er van uit dat jonge kinderen dan al in bed liggen ofzo, ze houden niet erg rekening met het weekend dan
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze zou er toch niet vatbaar voor zijn en jou alleen maar irritant vinden. Ze moet dit gewoon ervaren en dan hopen we gewoon voor haar dat het dubbeltje de goede kant op valt zeg maar.
Oh maar ik bemoei me er ook écht niet meer mee hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:16 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ze zou er toch niet vatbaar voor zijn en jou alleen maar irritant vinden. Ze moet dit gewoon ervaren en dan hopen we gewoon voor haar dat het dubbeltje de goede kant op valt zeg maar.
Oh echt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:17 schreef senesta het volgende:
[..]
Volle maan, sint komt je halen, geschiet, gillende kinderen...
Dat ze schieten niet leuk vind en dat ze houd van sinterklaas films waar het allemaal goed komt en daarna bleef ze heel nerveus over allerlei onsamenhangende dingen praten.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oh echt?
Heb alleen het stukje gezien dat hij wegrijdt en dat is best duister.
Wat zei ze?
Wat ik vreemd vond was dat je ook al direct op haar kon stemmen. De eerste heeft dan toch veel meer stemtijd dan de laatste?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:18 schreef Greys het volgende:
[..]
[..]
Oh maar ik bemoei me er ook écht niet meer mee hoor
Heeft toch geen zin.
Lekker dit zeg, die Pearl en Simon
Wel vreemd dat zij dan nog een keer mag zingen, niet helemaal eerlijk naar de rest lijkt me.
Was Esther die laatste net?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:29 schreef Ml-etje het volgende:
inderdaad, heb je Esther nog gezien?
Er staat hier voetbal opquote:
Wat sneuquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:20 schreef senesta het volgende:
[..]
Dat ze schieten niet leuk vind en dat ze houd van sinterklaas films waar het allemaal goed komt en daarna bleef ze heel nerveus over allerlei onsamenhangende dingen praten.
Ik heb de tv uit, maar ik ga straks wel ff terugkijken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag je Guus M. net bij de tv kantine?
Op de wc?quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Zag je Guus M. net bij de tv kantine?
Hier zondagquote:
Dat zou hilarisch zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:53 schreef Greys het volgende:
De Sint mag zijn baard en mijter wel vasthouden met de storm die er weer verwacht wordt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat zou hilarisch zijn![]()
Oh, Greys, Cat, Tombo...kiekt es![]()
http://www.gasterijdeblau(...)g%20en%20uitjes.html
Dabedoelikquote:
Ziet er goed uit Ing!quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dabedoelik![]()
Ik moet wel beetje op tijd reserveren denk ik, tis daar altijd druk
Lijkt mij ook wel jaquote:
Hij laat eerst voorzichtig zijn kopje zienquote:
Doe nuquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dabedoelik![]()
Ik moet wel beetje op tijd reserveren denk ik, tis daar altijd druk
Voor de mensen die net inschakelen; dit gaat over een boon, een bruine boon...van Hakquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef APK het volgende:
[..]
Hij laat eerst voorzichtig zijn kopje zien
Eerst zekert weten dat iedereen komt...en ik bel liever als ze open zijnquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de mensen die net inschakelen; dit gaat over een boon, een bruine boon...van Hak
Ook onaardig om over APK te zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Voor de mensen die net inschakelen; dit gaat over een boon, een bruine boon...van Hak
quote:Op vrijdag 12 november 2010 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
![]()
Mijn ene boon heeft ook al een worteldingetje
Ik had er eentje in de turf en eentje in natte keukenrol en die laatste heeft een voorsprong dus
Ik zit bij mn moeder dus kan niet kijkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik had er eentje in de turf en eentje in natte keukenrol en die laatste heeft een voorsprong dus
Ja, maar jij kunt het zien door het glas.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:00 schreef Greys het volgende:
![]()
Het is dat APK er over begon, anders had ik ook nog niet gekekenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zit bij mn moeder dus kan niet kijken
~quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iedereen hier zo'n boon?
Oh jouw Boner is wel een bikkel dan ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, maar jij kunt het zien door het glas.
Die van mij geeft kopjes uit een donker potje en omhooggravend uit tuinaarde ipv Zwabber-turf!![]()
Ik nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:03 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Heeft iedereen hier zo'n boon?
APK loopt een halve week voor ja!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh jouw Boner is wel een bikkel dan ja.
Oh APK, deze zou ik quoten en in mijn sig zetten als ik jou wasquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Je bent op dreefquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Oh APK, deze zou ik quoten en in mijn sig zetten als ik jou was
IDDquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
[..]
Nu al niet? Dan willen wij wel eens meemaken dat je iets drinktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee.
Ik zit onder de hoestdrank met codeïne en teveel paracetamol, dan tellen mijn uitspraken niet
Dit is 'Bonus', de tweede gratis boonquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:04 schreef Greys het volgende:
Ik hou mijn huidige maar evenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:05 schreef senesta het volgende:
Jij bent Mod, je kan editten tot je er bij neer valtquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeeeeee.
Ik zit onder de hoestdrank met codeïne en teveel paracetamol, dan tellen mijn uitspraken niet
Ik ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij bent Mod, je kan editten tot je er bij neer valt
Als ik nu een borrel neem ben ik over een kwartier bewusteloos denk ikquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Nu al niet? Dan willen wij wel eens meemaken dat je iets drinkt
Maar da's vaak al te laat, dan is het al gequote enzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:13 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jij bent Mod, je kan editten tot je er bij neer valt
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:11 schreef Cat22 het volgende:
Zo, hard gewerkt vanvond. De generale ging veel te goed. Nu moet het morgen wel fout gaan. *rilll*
Je liegtquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
Ik zou dat kunnen hoor
Ik bedoel, ik vond jullie allemaal ook leuk en aardig (in de zin van vriendschap natuurlijk he) En dat viel ook niet tegen
Die quote's...nevermindquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu een borrel neem ben ik over een kwartier bewusteloos denk ik![]()
[..]
Maar da's vaak al te laat, dan is het al gequote enzo
^quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Ing dat buffet ziet er leuk uit!
Maar we kunnen ook gewoon bij de slagert een truttig fondue-geheel bestellen en dan thuis eten bij jou (Cat en Tombo wassen wel af) en dan kunnen we daarna aan de Abba
Het is sowieso geen vergelijkingquote:
Had jij die Beeb van je ook nog nooit gezien dan?quote:Ow, en, het kan....
Vaatwassertquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Maar we kunnen ook gewoon bij de slagert een truttig fondue-geheel bestellen en dan thuis eten bij jou (Cat en Tombo wassen wel af) en dan kunnen we daarna aan de Abba
Dat quoten kan jij als mod toch veranderen bedoelt ze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Als ik nu een borrel neem ben ik over een kwartier bewusteloos denk ik![]()
[..]
Maar da's vaak al te laat, dan is het al gequote enzo
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:17 schreef Greys het volgende:
Dan meld ik me bij deze niet aanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho!Degene die er het laatste bij komt doet de afwas altijd
Donderdag gaat qua tijdstip een brunsjjj worden...hoop ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
^
Ze houdt niet van ontbijten maar dit vindt ze dan wel weer leuk
Wel ja joh...Hotel Ingetjequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Dan meld ik me bij deze niet aan
Jouw Mr blijft erinquote:
Owja, knussebapsquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
En anders kruip ik wel bij Greys....lekker warm
Ach, zolang het maar vrouwen zijn die blijven slapen hoor je hem niet klagenquote:
Bipsebaps tegen bipsebaps = knussebapsquote:
Nope...quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:18 schreef Greys het volgende:
Had jij die Beeb van je ook nog nooit gezien dan?
Hihi die is makkelijkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ach, zolang het maar vrouwen zijn die blijven slapen hoor je hem niet klagen
Wacht maar tot ie hoort dat ik misschien als verrassing ook nog komquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Ingetje79 het volgende:
Ach, zolang het maar vrouwen zijn die blijven slapen hoor je hem niet klagen
Aaaawquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Ik was binnen 24 uur onherstelbaar verliefd.
Whehehequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie hoort dat ik misschien als verrassing ook nog kom
Dat klinktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Zit jij normaal nakend aan je ontbijttafel dan?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:21 schreef Ml-etje het volgende:
Over hotel gesproken, vriend van den Mr heeft de sleutel die komt morgen logeren.
Ik heb m'n pyjamaatje maar eens opgezocht voor het geval ik ineens een vreemd gezicht aan de ontbijttafel heb.
Mwahhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
Ow, dan zoek ik er zo eentje om mee te gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Whehehe![]()
Rijke vrouwen vindt ie nog leuker
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Zit jij normaal nakend aan je ontbijttafel dan?
[..]
Mwahhhhhhhhhhhh
En in die 24 uur hadden jullie elkaar alleen ge...? Ge-wat? Gebeld? Gemaild? Gedingest?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:22 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nope...
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet wat het is deze week met die kat hoor, ik vis net dat cremekleurige stoute kattenbeest uit de wcpotNu even dweilen
Als hier de badkamertdeurt open blijft staan zie ik vanuit m'n bedje ook standaard kattenbipsebapjes uit de pot steken.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:25 schreef senesta het volgende:
Ik weet niet wat het is deze week met die kat hoor, ik vis net dat cremekleurige stoute kattenbeest uit de wcpotNu even dweilen
Ik ben blij dat jij het vraagt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Zit jij normaal nakend aan je ontbijttafel dan?
Getypt (van 23:00 tot 01:30) en gebeld (van 16:00 's middags tot een uur of 4:00 's nachtsquote:Mwahhhhhhhhhhhh
En in die 24 uur hadden jullie elkaar alleen ge...? Ge-wat? Gebeld? Gemaild? Gedingest?
Absolutely adorablequote:
Boewhahahahaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
Als hier de badkamertdeurt open blijft staan zie ik vanuit m'n bedje ook standaard kattenbipsebapjes uit de pot steken.
En daarna springen ze op bed, pootjes drogen
De bonen zijn begonnen met groeien!quote:
Maine Coon he? Dol op waterquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
![]()
![]()
dacht dat die bang waren voor water.. oh wacht hij wilde niet buiten plassen
Nee, dat kan echt nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Zing dat liedje nog es Elies, wat ze voor je zong
Echt, als jij er niet was zou ik met Lily willen trouwenquote:
In plat Grunnigers aubquote:
Ceiling catquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als hier de badkamertdeurt open blijft staan zie ik vanuit m'n bedje ook standaard kattenbipsebapjes uit de pot steken.
jaiksquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat jij het vraagt!
[..]
Getypt (van 23:00 tot 01:30) en gebeld (van 16:00 's middags tot een uur of 4:00 's nachts).
Oh ja tikkie apart maar wel mooiquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef senesta het volgende:
[..]
Maine Coon he? Dol op water![]()
[ afbeelding ]
Het is goed dat je dat eerste er bij zegt, anders had ik Lily moeten vermoorden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, als jij er niet was zou ik met Lily willen trouwen
Gedingest een kleine drie dagen laterquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:24 schreef Greys het volgende:
Mwahhhhhhhhhhhh
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:28 schreef APK het volgende:
[..]
Echt, als jij er niet was zou ik met Lily willen trouwen
Ja dat! En ik ga Ings huis al (laten) stofzuigen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:19 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ho!Degene die er het laatste bij komt doet de afwas altijd
Ik weet het nietquote:
Als Elies er is zit ik toch echt hardop lachend achter de laptopquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Gedingest een kleine drie dagen laterIn het bos in Ommen
We mogen er sinds 2001 niet meer komen
OMGquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psstt... jij hebt genoeg hoestdrank gehad heurquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:29 schreef Greys het volgende:
Het is goed dat je dat eerste er bij zegt, anders had ik Lily moeten vermoorden.
Dat ik dít nu nog moet lezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Iets met prei ofzo?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik weet het nietDus vertel, wat zong ze voor je in de eerste 24 uur?
En wat dat dan waar je verliefd op werd? Of óndanks dat?
Trusten Em Elquote:
snifff sleep tight and sweet dreamsquote:
Er er kwam een iets oudere heer langs op een fiets en die bleef zo lang achterom kijken dat ie bijna een greppel in reedquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Ingetje79 het volgende:
Als Elies er is zit ik toch echt hardop lachend achter de laptop
Nou idd!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psstt... jij hebt genoeg hoestdrank gehad heur
Camouflage wedding dressquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef tombolafan het volgende:
Want? Nu wil je met Greys trouwen?In t groen?
Zo gereformeerd als de ziekte daarquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Er er kwam een iets oudere heer langs op een fiets en die bleef zo lang achterom kijken dat ie bijna een greppel in reed
Het was té erg. Gewoon midden op een bospad. Arme mensen van Ommen
I'll take that as a yesquote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:30 schreef Greys het volgende:
Ik weet het nietDus vertel, wat zong ze voor je in de eerste 24 uur?
En wat dat dan waar je verliefd op werd? Of óndanks dat?
Bij ons thuus, d'n kleinen Derk, den wol nooit vrettenquote:
Ow nee, ik wil jullie plannen niet in de war schoppen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Cat22 het volgende:
Ing, Tombo, Greys: van mij mogen we gaan midweek specialen.![]()
Maar als Greys wil kokkerellen en afwassen is thuis iets eten ook prima heur.![]()
We zijn dan 21 uur weer thuis, nog genoeg tijd om de buren uit huis te zingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow nee, ik wil jullie plannen niet in de war schoppen.
Ik huppel d'r wel achteran
Heb ik de uitslag al gemist?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Waarom heet die Shemsi steeds die levensgrote foto van zichzelf op de achtergrond als ze zingt?
Ja joh, op tijd aan het buffet en vroeg weer thuis voor Den SIngstar.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ow nee, ik wil jullie plannen niet in de war schoppen.
Ik huppel d'r wel achteran
Heb je een youtubje van Rowwen heze bij deze tekst?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef ElisaB het volgende:
Bij ons thuus, d'n kleinen Derk, den wol nooit vretten
Nou ik kan oe zeggen, dat hebt wie gewetten
Onzen olden sloeg 'm blauw haast alle dagen
Daorumme hadden wie ok altied volle magen
Jambalaya, de bek vol vlaai en de bek vol pudding
A'j niet vret dan sloa ik oe een hersenschudding
Hie zat altied met een blauwe kop te krauwen
Dan kwam mien vader kuppig van het land af sjouwen
Maar doar trok Derk zich niks van an hie werd niet stille
Dan zei d'n olden: jongen, luustert wat ik wille
Op een dag, d'n olden was an 't eerpels bakken
En doar wol e rustig met goan zitten prakken
Maar wat toen gebeurde kon geen ene wetten
Derk hef em toen de panne leug evretten
Ik moest zes keer kijken, het leek eerst net de Grote Storthoop van de Freggelsquote:
Daarom zei ik hetquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:35 schreef Greys het volgende:
Tombo, wtf, met je groen
Dat was Cat. Ik trouw NIET in het groen. Dat dat even duidelijk is
Rowen Heze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:39 schreef APK het volgende:
[..]
Heb je een youtubje van Rowwen heze bij deze tekst?![]()
Ik dacht even dat dat een heel erg deaud kattehoofd was.quote:
Oh ja, jullie kijken nog gewoon tv ondertussenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:38 schreef Greys het volgende:
Waarom heet die Shemsi steeds die levensgrote foto van zichzelf op de achtergrond als ze zingt?
Ja, of hoe heten ze?quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:36 schreef Greys het volgende:
Oh nee idd, heel romantisch.
Kan me voorstellen dat je d'r als een blok voor viel.
Rowwen Heze.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:41 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, of hoe heten ze?
Goeie band!![]()
Ik luister nog steeds naar Lily
Da gaan ik natuurlijk nie zegge nie ey! Want dan is het geen verrassing meerquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:37 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, kom je ook de 29e?
Dan moet je wel dat liedje zingen
Kom je de 29e?quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:44 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Da gaan ik natuurlijk nie zegge nie ey! Want dan is het geen verrassing meer
Nee, dat was toch Benny Neyman? Met dat liedje over die discotheek (van de week)?!quote:
Ik wel!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het forum ook een zere kont en zere knieën?
Dan ja!
Had ik net ook. Ik dacht dat het an de inhoud van de post lag die ik quotte.quote:
Ehhh? Je had toch griep? Ben je stiekem toch naar dat zaadzwembad geweest, want deze symptomen klinken eerder als een wild weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Heeft het forum ook een zere kont en zere knieën?
Dan ja!
Ik deel graagquote:
Enige vergelijkingen met ranzigheid van welke soort dan ook zijn hier niet aan de orde.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ehhh? Je had toch griep? Ben je stiekem toch naar dat zaadzwembad geweest, want deze symptomen klinken eerder als een wild weekend
Té wilde weekendquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:49 schreef Loveless85 het volgende:
Ehhh? Je had toch griep? Ben je stiekem toch naar dat zaadzwembad geweest, want deze symptomen klinken eerder als een wild weekend
Eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef Loveless85 het volgende:
Kiki door
En asjeblieft volgende Shemsi (boohoo ik ben op TV![]()
) eruit.
Zo
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Té wilde weekend
Moet je toch niet aan denken. Dat je echt een zere bipsebaps en zere knieen hebt van een woest weekend en dat je dat dan komt posten
How low can you go
Ik heb een print screen gemaaktquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
Eens.
En eens.
Zo, kunnen we deze inlijsten?
Want dit is een zeldzaamheid.
Wat een vreselijk wijf is dat zeg, die Shemsi. Janken tijdens je optredenquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Eens.
En eens.
Zo, kunnen we deze inlijsten?
Want dit is een zeldzaamheid.
Zo op het eerste gezicht... nee.quote:
Ik vind haar ook vreselijk. Janken tijdens je auditie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Wat een vreselijk wijf is dat zeg, die Shemsi. Janken tijdens je optredenEn dat was dan toch zo'n superster geweest in Duitsland of Servie of weet ik waar
En z'n kopje glimt meerquote:
Zwangerschapsdementiequote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die Kiki verneukte het hele nummer. Ik vond het niks.
Zo lekker tegendraads met de mening hier
Eerste; okay.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef APK het volgende:
Ik ga gewoon de hele avond Lily en Take That luisteren en jullie RTL-shit ignoren![]()
Het is al af, vriendelijke vriendquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:58 schreef APK het volgende:
Ik ga gewoon de hele avond Lily en Take That luisteren en jullie RTL-shit ignoren![]()
Ja, ja, jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:53 schreef Loveless85 het volgende:
Ik zie jou er eigenlijk wel voor aan.
Schaar/knip-incident anyone
Stel je voor...en painten zou al helemaal raar zijnquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Nee, echt. Als ik zoiets wilds doe, dan ga ik jullie dat écht niet vertellen
Ik voel me vereerd dat je mij wel in vertrouwen hebt genomen destijds.quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Volgens mij is het een vrouwtje, even op google zoeken hoe ik dat aan moet pakken!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:57 schreef ElisaB het volgende:
En z'n kopje glimt meer
Komt nog wel APK; elke dag even aaien en tegen praten!
Ik ook niet. Maar het klonk nogal ehh.. dubieus. Toevallig zere knieen EN een zere reet. En dat van de griep, jajaquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Kleedgeld geven.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vrouwtje, even op google zoeken hoe ik dat aan moet pakken!
En die jurkquote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef senesta het volgende:
Ik vond die hippie echt zoooooo slecht. Ze verneukte dat mooie nummer van jewel
En nu zonder te lachen!quote:Op vrijdag 12 november 2010 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, ja, ja
Je bent meer van de mannetjes?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef APK het volgende:
[..]
Volgens mij is het een vrouwtje, even op google zoeken hoe ik dat aan moet pakken!
En dat onverstoorbare ijshoofd, Love en peace huh, hmmquote:
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het klonk nogal ehh.. dubieus. Toevallig zere knieen EN een zere reet. En dat van de griep, jaja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
Da's niet het enige dat zeer doet hoorquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Maar het klonk nogal ehh.. dubieus. Toevallig zere knieen EN een zere reet. En dat van de griep, jaja
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat was ik heul vergeten. Maar inderdaad zeg. En ze hadden geen 'ijs' gegeten... nee nee
![]()
Ik hoor het al, dit was even snel op de parkeerplaats een flurry'tje![]()
QFTquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's niet het enige dat zeer doet hoorWas het maar zo.
Lief doen over Joanquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef senesta het volgende:
[..]
En dat onverstoorbare ijshoofd, Love en peace huh, hmm
Getver Ingetje. Ransaapje youquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Stel je voor...en painten zou al helemaal raar zijn
OMFGquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef Cat22 het volgende:
Ik voel me vereerd dat je mij wel in vertrouwen hebt genomen destijds.
Ja hoor, toe maar jongensquote:
quote:
ik heb dat nummer echt twee dagen geleden ofzo herontdekt, was helemaal vergeten hoe awesome het wasquote:
Ik? Nee joh. Zou ik nóóit doenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Eliesje heeft mij in m'n ootje genomen he
Eens.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Maar in other news; die Jennifer Ieuwbank dan. Stukken beter dan vorige week, maar dat blijft toch gewoon een onuitstaanbaar wijf
Echt zo'n type die ik nog wel een duet met Frans Bauer zie doenquote:
Still confused!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:01 schreef Loveless85 het volgende:
Je bent meer van de mannetjes?![]()
Is dit nou je coming-out, of moeten we het net als bij JJH van je Facebook-pagina vernemen?
Ik snap het ook nietquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom zijn ineens zoveel mensen het eens met Ll?
Ow, maar dat met die schaar was wel origineel echt gebeurd. Later nog een keerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Loveless85 het volgende:
Ook nog liegen erover he. Pas maar op volgende keer met die schaar, bad karma
Weet je wel waar zijn ootje zit? Misschien heb je het zaterdag wel per ongeluk gedaan.quote:
Daar heb je vast hele fora en/of hulplijnen overquote:
Llquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef tombolafan het volgende:
Okee, waarom zijn ineens zoveel mensen het eens met Ll?
Hoe moet hij daarbij helpen?quote:
Zou hetquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:06 schreef Cat22 het volgende:
Weet je wel waar zijn ootje zit? Misschien heb je het zaterdag wel per ongeluk gedaan.
Doe me een plezier en luister dit eens van haar?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:04 schreef senesta het volgende:
[..]
Echt zo'n type die ik nog wel een duet met Frans Bauer zie doen
Nana Nepskouri
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hoe moet hij daarbij helpen?![]()
Ah, okeequote:
En jij mij! Of is JJH echt van de herenliefde gewordenquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:03 schreef Loveless85 het volgende:
Eliesje heeft mij in m'n ootje genomen he
Ikweettutniethoor. Ootjes zijn heel persoonlijk. Kun je niet voorzichtig genoeg mee zijn.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zou hetEn ik heb nog wel gepaste afstand gehouden
Thuis ja.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Greys, is Heer G wel thuis om lief te zorgen voor je nu?
Dat is ook echt een liedje voor haarquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe me een plezier en luister dit eens van haar?
Je hebt gelijkquote:
Wist je al dat ik geen geluid op mijn pc heb? Niet dat je het tegen mij had, maar voor het geval dat je het nogal autistisch van mij vindt dat ik nooit op joeptjoepje reageerquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
waarom heb je geen geluid op je pc?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Wist je al dat ik geen geluid op mijn pc heb? Niet dat je het tegen mij had, maar voor het geval dat je het nogal autistisch van mij vindt dat ik nooit op joeptjoepje reageer
Ja!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:09 schreef APK het volgende:
[..]
Je hebt gelijk
Was bizar hè? Onze AH op tv!
Als het maar andersom was, dan had je kunnen rennen met paracetamolletjes en glaasjes drinkenquote:
Nee toen zong ze eh... Nickelback geloof ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:08 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dat is ook echt een liedje voor haarIk denk dat iedere keer. Zong ze die nou bij de auditie?
Je kent hem echt al een beetje he?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Als het maar andersom was, dan had je kunnen rennen met paracetamolletjes en glaasjes drinken
Jah, kun je daten met getrouwde vrouwen of een oma.quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja!Ik ga maandag om zo'n mandje vragen
"Maar Bridget had hem wel!"
Done . Ze heeft een dingetje in haar stem wat ik echt heel erg vreselijk naar en irritant vind. Ik vind haar echt niets, sorryquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Da's mannen eigen geloof ikquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Je kent hem echt al een beetje he?
Hebben?
Ze moet die gewoon zingen, ik heb het serieus vanaf de auditie iedere keer gedachtquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee toen zong ze eh... Nickelback geloof ik
Dak ut nie wit!quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:10 schreef DeZwabber het volgende:
waarom heb je geen geluid op je pc?
Het is met haar gewoon net als met Jennifer. You hate it or love it. Er is volgens mij geen middenweg, en ik vind het ook lang niet altijd mooi, in de battle vond ik haar echt niet zo geweldig, maar vanavond welquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Done . Ze heeft een dingetje in haar stem wat ik echt heel erg vreselijk naar en irritant vind. Ik vind haar echt niets, sorry
Oh dat kan hoor! Dan vind je Adele ook niet zoveel zeker?quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef senesta het volgende:
[..]
Done . Ze heeft een dingetje in haar stem wat ik echt heel erg vreselijk naar en irritant vind. Ik vind haar echt niets, sorry
quote:Op zaterdag 13 november 2010 00:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dak ut nie wit!
Groot nieuws... bijna een instant scheiding, want ik had de verkeerde tekst gepost. En nu is de beeb iets heel technisch aan het doen om straks een linkje te kunnen posten naar het juiste (edoch compleet foute) liedje te posten, met een tekst en vertaling. Dus.
Ja duh, die mandjes staan daar nooitquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jah, kun je daten met getrouwde vrouwen of een oma.
Die is lekkurrrrquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:13 schreef Greys het volgende:
Oh dat kan hoor! Dan vind je Adele ook niet zoveel zeker?
Puur persoonlijk, kwestie van smaak.
Zie youtubeje in het nieuwe topicquote:Op zaterdag 13 november 2010 00:16 schreef senesta het volgende:
Volgens mij ken ik Adele niet? Die doet niet mee aan de voice toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |