Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Kun je ook lezen wat zij aan hem schrijft?
Of ben je nog geen vriendjes met je zwagert?
quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.
En als je haar zou kennen, ze is de nuchterheid zelve. Pardon... wás de nuchterheid zelve
Dan heb je iig ook mensen om je te troosten toch?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou dat dus echt heel erg stil houden he? En niet overal verkondigen. Stel dat het op één grote teleurstelling uit zou lopen.
Intunedquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:28 schreef Greys het volgende:
[..]
Neuh, ik zag pas net dat hij dat was, eerder heb ik me niet in hun Hyves verdiept, ik kom bijna nooit meer op Hyves. Maar ik zie haar collega's ook berichtjes aan haar posten met 'Hoi verliefde *naam*' enzo. En ze heeft liedjes op haar Hyves voor hem ofzo, geloof ik.
En als je haar zou kennen, ze is de nuchterheid zelve. Pardon... wás de nuchterheid zelve
Aan de ene kant wel.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:31 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik zou dat dus echt heel erg stil houden he? En niet overal verkondigen. Stel dat het op één grote teleurstelling uit zou lopen.
Ja hij is natuurlijk wel ver weg dus dit is 1 van de weinige deelbare dingen ook.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Aan de ene kant wel.
Aan de andere kant snap ik wel dat ze het wel wil delen.
Dat zou gaaf zijn!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Greys, zouden zij nu al die tijd al dat gevoel hebben zoals je hebt vlak voor de eerste zoen?
Nee, dat is alleen écht die ene seconde ervoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:38 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Greys, zouden zij nu al die tijd al dat gevoel hebben zoals je hebt vlak voor de eerste zoen?
Te nuchterquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik snap het wel, maar ik zou het schaamrood op de kaken hebben over het feit dat er liefdesverklaringen zijn van iemand die ik nog nooit gezien heb.
Zal mijn eigen gevoel wel zijn.
Ik zou dat kunnen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ja ik snap het wel, maar ik zou het schaamrood op de kaken hebben over het feit dat er liefdesverklaringen zijn van iemand die ik nog nooit gezien heb.
Zo zou ik er normaal ook over denken hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:39 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:41 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou dat kunnen hoor
Ik bedoel, ik vond jullie allemaal ook leuk en aardig (in de zin van vriendschap natuurlijk he) En dat viel ook niet tegen
Oeh ja zeg.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak tegen iemand die je niet in het echt gezien hebt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Spannund!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Zo zou ik er normaal ook over denken hoor.
Maar goed, er gebeuren wel gekkere dingen
Ik hoop voor zussie gewoon dat het niet tegenvalt en dat het in het echt net zo leuk is als dat ze nu allebei denken. Oh, 18 december is The Day, zie ik
Truequote:Op vrijdag 12 november 2010 21:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar hij zegt nu al tegen haar dat ie nooit meer bij d'r weg gaat.
Dat vind ik dan wel weer een gewaagde uitspraak tegen iemand die je niet in het echt gezien hebt
Ja maar hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:56 schreef tombolafan het volgende:
[..]
True
Maar als je verliefd bent zeg je soms rare dingen
Oh, ik kan alletwee welquote:Op vrijdag 12 november 2010 22:00 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja maar hoe kan je nou verliefd zijn op iemand die je nog nooit gezien hebt?
Ow het zal wel mijn nuchterheid zijn maar ik geloof niet in liefde zonder gedragingen gezien te hebben zeg maar. Maar ik geloof dan ook niet in liefde op het eerste gezicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |