Ja, tofheid!quote:
Misschien voelt ze zich inmiddels hiv en gaat het stukken beter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:36 schreef PietjePuk007 het volgende:
Je mus met aids moet vanavond ook.
Ik moest bijna huilen bij Joan <3 toen ze bij Everts zong en ik in de auto zat. Shary-An is idd way tof.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik vind Shary-ann tof, maar die moet volgende week. Rafaela moet dood. En die reggae-dude moet iets tofs gaan doen, dat hoop ik
.
Vanavond de liveshows, misschien vind je dat wel oké? Ik vond the battles niet zo tof want het was zo'n geschreeuw de hele tijd.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet of ik VOH nog wel zo leuk vind
Waar was de ommekeer. Bij jeroen vd boom die een timeout aanvroeg, en diezelfde jeroen die een vriendinnenduo uit elkaar wilde halen. Ik voel tquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:51 schreef Laysa het volgende:
Ik weet niet of ik VOH nog wel zo leuk vind
Geschreeuwquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef Noek het volgende:
Vanavond de liveshows, misschien vind je dat wel oké? Ik vond the battles niet zo tof want het was zo'n geschreeuw de hele tijd.
Ja, gelukkig hebben die mus nog voor het gevoelige breekbare gekweel. Katie-shit!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
Geschreeuw. Vanavond weer pingelen dan, speciaal voor jou.
Ik vond gewoon die battles ontzettend stomquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Waar was de ommekeer. Bij jeroen vd boom die een timeout aanvroeg, en diezelfde jeroen die een vriendinnenduo uit elkaar wilde halen. Ik voel t.
Ik alleen die van Anne Wilson tegen Rafaela, dat was oneerlijk. En dat zit hoogquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef Laysa het volgende:
Ik vond gewoon die battles ontzettend stom
Rafaella met haar maniertjes.quote:
Ik vind het ook steeds minder leuk worden, maar dit meisje zong echt heel zuiver. Alleen die kleding, verschrikkelijk, maar ze wilde natuurlijk Joan Baez goed imiteren dus soepjurk met ceintuurtje.quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:05 schreef Laysa het volgende:
Sorry ik vind ze allemaal gewoon slecht...en er is niks anders wat echt boeit op tv
May the Force be with you!quote:Op vrijdag 12 november 2010 21:08 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vind het ook steeds minder leuk worden, maar dit meisje zong echt heel zuiver. Alleen die kleding, verschrikkelijk, maar ze wilde natuurlijk Joan Baez goed imiteren dus soepjurk met ceintuurtje.
Nee, verder is er niet veel he?
Ga ik maar een film kijken op mijn nieuwe tv. Full HD. Wat is dat mooi!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |