Je weet het niet ....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Degenen die geen Twitter hebben boeit het niet.
Oeh, goeiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Degenen die geen Twitter hebben boeit het niet.
zelf geschreven greasemonkey scriptquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe doe je die tweets zo leuk? Is dat een nieuwe feature van fok?
Fa. So. La.Ti. Do?quote:
Ohw, okquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zelf geschreven greasemonkey script
Wat doet hij er nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Domien is alvast begonnen met het afbreken van de studio?
Kan hij niet gewoon thuis op de bank gaan zitten en op Twitter over ALLES een mening hebben?quote:
Die ze nu draaien.quote:
In zn programma doet het 'aardig' maar niet meer dan dat, in EW ook wel maar niet als gast, dan is hij kut en benut ieder moment om de mic te pakkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef Waalwijker het volgende:
Kan hij niet gewoon thuis op de bank gaan zitten en op Twitter over ALLES een mening hebben?
quote:
quote:
Maar wel een leuke vrouwquote:
Trein ook goed, staat er hier nog een, kun je ophalen hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef alors het volgende:
Wie heeft er een scheermes voor me? Ik wil graag mijn polsen doorsnijden.Ik vind het echt geen raar liedje, maar maak het geen megahit, en al helemaal niet met dit weer. Echt een zelfmoordplaat
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik vind Nicole een leuk mens, ze twittert leuk en ziet er leuk uit...maar haar stem dig ik niet....sorry
ah, de megahit is brandon flowers. nou, hoera.
Er is gisteren een bestelling van 10 kratten binnengekomen op de redactie. Ik denk dat 't daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef Mdrop het volgende:
Wel de juiste keuze qua bier na een aantal weken.
Post 4789 vandaag van je over Neil Young.quote:
Geen idee maar een aantal weken Heineken en vorige week Aldi prut ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Er is gisteren een bestelling van 10 kratten binnengekomen op de redactie. Ik denk dat 't daar vandaan komt.
Lekker Puh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Post 4789 vandaag van je over Neil Young.
Neil Young #2: Sugar Mountain: Live at Canterbury House 1968
ik dacht dat Nicole een aardig eind in de buurt kwam....toch nog een minpuntje aan haar kunnen ontdekkenquote:
Niks mis met BAR-BA-RA , heerlijke plaat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Caro, Megahit, Ducksauce.. pleaseeeeeeeeeeeeeeee ik ga voorlopig wel even Spotifyen
Als je al die platen kut vind moet je misschien er maar eens aan gaan denken om te verhuizen naar Radio 2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Caro, Megahit, Ducksauce.. pleaseeeeeeeeeeeeeeee ik ga voorlopig wel even Spotifyen
ja echt een waar pareltje, toppunt van creativiteit ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niks mis met BAR-BA-RA , heerlijke plaat!
BARBRAquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is Barbraquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben er na 5 dagen in de week 4x per dag ongeveer wel spuugzat van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef JandeHoop het volgende:
Heel verwarrend Barbra Streisand wordt aangekondigd maar zingt niet
Ik zeik veel over de grote hitrotatie van sommige platen op 3fm, maar deze plaat verveeld nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
ja echt een waar pareltje, toppunt van creativiteit ooken heel wat anders weer dan de vorige
Das in Drenthequote:
Gelukkig is er binnenkort weer Echte Jannen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
daar woon ik 5km vandaan (wat een armoe)quote:
Gelukkig verveeld de MH niet zo snelquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben er na 5 dagen in de week 4x per dag ongeveer wel spuugzat van.
Alsof ze daar überhaupt muziek draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort weer Echte Jannen.
De ironiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig verveeld de MH niet zo snel
Dan slaapt hard werkend NL alquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag 0.00 uurquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige goede aan het programma....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt muziek draaien
Jij bent duidelijk een Johanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |