Ik haat het als een topic nog 10 posts heeft als Ekstra Weekend bijna begintquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:37 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Inderdaad ja, je wilde 'm wel heel graag openen.
Dat wou ik net zeggenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:39 schreef Paul-89 het volgende:
Gelukkig niet die afgrijselijke Pitbull-versie.
Ik denk dat we 'm wel volgekregen hadden in die tijd hoor.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:38 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik haat het als een topic nog 10 posts heeft als Ekstra Weekend bijna begint
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:40 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Ik denk dat we 'm wel volgekregen hadden in die tijd hoor.
Mooie vrouw.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:42 schreef Paul-89 het volgende:
MrsEkdom is vanavond ook bij Ekstra-Weekend, voor de catering.
Ekdom weet wel wat hij uitkiest.quote:
Haha, dat was geniaal ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ekdom weet wel wat hij uitkiest.
En dat met de openingszin : "Wil je mijn muziekcollectie zien ?"
Voorbereidingen op SRquote:
Als je de MH al weet hoef je de rest niet meer te lezenquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:50 schreef -Hans- het volgende:
Neem aan dat het niet de moeite is om het vorig deel door te lezen?
Scheelt weerquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Als je de MH al weet hoef je de rest niet meer te lezen
quote:
Tuurlijk het is nooit goed hier hequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:52 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Scheelt weer. Nog veel gemopper dan n.a.v. de keuze?
.
Dat was bij mij al na de eerste draaibeurtquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef Waalwijker het volgende:
Dit is nou typisch zo'n voorbeeld van een plaat die té vaak gedraaid word en té erg gehyped word, waardoor de lol er al snel van af is.
Hansquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Dus bij deze alvast de standaard one liners tijdens het EW>
"Whahaha, geweldige uuropener!"
"John Bakker![]()
."
" Tjibbe"
"DJ Sandstorm"
"LALALALALALALA"
"Stomme plaat"
" Wat een klote Megahit (rond 19:20/19:30)"
"Wissel *O" " "
" WEEEEEEEKEND !!!! "
Zo. Kan ik nu rustig gaan koken.
We zijn inderdaad vaak wel kritisch, maar vaak wel terecht (imho)quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Tuurlijk het is nooit goed hier he
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
"John Bakker![]()
."
" Tjibbe"
"DJ Sandstorm"
"LALALALALALALA"
"Stomme plaat"
"Wissel *O" " "
" WEEEEEEEKEND !!!! "
Details?quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ha, vrijdag pizzadag
Smaakte weer lekker
quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
"John Bakker![]()
."
" Tjibbe"
"DJ Sandstorm"
"LALALALALALALA"
"Stomme plaat"
"Wissel *O" " "
" WEEEEEEEKEND !!!! "
Kijk uit dat de pizza's niet aanbranden.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
"John Bakker![]()
."
" Tjibbe"
"DJ Sandstorm"
"LALALALALALALA"
"Stomme plaat"
"Wissel *O" " "
" WEEEEEEEKEND !!!! "
Ojaquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef gerbenp het volgende:
[..]!
Vergeet je niet JAAAAAAAAAAAAAAAAA?
Deze MH is gewoon goed ook gewoon een echt 3FM plaatjequote:Op vrijdag 12 november 2010 18:56 schreef -Hans- het volgende:
[..]
We zijn inderdaad vaak wel kritisch, maar vaak wel terecht (imho).
Ik vind 'm ook niet zo grappig. Domien destijds vond ik een stuk sterkerquote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Ik zal wel de enige zien hier maar ik vind Tjibbe eigenlijk helemaal niet grappig alleen maar irritant
Dat.... en ook domien is irritant! Gerard en Michiel zijn niet te vervangen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:57 schreef themauster het volgende:
[..]
![]()
Ik zal wel de enige zien hier maar ik vind Tjibbe eigenlijk helemaal niet grappig alleen maar irritant
Eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef alf89 het volgende:
[..]
Dat.... en ook domien is irritant! Gerard en Michiel zijn niet te vervangen.
Dan heb ik altijd het gevoel dat Domien dat geforceerd probeert te doen.
Dat zijn er veel niet met je eens.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ekstra-Weekend is wel toe aan vernieuwing. Vrijwel alle items zijn zo uitgemolken als wat. (uitzonderingen daargelaten)
Alles eruit gooien behalve uit het raamquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Ekstra-Weekend is wel toe aan vernieuwing. Vrijwel alle items zijn zo uitgemolken als wat. (uitzonderingen daargelaten)
Die luisteren waarschijnlijk niet erg vaak, of kunnen iedere week opnieuw in een deuk liggen om dezelfde grappen. (Jody, Brandsteder, St. Claire etc. etc.)quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Dat zijn er veel niet met je eens.
Ja duh, want als je Uit Het Raam uit het raam wilt gooien krijg je een oneindige loop...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef themauster het volgende:
[..]
Alles eruit gooien behalve uit het raam
Eens, heb 't wel een beetje gezien zo onderhand.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:02 schreef Paul-89 het volgende:
Eens....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:06 schreef Paul-89 het volgende:
Man dat wijf met haar Originaaaaaaaaaaa moeten ze ook eens neer knuppelen.
Vaak is het goed te doen hoorquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:04 schreef Paul-89 het volgende:
Die luisteren waarschijnlijk niet erg vaak, of kunnen iedere week opnieuw in een deuk liggen om dezelfde grappen. (Jody, Brandsteder, St. Claire etc. etc.)
quote:
Check.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
Domien ook?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef themauster het volgende:
Ze hebben hier meegelezen geloof ik
'k geloof het ook...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef themauster het volgende:
Want?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:13 schreef themauster het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef michielveenstra het volgende:
WWWWWWEEEEEEEEEEEKKKKKKKKKKKEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNDDDDDDDDDDD!!!!! #3FM #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef gerardekdom het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #3fm #ekstraweekend
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:14 schreef rachidfinge het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNNNDDDDD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! #3fm #ekstraweekend
Becos joe are!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
whyyyyyyyyyyyyyy, Am I sitting in the middle of nowhere
Dat ze daar lekker blijft.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:15 schreef naatje_1 het volgende:
whyyyyyyyyyyyyyy, Am I sitting in the middle of nowhere
Je weet het niet ....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
Degenen die geen Twitter hebben boeit het niet.
Oeh, goeiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:17 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Degenen die geen Twitter hebben boeit het niet.
zelf geschreven greasemonkey scriptquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoe doe je die tweets zo leuk? Is dat een nieuwe feature van fok?
Fa. So. La.Ti. Do?quote:
Ohw, okquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef hole1988 het volgende:
[..]
zelf geschreven greasemonkey script
Wat doet hij er nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:19 schreef Sirolf het volgende:
Domien is alvast begonnen met het afbreken van de studio?
Kan hij niet gewoon thuis op de bank gaan zitten en op Twitter over ALLES een mening hebben?quote:
Die ze nu draaien.quote:
In zn programma doet het 'aardig' maar niet meer dan dat, in EW ook wel maar niet als gast, dan is hij kut en benut ieder moment om de mic te pakkenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:23 schreef Waalwijker het volgende:
Kan hij niet gewoon thuis op de bank gaan zitten en op Twitter over ALLES een mening hebben?
quote:
quote:
Maar wel een leuke vrouwquote:
Trein ook goed, staat er hier nog een, kun je ophalen hoor!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef alors het volgende:
Wie heeft er een scheermes voor me? Ik wil graag mijn polsen doorsnijden.Ik vind het echt geen raar liedje, maar maak het geen megahit, en al helemaal niet met dit weer. Echt een zelfmoordplaat
Niemand is perfect.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:24 schreef 3rdRock het volgende:
ow, ik vind Nicole een leuk mens, ze twittert leuk en ziet er leuk uit...maar haar stem dig ik niet....sorry
ah, de megahit is brandon flowers. nou, hoera.
Er is gisteren een bestelling van 10 kratten binnengekomen op de redactie. Ik denk dat 't daar vandaan komt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:25 schreef Mdrop het volgende:
Wel de juiste keuze qua bier na een aantal weken.
Post 4789 vandaag van je over Neil Young.quote:
Geen idee maar een aantal weken Heineken en vorige week Aldi prut ofzoquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:26 schreef Sirolf het volgende:
Er is gisteren een bestelling van 10 kratten binnengekomen op de redactie. Ik denk dat 't daar vandaan komt.
Lekker Puh.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:27 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Post 4789 vandaag van je over Neil Young.
Neil Young #2: Sugar Mountain: Live at Canterbury House 1968
ik dacht dat Nicole een aardig eind in de buurt kwam....toch nog een minpuntje aan haar kunnen ontdekkenquote:
Niks mis met BAR-BA-RA , heerlijke plaat!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Caro, Megahit, Ducksauce.. pleaseeeeeeeeeeeeeeee ik ga voorlopig wel even Spotifyen
Als je al die platen kut vind moet je misschien er maar eens aan gaan denken om te verhuizen naar Radio 2...quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
Caro, Megahit, Ducksauce.. pleaseeeeeeeeeeeeeeee ik ga voorlopig wel even Spotifyen
ja echt een waar pareltje, toppunt van creativiteit ookquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Niks mis met BAR-BA-RA , heerlijke plaat!
BARBRAquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Het is Barbraquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
Ik ben er na 5 dagen in de week 4x per dag ongeveer wel spuugzat van.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:29 schreef Mdrop het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef JandeHoop het volgende:
Heel verwarrend Barbra Streisand wordt aangekondigd maar zingt niet
Ik zeik veel over de grote hitrotatie van sommige platen op 3fm, maar deze plaat verveeld nietquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef alors het volgende:
[..]
ja echt een waar pareltje, toppunt van creativiteit ooken heel wat anders weer dan de vorige
Das in Drenthequote:
Gelukkig is er binnenkort weer Echte Jannen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:28 schreef alors het volgende:
daar woon ik 5km vandaan (wat een armoe)quote:
Gelukkig verveeld de MH niet zo snelquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:30 schreef themauster het volgende:
[..]
Ik ben er na 5 dagen in de week 4x per dag ongeveer wel spuugzat van.
Alsof ze daar überhaupt muziek draaienquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Gelukkig is er binnenkort weer Echte Jannen.
De ironiequote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Gelukkig verveeld de MH niet zo snel
Dan slaapt hard werkend NL alquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Maandag 0.00 uurquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Dat is nou juist het enige goede aan het programma....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:33 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Alsof ze daar überhaupt muziek draaien
Jij bent duidelijk een Johanquote:
Mooi want ik zou voor geen goud zo'n domme platte volkse Jan willen zijn. Sowieso dat concept, Echte Jan of Johanquote:
Gaat snel zo met die checklist.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:55 schreef -Hans- het volgende:
"John Bakker![]()
."
"Stomme plaat"
" WEEEEEEEKEND !!!! "
Drie werf kudt!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef naatje_1 het volgende:
ik begin powned steeds meer te waarderen met al die kwaliteit, Stenders, van Lent, de Jannen...
5 keer ook echtquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, 2 mensen in mijn twitterlijst vinden het niet leuk dat ik 5x WEEEEEKEEEEEEN tweet......omdat ze morgen moeten werken. ja en? zoek maar een 9 tot 5 baan :p
1x is toch ook meer dan genoegquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
mmmm, 2 mensen in mijn twitterlijst vinden het niet leuk dat ik 5x WEEEEEKEEEEEEN tweet......omdat ze morgen moeten werken. ja en? zoek maar een 9 tot 5 baan :p
Zij hebben morgen toch ook gewoon weekend? dat ze moeten werken doet daar verder niets aan afquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
Vijf keer is ook wel een beetje veel... en die mensen zullen wel in de detailhandel werken dan denk ik.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
nja, tjibbe, ekdom, veenstra, jannekje en naatje geretweetquote:
Jij bent écht raar weet je dat?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, tjibbe, ekdom, veenstra, jannekje en naatje geretweet
Kom je daar nu al achter?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij bent écht raar weet je dat?![]()
Ruk & Rol!quote:
dat beschouw ik als een complimentquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Jij bent écht raar weet je dat?![]()
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Dan nogquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef 3rdRock het volgende:
nja, tjibbe, ekdom, veenstra, jannekje en naatje geretweet
Dat wil ik niet eensquote:
das ook niet lang....wat doe je dan voor werk if i may ask?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef Dagoduck het volgende:
Ik moet ook zaterdag & zondag van 18 tot 21 werken
Dat gebeurt nu al een paar jaar, al sinds de allereerste editie.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:40 schreef gerbenp het volgende:
Is dit nou de eerste keer dat Rigter Live op 3FM komt, of is dat al meerdere keren gebeurd?
deze?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Waalwijker het volgende:
hole1988, je moet even dat filmpje wat Veenstra net heeft getwitterd hier posten.
Ik mis hem.quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:37 schreef michielveenstra het volgende:
Zie @Domien even uitleggen waarom hij de #3FM vensterbank sloopt. http://moby.to/jdqa0n
ik ook! waar is tie?quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:41 schreef Waalwijker het volgende:
hole1988, je moet even dat filmpje wat Veenstra net heeft getwitterd hier posten.
met een meisje!quote:
en je opa en oma ookquote:
nee hoor, die kan nog veel groterquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef Waalwijker het volgende:
De rol van Tjibbe in dit programma word te groot.
Tjibsma Weekend!quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:45 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, die kan nog veel groter
de mijne niet meer......tenzij lijken sex kunnen hebben....quote:
GOED ander onderwerp....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
de mijne niet meer......tenzij lijken sex kunnen hebben....
Dan is mijn oma necrofiel?quote:
En dat is?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Waalwijker het volgende:
Ik heb trouwens per toeval het grootste 3FM-rukkertje op Twitter gevonden.
Nou?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Waalwijker het volgende:
Der zijn er een paar die kunnen er wat van ja..quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Waalwijker het volgende:
@3FM ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Waalwijker het volgende:
quote:
quote:
TwitWouterquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Der zijn er een paar die kunnen er wat van ja..
Die had ik verwacht jaquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
TwitWouter
99% van zijn tweets gaan over 3FM.
Hij ja.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
[..]
[..]
TwitWouter
99% van zijn tweets gaan over 3FM.
lisanneradio ofzo.....quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hij ja.
3FMarleen en nog eentje zijn ook té 3FM-addict.
Die is ook al 100x in de 3fm studio geweest hahaquote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef Sirolf het volgende:
Ah, volgende week dus Jonathan Jeremiah LIVE in Ekstra Weekend.
Jij spamt al de hele week heel de twitter onder met je nachtbagger enzulksquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
in den beginne kon ik er ook wat van hoor
Kloptquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij spamt al de hele week heel de twitter onder met je nachtbagger enzulks
Dit nummer kan ik ook wel na 2x meezingenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:53 schreef Qunix het volgende:
Gerard hoeft het nummer maar 2x te horen om hem dan compleet mee te zingen
Je had een ban? je had ook naar buiten kunnen gaanquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
KloptMaar ik ben nu weer wat geminderd hoor... Moest wat hebben als fokvervanging
zelf aangevraagd, studie, leren, allesquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
Je had een ban? je had ook naar buiten kunnen gaan
maar hangjongeren worden niet geaccepteerdquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
naar waar??quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef themauster het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |