SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
spam spam spam was dat.
Gekke is net dus dat ene potje godmode en nu lijkt het wel of ik het elke keer heb, gaat best goed hiero.Stance is not a mentality, its a lifestyle.
Wie laag wil zijn, moet maar omrijden of doe zoals ik doe. Neem plankjes mee.![]()
WTF mijn COD begint nu echt raar te doen.. SP deed het al niet en nu krijg ik the disc is unreadable.. sommige textures loaden gewoon niet en ik hoor alleen maar zeg maar de game sounds, niet muziekjes of "enemy spy plane incoming" bv.Morgen toch maar eens terug naar de game mania
![]()
Heb echt spijt dat ik deze gekocht heb, online maps zijn slecht, het speelt voor geen meter en tot slot het ziet er niet uit!![]()
Tering waarom spelen zoveel kleine kindjes niet en moeten echt alles met ons delen?
-ninja edit- kut hij is terugCause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers![]()
Speel iemand op de xbox die ikkanjoinenals ik er lekkere ruk aangeeft. Dan spuit ik zo een volwassen vent van zijn scooter.
-geen browserverneukende links in je sig graag-![]()
Tentje opgezet?quote:
Please sir. When moon? When Mustang?![]()
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.
All good things are wild and free.![]()
In radiation zit die loopband idd, maar op het einde moet je springenquote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef tliciouz het volgende:
In een zo'n map zit een soort loopband. Dacht he leuk, toen werd ik vermorzelt.![]()
![]()
Kap met je gedragen als een debiel. Je hoeft niet na elk potje je score te vertellen en niet bij elk level dat je omhoog gaat het met ons te delen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 18:54 schreef BobbanzPS het volgende:
42-3 in Havana (Jippie)
3x Care Package
1x Attack Heli
4 Spy plane![]()
Ja daar kwam ik later ook pas achter.quote:Op vrijdag 12 november 2010 19:08 schreef BobbanzPS het volgende:
[..]
In radiation zit die loopband idd, maar op het einde moet je springenAll good things are wild and free.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: