SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the grease of society.
Knap dat je dan die natuurlijke selectie wel bent doorgeglipt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Razor21 het volgende:
Maar kan het mij niet voorstellen dat als ik in een boot op zijn kop in het water lig ik mijn hoofd echt in een bel steek om te kunnen ademen.
Of het zegt iets over het niveau van de natuurlijke selectie tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:38 schreef nietzman het volgende:
[..]
Knap dat je dan die natuurlijke selectie wel bent doorgeglipt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:37 schreef Razor21 het volgende:
Gasten natuurlijk weet ik dat er een luchtbel kan ontstaan in het water / glas.
Maar kan het mij niet voorstellen dat als ik in een boot op zijn kop in het water lig ik mijn hoofd echt in een bel steek om te kunnen ademen.
Klopt.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:42 schreef Razor21 het volgende:
Dit gaat mijn faaltopic van 2010 worden ben ik bang voor.
Ik hoop het niet...quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef DeRakker. het volgende:
Komt er straks natuurlijk dat hij een troll is...
Dat zou de enige redding voor TS zijn.quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:45 schreef DeRakker. het volgende:
Komt er straks natuurlijk dat hij een troll is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 12 november 2010 15:48 schreef Maisnon het volgende:
Ik wil niet teveel verklappen maar TS heeft ooit met een nog mooiere vraag een topic geopendEn ook in dat topic werd een voorbeeld uit Alfred J. Kwak gegeven...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toeval of is hier meer aan de hand?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |