Ik weet niet hoe dat voor anderen is, maar ik zit wel elke dag in mijn boeken en vergeet dan eigenlijk al het andere. Maar tussendoor haalde ik gisteren even de nieuwe Resource en daarin trof ik een bericht dat Wageningen Universiteit weer eerste is geworden in de Keuzegids Universiteiten Voltijd.quote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Ik zit echt hartstikke diep in de boekenquote:Op donderdag 16 december 2010 10:45 schreef Reflectionne het volgende:
Wat goed dat het hier zo rustig is, betekent -neem ik aan- dat iedereen hard aan het studeren is?! Wel saai voor mij
Hoe zit dat eigenlijk met herkansingen? Is dat net als het normale tentamen een kwestie van aanmelden? En in totaal heb je drie kansen toch? tentamen, hertententamen en generale hertentamen in de zomer?quote:Op zondag 19 december 2010 10:56 schreef maen het volgende:
grrrr... nog 4 te gaan. Welke idioot heeft bedacht dat ik wel even 2 herkansingen erbij kon doen?!
ow wacht....
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?quote:Op zondag 19 december 2010 17:52 schreef Sodium het volgende:
Ik hoop trouwens maar dat iedereen die morgenochtend tentamen heeft en van buiten Wageningen moet komen op tijd van huis vertrekt/uberhaupt de kans heeft op tijd aanwezig te zijn. Vandaag waren er namelijk opnieuw problemen met het openbaar vervoer (treinen van en naar Utrecht) en ik vrees dat er een kans is dat ook morgen de dienstregeling niet volledig zal zijn. Maar even duimen dat 't goedkomt voor alle forenzende studenten.
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..quote:Op zondag 19 december 2010 18:02 schreef Bierie het volgende:
[..]
Daar zeg je iets... eigenlijk nog niet bij stil gestaan... Heb woensdag tentamen.... Zou dat onder force majeur vallen eigenlijk?
Maar een periode later.... Dat is toch gewoon de herkansing? Bijvoorbeeld ik heb nu a.s. woensdag tentamen. Maar volgens mij staat de herkansing op 22 Januari 3 Februari.quote:Op zondag 19 december 2010 18:13 schreef Zith het volgende:
[..]
Vorig jaar was het echt erg, toen reden er zelfs geen bussen van Ede-Wageningen naar Wageningen (en kon ik ook gewoon wageningen niet inkomen), op tentamendag... Na een paar dagen een email gehad dat ze iedere zaak individueel gaan bekijken op force majeur, en zo mocht ik het de periode later overdoen..
noppes werkt prima bij mijquote:Op maandag 20 december 2010 19:01 schreef Bierie het volgende:
Iemand anders problemen met blackboard?Kan dit nu echt niet gebruiken!
mijn uitgave zegt 2003... het is de 2de druk van de uitgave van 2002. Mocht je hem willen lenen. Ik ben vandaag tot half 2 thuis en vanavond nog. pb maar voor adres ed.quote:Op dinsdag 21 december 2010 08:17 schreef Sodium het volgende:
Is er hier toevallig iemand die voor mij Wiskunde in Werking deel 2 (druk 2003 of later) tot begin/half februari wil uitlenen aan mij? Ik moet mijn wiskundekennis bijschaven voor een toekomstig vak, heb verscheidene wiskundeboeken (WO-niveau) in mijn boekenkast staan; heb zelfs nog een oudere druk van Wiskunde in Werking in bezit, maar moet blijkbaar zonodig weer de nieuwste druk aanschaffen. Heb daar dus geen zin in: pure kapitaalverspilling. Dus als iemand mij zou willen helpen; ik beloof zuinig op het boek te zijn.
Oh! En voor degene die mij kan helpen, heb ik nog wel iets interessants op het gebied van wiskunde liggen...
Nog 3? Wow, allemaal aan het eind? Tentamens verdrinken moet zeker!quote:Op dinsdag 21 december 2010 10:31 schreef maen het volgende:
Ik was wel van plan om naar Ceres te gaan, als ik gezelschap kan vinden.. moet mn tentamens toch verdrinken![]()
nog 3 te gaan...
quote:Op dinsdag 21 december 2010 09:54 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn uitgave zegt 2003... het is de 2de druk van de uitgave van 2002. Mocht je hem willen lenen. Ik ben vandaag tot half 2 thuis en vanavond nog. pb maar voor adres ed.
quote:Op donderdag 16 december 2010 10:44 schreef Reflectionne het volgende:
Ienieminimuis zegt dat vrijdagen wel mogen als iedereen dan kan, dus daar maar even invullen?
Donderdag 6 Januari
Bierrie
Momo
Reflectionne
Sodium
Jappas
Vrijdag 7 Januari
Bierrie
Bioloogje
Momo
Reflectionne
Sodium
Ieniminimuis (liever donderdag)
Jappas (liever donderdag)
Donderdag 13 Januari
Bierrie
Bioloogje (liever vrijdag)
Momo
Ieniminimuis
Reflectionne
Sodium
Jappas
Vrijdag 14 Januari
Bierrie
Bioloogje
Reflectionne
Sodium
Ieniminimuis (liever donderdag)
Jappas (liever donderdag)
Jaaa! Vakantie (al heb ik nog genoeg te doen om dat vakantiegevoel weer te laten verdwijnen). Welke minor/vakken ga je volgen, Reflectionne? En hoe lang duurt je minor (24 ECTS?). Heb je je vakken zelf uit mogen kiezen? Spannend hoor.quote:Op vrijdag 24 december 2010 10:19 schreef Reflectionne het volgende:
Allemaal lekker en eindelijk vakantie?! Mijn minor (vakken aan de wur) komt opeens wel heel dichtbij.. Ohjee!
Hmm balen dat je toch druk bent in de te korte vakantie... ik ga voor 30ects een minor doen en voor 18ects extra vakken.. allemaal 2e jaars BLT vakken..quote:Op maandag 27 december 2010 13:18 schreef Sodium het volgende:
[..]
Jaaa! Vakantie (al heb ik nog genoeg te doen om dat vakantiegevoel weer te laten verdwijnen). Welke minor/vakken ga je volgen, Reflectionne? En hoe lang duurt je minor (24 ECTS?). Heb je je vakken zelf uit mogen kiezen? Spannend hoor.
BLT? Iets met food? Wel een boel ECTS, voor een minor. Komen die extra punten alvast op de lijst voor een mogelijk toekomstige master te staan?quote:Op woensdag 29 december 2010 20:29 schreef Reflectionne het volgende:
[..]
Hmm balen dat je toch druk bent in de te korte vakantie... ik ga voor 30ects een minor doen en voor 18ects extra vakken.. allemaal 2e jaars BLT vakken..
Ik ben ook benieuwd naar de datum voor de meet..
Klinkt goed! Ik hoop voor je dat het gaat bevallen. Je geluk is dat er voor jou niet zo heel veel verandert. Je kent de gebouwen, je kent de omgeving, je redt je wel. Misschien dat je nu net wat meer moet doen om bij te blijven, maar ook dat went. En wat betreft die 18 extra: das inderdaad vrij ambitieus met slechts een maand speling. Gewoon even zien wat mogelijk is en anders inderdaad laten vallen. Nog twee daagjes vakantie, maar...quote:Op woensdag 29 december 2010 22:29 schreef Reflectionne het volgende:
Levensmiddelentechnologie ja30 voor mn minor moet, half schooljaar moet ik dat doen.. die extra zijn idd voor bij master of als apart certificaat dus altijd handig (al ga ik ze wel laten vallen als het tegenvalt, heb namelijk maar een maand speling en nog een zware periode met priveomstandigheden die ik hier niet typ in het vooruitzicht).. heb zin in de nieuwjaarsborrelmeet!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |