HOEST MET JE HUIS?quote:
Yep, wij vinden dat ook wel een geschikte combinatiequote:Op vrijdag 12 november 2010 10:34 schreef anufri het volgende:
[..]
dus jij bent Maagd en eh... dinges...naam vergeten
is Weegschaal ?
Ik ook met die Griek![]()
goeie Combi
+1quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usertquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
Wat is het effect na 3 bakken koffie??quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef anufri het volgende:
GOD... TWEE BAKKEN KOFFIE EN IK BEN ZO SCHERP ALS DE NETEN !
quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:48 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een godverdomde geniale usert
ga ik NIET uitproberenquote:Op vrijdag 12 november 2010 10:49 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wat is het effect na 3 bakken koffie??
Flauw gedoequote:
ja daarom....quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Flauw gedoe![]()
Ik zag het al helemaal zitten... nog een bak koffie en dan in NWS, POL en TRU tegelijk posten
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:46 schreef anufri het volgende:
[..]
HOEST MET JE HUIS?
oeps caps![]()
heb je al foto's en zulks, ben je al aan het inpakken, denk je er wel aan dat DK
kleurenblind is als je behang of verf gaat uitzoekenenne...
wat ging er door jullie heen toen jullie hoorde dat jullie het huisje kregen?![]()
![]()
die foto...quote:Op vrijdag 12 november 2010 10:54 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ik hoop dat het hele gebouw dr nog staat want anders is het schrikken als we maandag de sleutel krijgen.
We zijn het volkomen met elkaar eens qua kleuren dus dat is geen probleem.
en dit ging er door me heen
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |