quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:16 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
nee haar foto's zijn in de beslag genomen
hebben ze van dat beslag een lekkere taart gemaakt ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:16 schreef Falukorvarna het volgende:
[..]
nee haar foto's zijn in beslag genomen
nee smaakte naar rietquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:17 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
hebben ze van dat beslag een lekkere taart gemaakt ?
wanneer is de karaoke avond ?quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:18 schreef ainoo het volgende:
[..]
ja die zing ik altijd met de karaoke avond
quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:18 schreef Falukorvarna het volgende:
You spin my head right round right round when you go down when you go down down
nee.quote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi lieve schatjes van me..ik ga denk ik maar naar mijn bed toeIk wou eigenlijk rond 1 uur gaan slapen vandaag..maar dat is niet gelukt
Ik wens jullie nog een hele fijne nacht en weet dat mijn hart altijd bij jullie ligt. Slaap lekker en liefde
![]()
ik was erbijquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef ainoo het volgende:
hee jan pieter maarten weet je nog het leek wel de dag van gisteren dat ik hier op het forum kwam ..
12-11-2010 een datum om nooit te vergeten one love buffalo soldier peacequote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
Hoi lieve schatjes van me..ik ga denk ik maar naar mijn bed toeIk wou eigenlijk rond 1 uur gaan slapen vandaag..maar dat is niet gelukt
Ik wens jullie nog een hele fijne nacht en weet dat mijn hart altijd bij jullie ligt. Slaap lekker en liefde
![]()
ik hou van je . hou je haaks toi toi toiquote:Op vrijdag 12 november 2010 03:19 schreef HappyBob het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |