Marokkaans, Egyptisch en Arabisch/Oosters is niet met elkaar te vergelijken. Ethiopisch heeft verder veel weg van Marokkaanse en Egyptische gerechten dan bijv. "West-Afrikaanse" gerechten. Afrika is verder groot dus "Afrikaans" zegt vrij weinig.quote:Op vrijdag 12 november 2010 00:03 schreef steefann het volgende:
Ja dat is natuurlijk ook Afrikaans, maar ik doel niet zozeer op die Arabische/Oosterse gerechten zegmaar..
in rotterdam zit aan het einde vd Meentquote:Op vrijdag 12 november 2010 00:12 schreef Monopoly het volgende:
Er schijnt een goed Zuid Afrikaans restaurant in Amsterdam te zitten, ik zal morgen ff vragen aan mijn beste maat (hij is ook Zuid Afrikaans)
"Sfeervol" is vaak een gimmick. Ik wil goed eten en hoef niet het gevoel te krijgen dat ik in een ander land ben (alsof ik zou moeten weten hoe het daar eruit zou moeten zien).quote:Op zondag 14 november 2010 11:10 schreef Miss_sexyhouse het volgende:
Ibssa zit een paar huizen naast mijn huis :-)
ik heb er een aantal keren gegeten; best lekker en vrij goedkoop ( ¤9-¤12 voor hoofdgerecht ) en de mensen zijn heel aardig.
Verwacht alleen geen sfeervol restaurant; het is heel simpel en ook de aankleding van de gerechten is niet echt hoogstaand.
Toch is het zeker een aanrader; de kwaliteit is prima en voor de prijs hoef je het niet te laten
Het blijft Afrikaans natuurlijkquote:Op zondag 14 november 2010 23:58 schreef lirpA het volgende:
http://www.iens.nl/restaurant/1105/amsterdam-kilimanjaro
Kilimanjaro, vlak bij station Waterlooplein. Lekker gegeten, wel lang moeten wachten maar het was het wachten waard.
De enorme porties waren dan wel erg on-Afrikaans.... Grapjes over derde wereld continenten zijn nooit leukquote:Op maandag 15 november 2010 00:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Het blijft Afrikaans natuurlijk
Wat is er mis met de grappen over de West-Europese zakenvrouwen die geile negers tegenkwamen in de binnenlanden van Ghana?quote:Op woensdag 17 november 2010 23:36 schreef lirpA het volgende:
[..]
De enorme porties waren dan wel erg on-Afrikaans.... Grapjes over derde wereld continenten zijn nooit leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |