edit: dammit, nog steeds!
quote:1 of andere wizkid heeft zijn icoon daarvandaan gelinkt.
Op donderdag 30 mei 2002 01:39 schreef Herald het volgende:
kan zijn dat een of andere slimmerik een foto van die webzijde heeft gepost
Een ogenblik geduld aub
Edit: damn, de crew is wakker&snel zo laat op de avond!
[Dit bericht is gewijzigd door DaRealMac op 30-05-2002 01:45]
quote:Die gast heeft een plaatje gelinkt achter een lek met .htaccess en .htpasswd, je mag het plaatje niet zien tenzij je op de juiste manier inlogt.
Op donderdag 30 mei 2002 01:36 schreef DaRealMac het volgende:
Ok, dit is vaag. Ik heb nu als in een bepaald topic open:
Pics waar je bek bij open valt (pic waar je bek bij open valt)
meteen een pop-up die me vraagt m`n username en password in te vullen.
Het gaat om een website die www.whfxp.nl heet. Ik heb nog noooooit van die vage site gehoord, ben er ook nooit op geweest. Het is een gamers site geloof ik.
Het rare is, dat zij als motto hebben wat ik als ondertitel heb staan: "It aint much if it aint dutch". Dat is tot nu toe de enige link die ik kan verzinnen. Het rare is verder dat die pop-up alleen maar komt als ik genoemd topic open.
Hoe kan dit??????
quote:[heel erg offtopic]
Op donderdag 30 mei 2002 01:36 schreef DaRealMac het volgende:
Het rare is, dat zij als motto hebben wat ik als ondertitel heb staan: "It aint much if it aint dutch".
[zinlose opmerking]
Verder heb ik geen idee waar jouw probleem aan ligt laat staan dat ik het op kan lossen.
[/zinloze opmerking]
quote:[wijze les modus]
Op donderdag 30 mei 2002 01:49 schreef JedaiNait het volgende:
[zinlose opmerking]
Verder heb ik geen idee waar jouw probleem aan ligt laat staan dat ik het op kan lossen.
[/zinloze opmerking]
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 01:49 schreef JedaiNait het volgende:[..]
[heel erg offtopic]
K*T dat wilde ik als sig gaan gebruiken nadat ik geslaagd/gezakt was, want dan is de huidige niet echt toepasbaar meer. Zal ik dus iets anders moeten verzinnen/jatten, want ik wil wel een beetje origineel zijn natuurlijk.
[/heel erg offtopic]
quote:Is al gebeurd door de mods
[zinlose opmerking]
[/zinloze opmerking]
quote:ja ik zag het al, beetje traag reactie ingevoerd. nou ja het werkt weer zoals het hoort iig
Op donderdag 30 mei 2002 01:51 schreef DaRealMac het volgende:[..]
Is al gebeurd door de mods
[offtopic]
Dat zinnetje was eik al niet zo orgineel hoor....weet iemand waar het vandaan komt?
[/offtopic]
quote:Dat is het ook. Laat je niks aanpraten door die mods. Die zitten ook in het complot!!
Op donderdag 30 mei 2002 01:47 schreef DaRealMac het volgende:[suspicious mode] dat van die ondertitel vindt ik nog steeds verdacht... [/suspicious mode]
En, nee ik heb geen Kazaa aanstaan ofze, want ik ben op school
quote:goh, dat je daar nu al achter bent! Lees je ook eigenlijk wel eens bovenstaande posts?
Op donderdag 30 mei 2002 07:08 schreef TheFluGuy het volgende:
WHFXP = een warez board (FXP), de dirstructure is beveiligd met HTaccess, alleen zal iemand dus zijn usericon vanaf dat domein gelinkt hebben en dan vraagt ie bij ons steeds om de login om het plaatje op te halen. bij diegene zal dat niet elke keer omhoog komen omdat hij heeft gezegd , store username en paswoord.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |