SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Multiplayer
Uiteraard bevat ook dit deel van de Call of Duty-serie een uitgebreide multiplayer. Hieronder vind je de belangrijkste informatie over deze modus.
GamemodesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WapensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MapsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killstreak rewardsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de topicstarter
De openingspost is hier te vinden.![]()
hallo, weet iemand waarom ik niet verder kom waarbij je uit een container komt, een bijl pakt vervolgens moet je sneaken door het donker, maar ik volg reznov op ze hielen maar toch blijft hij zeggen dat ik gezien word en dan word ik dood geschoten en als ik blijf staat ook?
mission objective is: infiltrate the soviet lab and confront dr steiner
ik moest die vent die aan het praten was neerslaan--- ҉ ---![]()
Wow, dood hier!
Iemand al bezig met alle achievements?
Of is iedereen aan de MP?na regen, ben ik er.
98-3 ٩(ಥ_ಥ)۶ ┌( ಠ_ಠ)┘![]()
Mister je ondertitelquote:Op donderdag 11 november 2010 16:36 schreef Dr.Pringles het volgende:
Wow, dood hier!
Iemand al bezig met alle achievements?
Of is iedereen aan de MP?
Ik zie hem nu pas![]()
![]()
Als je met een party naar een lobby zoekt werkt dit best gebrekkig. Als er in de eerste zoekronde namelijk geen games beschikbaar zijn om te joinen worden de anderen uit de party gegooid en gaat alleen de leader nog een ronde op zoek naar een lobby.
Heel matig want omdat het ook nog eens zo vaak mis gaat met een lobby joinen zit je continue je hele party weer te inviten voor een game.![]()
Ik kom niet eens in een party terecht, ik krijg een invite ik doe deelnemen krijg ik vervolgen een error van not anymore available..Het WikiLeaks insurance.rar password is: _____![]()
Meer mensen waarbij het beeld steeds voor 10 seconden vastloopt in de lobby en in het spel zelf?
ps3Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.![]()
HoiTwo things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same![]()
Ja BO is erg sloomquote:Op donderdag 11 november 2010 17:59 schreef deepart het volgende:
Meer mensen waarbij het beeld steeds voor 10 seconden vastloopt in de lobby en in het spel zelf?
ps3![]()
weet je wat super goed werkt. zo`n spwamding neer gooie achter hun flag. daardoor heb ik echt heel snel 15x de vlag gestolen waardoor ik een pro versie van perk kon unlockenquote:Op donderdag 11 november 2010 17:53 schreef Proletariaat het volgende:
Capture the flagwat een verbetering ten opzichte van MW2
![]()
![]()
Spwamding? Bedoel je die decoy granaat?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef mash_ het volgende:
[..]
weet je wat super goed werkt. zo`n spwamding neer gooie achter hun flag. daardoor heb ik echt heel snel 15x de vlag gestolen waardoor ik een pro versie van perk kon unlocken![]()
Tactical Insertionquote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Spwamding? Bedoel je die decoy granaat?![]()
![]()
C4 werkt weer heerlijk met Domination, hoewel de pakketjes nu wel duidelijker te zien zijn dan in MW2. Nu van M16 overgestapt naar Famas![]()
![]()
Wel erg veel lag net op de ps3 .... Rag je 10 kogels door iemand is die nog niet dood. Ragt de tegenstander 1 kogel ben je dood
ps: volgens mij ben ik een van de weinige dieNuketown
echt helemaal top vindt
![]()
![]()
Had ik enemy flag, doe ik zo'n prone jump dingpakt net een enemy onze flag en schiet ie mij dood.. flag weer terug bij zijn base
![]()
![]()
POSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:28 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Net een random tomahawk first blood gehaald op radiation meteen een clipje van gemaakt![]()
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: