oh ben jij dat jonge strakke ding die nog een kind van hem wilquote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
Ik stop ook! Hahaha
Die foofer. Hij leest niet meer mee dus kan ik zeggen dat ik heimelijk verliefd ben op hem. En dat eigenlijk een kind van hem wilde, maar het is beter zo, kan mijn hart afkoelen.
Hoelaat kun je vanavond?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:36 schreef amaranta het volgende:
Ik stop ook! Hahaha
Die foofer. Hij leest niet meer mee dus kan ik zeggen dat ik heimelijk verliefd ben op hem. En dat eigenlijk een kind van hem wilde, maar het is beter zo, kan mijn hart afkoelen.
Ik mag van me moeder niet met honden neuken.quote:Op donderdag 11 november 2010 14:45 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Hoelaat kun je vanavond?
En van je vader?quote:Op donderdag 11 november 2010 14:55 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik mag van me moeder niet met honden neuken.
sms of pm hem, jij mag dat vast wel!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:10 schreef febster het volgende:
Ik liet net mijn MB stuiteren, maar hij doet het nog
En ik mis Fufr nu al, met wie moet ik nu praten over feestjes, drugs en techno
Dat zou jij toch moeten weten?quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Fufr heeft zichzelf voor een trein gegooid?
Jullie doen net alsof Fufr dood is.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Dat zou jij toch moeten weten?
Een aantal hier wel ja, ik niet!quote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof Fufr dood is.
Verstandig van 'm, als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die clean is.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:17 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Een aantal hier wel ja, ik niet!
Hij heeft geen zin meer en wil meer tijd aan echte vriendjes besteden!
quote:Op donderdag 11 november 2010 15:18 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Verstandig van 'm, als ik niet beter zou weten zou ik zeggen dat die clean is.
Dat mag dan weer wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 15:13 schreef -moppie- het volgende:
mag jij nu sowieso wel neuken dan Ama?
of ook met dat 6 weken rust?
Kloptquote:Op donderdag 11 november 2010 15:14 schreef Man_bijt_hond het volgende:
[..]
Jullie doen net alsof Fufr dood is.
Voorzichtig. Het staat er niet met zoveel woordrn maar het zal missionaris zijn of pijpen en beffen.quote:
Gewoon op je rug liggen en niks doen... is misschien ook weleens fijn.. neem het ervan zou ik zeggenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:05 schreef amaranta het volgende:
[..]
Voorzichtig. Het staat er niet met zoveel woordrn maar het zal missionaris zijn of pijpen en beffen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |