quote:
Op donderdag 6 januari 2011 18:56 schreef Waterpistoolheldin het volgende:2x heb ik een Chiristina piercing laten zetten, en 1x een VCH.
Alles moest eruit omdat mijn lichaam het niet trok.
Mijn navelpiercing is wel normaal genezen, maar dit duurde heel lang. Mijn tongpiercing genas wel snel.
Hoe groot is de kans, dat wanneer ik weer een Christina laat zetten, maar in joggingbroeken blijf lopen, hij wel blijft zitten?
Ligt eraan door wie je 'em laat zetten en met wat voor staafje. Ook kan je aan je piercer vragen of het mogelijk is om de nieuwe onder littekenweefsel (ik neem aan dat je bedoelde dat hij uitgroeide met dat je lichaam het niet trok?) van de vorigen te zetten.
Sommige shops, maar dat zijn er niet veel in Nederland, hebben ook de mogelijk om te piercen met staafjes van Anatometal, dit is een japans merk wat speciale surface barbells maakt die stukken beter blijven zitten dan normale surface bars omdat ze een andere vorm hebben (plat ipv rond)
quote:
Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef electronique het volgende:ik ben te lui om mn helix schoon te maken, maar ondanks dat ziet hij er redelijk prima uit. er komt soms wat zooi uit (niet echt pus oid).
ik trek die korstjes er steeds af, kan het niet stoppen

Dat is wondvocht, dat blijf je met kraakbeenpiercings nog wel eventjes houden