Kom je nu achter?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Barbaaf was precies op tijd.
En een OPOhoh toch
Da's de LOTRO benaming voor wat in andere games Guild heet n00bquote:Op donderdag 11 november 2010 11:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mijn kin is meestal vrij stil!
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht isquote:Op donderdag 11 november 2010 11:56 schreef Ml-etje het volgende:
Barbaaf was precies op tijd.
En een OPOhoh toch
Teveel moeite, that's one way to describe it.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je nu achter?
Das ook best sneu , ik maak dr al een poos met hoor, teveel moeite om m weg te halen
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Kom je nu achter?
Das ook best sneu , ik maak dr al een poos met hoor, teveel moeite om m weg te halen
Nee?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht is
Dat snap ik ook wel hoorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Barbaaf het volgende:
Een bijna-naamtopic
[..]
Da's de LOTRO benaming voor wat in andere games Guild heet n00b![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Tombo, ben jij nou een Redactrice van Games of niet
Zeg recalcitrant ***jong heb de neiging om te gaan &%%^$$##quote:Op donderdag 11 november 2010 11:57 schreef Loveless85 het volgende:
Ja Tombo, ben jij nou een Redactrice van Games of niet
Ach, online kan ik hem wel hebbenquote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zeg recalcitrant ***jong heb de neiging om te gaan &%%^$$##
OMG ben je ongesteld of zo?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
fietsen?quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ja wat daar nou weer vooruitgang aan is ontgaat mij ook volledigquote:Op donderdag 11 november 2010 11:58 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, ik vind het echt belachelijk dat je niet meer kunt editten als een topic dicht is
Of last van andere hormonen?quote:
Ml, je profanity filter staat nog aan.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:59 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bovenstaande moet wel of ik zin heb is iets andersquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
fietsen?
stofzuigen?
afwassen?
slapen?
FOK!ken?
Lid te worden van LOTRO
bingo in te vullen?
dweilen?
werken?
tanken?
autorijden?
boodschappen te doen?
Daar doe ik niet aanquote:
Nee ik geloof dat ik iemand moet gaan bellen waar ik mijn opkomende hoofdpijn even op af reageer of een glas water drinkenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ml, je profanity filter staat nog aan.
Skip het autorijden, dan hoef je ook niet te tanken.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:04 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Bovenstaande moet wel of ik zin heb is iets anders
[..]
Daar doe ik niet aan
Hihi kan nog maar 40 km rijden en dat tanken gaat gepaard met een wasbeurtje dus ik ga maar wel anders kan ik morgen thuis blijven.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Skip het autorijden, dan hoef je ook niet te tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |