jaa toch!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:24 schreef tdrone het volgende:
haha en anders had NBT die nog tegoed
True! Maar dat duurt nog zo langquote:
Nog minder als een maand joh!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
True! Maar dat duurt nog zo lang
Klopt, en volgende week weer.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, ik heb DW al meerdere, dan wel niet vele malen gezien.
Dus?quote:
Die weken gaan zo voorbij!quote:
En dan ben ik een uur aan het werk.quote:
Lekkeeerquote:
Nog een maandje en dan De Jeugd van Tegenwoordig in Luxorquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
LekkeeerNog 2 dagen en dan ga ik naar Armin Only: Mirage
LINK!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Hoi ik heb net een naaktfoto van mezelf in een SC gepost.
die nieuwe single is echt goed!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan De Jeugd van Tegenwoordig in Luxor
quote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Die wil ik zienquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik heb m gezien... oeeeeh echt lekkerquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
Nog een week of 3 en dan Disturbed in de HMHquote:Op donderdag 11 november 2010 11:38 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nog een maandje en dan De Jeugd van Tegenwoordig in Luxor
Gokje, KEL SCquote:Op donderdag 11 november 2010 11:39 schreef DevilsWhore het volgende:
HMHquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nog een week of 3 en dan Disturbed in de HMH![]()
Nee, ONZ SCquote:
HMHquote:
ik ga ook naar disturbed maar op 5 decemberquote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Kutgeluid daar altijdquote:
4 december Devildriverquote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga ook naar disturbed maar op 5 december
in vorst nationaal - Brussel
Me 2!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:43 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brussel is me wat te ver weg.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:44 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik ga ook naar disturbed maar op 5 december
in vorst nationaal - Brussel
Nah, beter dan de Melkweg imo.quote:
Volgens mij houd het merendeel hier wel van een stevige gitaarpartij.quote:
Ik zei het toch. Misschien dat ik m even in DMEMM gooi voor je.quote:
Nope Armin fanquote:
en voor mij (limburger) weer dichterbijquote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brussel is me wat te ver weg.
Paradiso jongen, paradiso.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Brussel is me wat te ver weg.
[..]
Nah, beter dan de Melkweg imo.
[..]
Volgens mij houd het merendeel hier wel van een stevige gitaarpartij.
Een reservebelg!quote:Op donderdag 11 november 2010 11:47 schreef tdrone het volgende:
[..]
en voor mij (limburger) weer dichterbij
Mag niet hequote:
Ik ga straks nar school.quote:Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef tdrone het volgende:
[..]
jullie gaan toch wel fokken straks?
3 uurtjes les en dan weer weg.quote:
volgknop stouterdquote:
Postcount opkrikkenquote:
Ik zou geeneens weten hoeveel ik er hebquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:05 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Ik zou geeneens weten hoeveel ik er hebZo belangrijk vind ik het
quote:Aantal posts: 9589 (gemiddeld 21 per dag)
Wtf is het?quote:
Ahquote:
Bier. Crown Ambassador 2010 Reserve. Alleen 90 dollar per flesjequote:
Beter googelenquote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef tdrone het volgende:
australische wijn geloof ik (google)
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:09 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
AhBijna 10.000 JOECHEEEEEIIIIII
![]()
Kijk mij eens geen leven hebben dan.quote:aantal posts: 36575 (gemiddeld 25 per dag)
quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter googelen
[..]
[..]
Kijk mij eens geen leven hebben dan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat doe ik hier?
Ik kan mijn account voor aardig wat euro's verkopen ja.quote:Op donderdag 11 november 2010 12:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
![]()
krijg je dat ook in euro's uitgekeerd?
ik bied ¤ 0,01quote:Op donderdag 11 november 2010 12:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik kan mijn account voor aardig wat euro's verkopen ja.
quote:
Jij geen leven?quote:Op donderdag 11 november 2010 12:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Beter googelen
[..]
[..]
Kijk mij eens geen leven hebben dan.
Maar ach, eerst was mijn gemiddelde 35 ofzoquote:aantal posts: 42300 (gemiddeld 30 per dag)
oohjeeee succes!quote:Op donderdag 11 november 2010 12:34 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik moet nog ontbijten en ik meot met 5 minuten weg
Ik begon met 6, ten tijde van de ONZ SCquote:Op donderdag 11 november 2010 12:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij geen leven?
[..]
Maar ach, eerst was mijn gemiddelde 35 ofzo
quote:
Te weten dat ik tot half 8 moet.quote:
Ik leef met je mee manquote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Te weten dat ik tot half 8 moet.
Thnx bro.quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 13:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
[..]
Te weten dat ik tot half 8 moet.
Ik ook... Vanavond weekendquote:Op donderdag 11 november 2010 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik gelukkig maar tot 5, en morgen vrij
Morgen weer van 9 tot half 6quote:Op donderdag 11 november 2010 13:39 schreef lipjes het volgende:
[..]
ik gelukkig maar tot 5, en morgen vrij
Ben je nat ja?quote:Op donderdag 11 november 2010 16:25 schreef DevilsWhore het volgende:
Ik ga morgen met de bus. 600 meter fietsen van het station naar mijn huis, en ik zou droger zijn geweest als ik in mn broek had gepist.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:27 schreef Michhas het volgende:
[..]
Ben je nat ja?Ja. Ik ga warme chocolademelk maken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Kom niet aan DW, want ze heeft een heel leger achter zich. Letterlijk. ;)
[b]Op maandag 8 mei 2017 22:33 schreef KaBuf het volgende:[/b]
Bek houden tegen DW hè :(
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:29 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja. Ik ga warme chocolademelk maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:30 schreef Michhas het volgende:
[..]
Jij krijgt niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
quote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
dat zeg je maar als je gaat trouwen !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat zal niet gebeurenquote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef lipjes het volgende:
[..]
dat zeg je maar als je gaat trouwen !
quote:Op donderdag 11 november 2010 16:41 schreef Michhas het volgende:
[..]
Zelf doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op maandag 20 augustus 2012 10:56 schreef robdriessen het volgende:[/b]
Fuck jou.quote:Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo
Ik ga over 1 minuut naar huis, weekend
ik moet morgen nog een half dagje en dan weekendquote:Op donderdag 11 november 2010 16:59 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hallo
Ik ga over 1 minuut naar huis, weekend
Morgen tot 12 uur school.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
ik moet morgen nog een half dagje en dan weekend
ruilen mag jij morgen mensen wassen aankleden enzo dan ga ik voor jou op school zitten en vervolgens niks van de stof snappenquote:
Ik sta morgen in het lab dus neequote:Op donderdag 11 november 2010 17:08 schreef Giertje het volgende:
[..]
ruilen mag jij morgen mensen wassen aankleden enzo dan ga ik voor jou op school zitten en vervolgens niks van de stof snappen
waarschijnlijk blaas ik je school opquote:Op donderdag 11 november 2010 17:17 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik sta morgen in het lab dus nee
Medisch lab, dus nee.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:34 schreef Giertje het volgende:
[..]
waarschijnlijk blaas ik je school op
Haha, wat wou je daar doen dan?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:54 schreef tdrone het volgende:
hoi ben ik weer
toch niet in maastricht want kutweer
natuurkunde heb je toch nergens voor nodig
wat sta je gemiddeld??
Welk onderwerp?quote:Op donderdag 11 november 2010 17:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Vrolijk me alsjeblieft op. Ik heb een vier voor Natuurkunde.
Nergens voor nodig? Alles is natuurkunde.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:54 schreef tdrone het volgende:
hoi ben ik weer
toch niet in maastricht want kutweer
natuurkunde heb je toch nergens voor nodig
wat sta je gemiddeld??
Magnetische velden en lorentzkrachten.quote:Op donderdag 11 november 2010 17:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Welk onderwerp?
* DevilsWhore heeft eten
Zo moeilijk is dat toch niet? Tenminste, ik weet niet hoe het op vwo is, maar op havo had ik daar een 7 voor geloof ik.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:00 schreef Lutte het volgende:
[..]
Magnetische velden en lorentzkrachten.
Wat heb je voor eten?
Haha, op VWO is het allemaal wel heel wat dieper, als ik het boek van mijn vriend zie en dan het mijne... Gewoon drie paragrafen meer en je moet van alles het hoe en wat weten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:02 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Zo moeilijk is dat toch niet? Tenminste, ik weet niet hoe het op vwo is, maar op havo had ik daar een 7 voor geloof ik.
Pasta zonder groente. Ik had geen zin om groente te halen in dit pokkeweer
Dat boek dat we hadden was voor havo en vwo, en daar zat niet zo heel veel verschil tussen.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, op VWO is het allemaal wel heel wat dieper, als ik het boek van mijn vriend zie en dan het mijne... Gewoon drie paragrafen meer en je moet van alles het hoe en wat weten.
En zoals ik zei hebben we geen ideale lessen gehad, maar we krijgen nu een extra uur natuurkunde in de week (vrijwillig) dus ik heb er vertrouwen in!
Wat is er aan het handje, lieve?quote:
Ik moet nog 1.5 uur werken, heb geen zin, wil kwart voor 7 met mijn vrienden aan het bier zitten.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wat is er aan het handje, lieve?
Wat doe je dan dat je tot zo laat moet?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog 1.5 uur werken, heb geen zin, wel kwart voor 7 met mijn vrienden aan het bier zitten.
Werken bij een bedrijf wat van 7 tot 19.30 bereikbaar is.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wat doe je dan dat je tot zo laat moet?
Dat is bagger. Zal ik maar voor je in de plaats gaan?quote:Op donderdag 11 november 2010 18:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik moet nog 1.5 uur werken, heb geen zin, wil kwart voor 7 met mijn vrienden aan het bier zitten.
Ooh, fijn is dat!quote:Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Werken bij een bedrijf wat van 7 tot 19.30 bereikbaar is.
Als jij denkt voldoende te weten, prima.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:10 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is bagger. Zal ik maar voor je in de plaats gaan?
Waarom heb je zulke wisselende werktijden trouwens de laatste tijd?
Ik bedoel bier drinken met je vrienden.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:13 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Als jij denkt voldoende te weten, prima.
Meer toeval eigenlijk. Vandaag is me gevraagd, en ik heb zoiets van 'Waarom niet?'. Ik woon alleen, dus heb niets of niemand om voor thuis te komen.
Ja jij wel.quote:
Whehe, je komt niet eens ergens inquote:Op donderdag 11 november 2010 18:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik bedoel bier drinken met je vrienden.Als ik voor je zou werken zou je het hele weekend nodig hebben om de schade te herstellen.
En je hebt HJ om voor thuis te komen.En anders geef je 'm maar aan mij.
JA JIJ WEL, DE REST HIER NIET!quote:EN IK WEET TOCH DAT JE ALLEEN WOONT HOE VAAK BEN IK BIJ JE THUIS GEWEEST JOH
quote:
En anders wil ik wel voor 'm zorgen. Het is dat ik morgen vroeg op school moet zijn.quote:Op donderdag 11 november 2010 18:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe, je komt niet eens ergens inEn ik heb Hertog inderdaad om voor thuis te komen, maar die overleeft een uurtje langer zonder mij prima.
Goed punt.quote:[..]
JA JIJ WEL, DE REST HIER NIET!
Geen idee, ik ben er ook niet de hele tijd hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jullie vullen echt 2 topics in 1 ochtend ofzo?
Valt wel mee hoor.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
Jullie vullen echt 2 topics in 1 ochtend ofzo?
Het blijkt wel dat je de ONZ SC nooit meegemaakt hebt. In een half uurtje een topic vol. Daar was ook geen topicnummering meer.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
gisteren waren we toch nog bij 735??
10 minuten was het recordquote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat je de ONZ SC nooit meegemaakt hebt. In een half uurtje een topic vol. Daar was ook geen topicnummering meer.
10 minuten, serieus? Sneller dan de sbs reeks op zondag zo ongeveer.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
10 minuten was het record
En topicnummers zijn er nooit geweest.
nou het is meer omdat we er eerst 2 dagen over deden om er een te vullenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Het blijkt wel dat je de ONZ SC nooit meegemaakt hebt. In een half uurtje een topic vol. Daar was ook geen topicnummering meer.
Hehe, wat dacht je van *een andere* SC, dat duurde eerst 3 maanden, nu zitten we op 2 per dag.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou het is meer omdat we er eerst 2 dagen over deden om er een te vullen
haha het gaat vooruitquote:Op donderdag 11 november 2010 19:08 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Hehe, wat dacht je van *een andere* SC, dat duurde eerst 3 maanden, nu zitten we op 2 per dag.
Jep.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
10 minuten, serieus? Sneller dan de sbs reeks op zondag zo ongeveer.
Ja klopt, en dat met nog geen 10 actieve posters.quote:
Die is hier alweer bijna overquote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Er wordt druk getwitterd over de storm
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:18 schreef Ploertendoder het volgende:
Er wordt druk getwitterd over de storm
Morgen weerquote:Op donderdag 11 november 2010 19:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die is hier alweer bijna over
Laat maar komen. Heb er geen last vanquote:
Dan ga je maar onder de scooterquote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Fuck nee he...ik moet morgen weer op de scooter
Ik heb er ook weinig last vanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Laat maar komen. Heb er geen last van
Er onder??quote:Op donderdag 11 november 2010 19:22 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Dan ga je maar onder de scooter![]()
[..]
Ik heb er ook weinig last vanIk vind t wel lekker
Daarom ga ik morgen met de bus naar school.quote:
Dat is het beste ideequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op donderdag 11 november 2010 19:24 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Dat is het beste idee
Automagisch!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik ook maar dat kan nietquote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Ploertendoder het volgende:
Hihihih ik ga liever ergens anders in![]()
Alles kanquote:Op donderdag 11 november 2010 19:26 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja ik ook maar dat kan niet
Ja dat hebben we gisteravond al gehadquote:
er staan kinderen maar ik heb geen zin om achter mn computer vandaan te gaan om open te doenquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
PD, weet je echt niet wat de elfde van de elfde is?
Haha, niet Sint Maarten!! Op de elfde van de elfde, het dubbele gekkengetal, wordt de nieuwe prins carnaval gekozen! Hier wordt alleen de leus bekend gemaakt, helaas.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
er staan kinderen maar ik heb geen zin om achter mn computer vandaan te gaan om open te doen
Laat me raden, jij woont in brabant?quote:Op donderdag 11 november 2010 19:42 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, niet Sint Maarten!! Op de elfde van de elfde, het dubbele gekkengetal, wordt de nieuwe prins carnaval gekozen! Hier wordt alleen de leus bekend gemaakt, helaas.
Jazeker!!!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Laat me raden, jij woont in brabant?
Je bent altijd welkom! Al wordt mijn carnaval wel doods dit jaar, ik ben als enige geen zesten dus Vudel enzo zitten er niet in.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:44 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha hier doen we niet aan carnaval
Nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 november 2010 19:45 schreef Lutte het volgende:
[..]
Je bent altijd welkom! Al wordt mijn carnaval wel doods dit jaar, ik ben als enige geen zesten dus Vudel enzo zitten er niet in.
Hoeft niet hoor!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:46 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nooit van gehoord![]()
Ja ik ga me al schamen
aha kee, tja ik ben een noord-hollander dus heb er nog nooit van gehoordquote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor!
Dat is hét carnvalsfeest hier in de buurt, en met carnaval heet alles anders (Helmond is Keijebijtersstad en in Uden zijn ze de Knoerissen) en Vudel is dan de samentrekking tussen twee plaatsen, en in een van de twee woon ik.
Haha, maar wij hebben dan weer geen Sint Maarten.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aha kee, tja ik ben een noord-hollander dus heb er nog nooit van gehoord
maar jij weet wel wat dat isquote:Op donderdag 11 november 2010 19:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, maar wij hebben dan weer geen Sint Maarten.
Jeugdjournaal ftw.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
maar jij weet wel wat dat is
Huum, nou, nee. Heel soms een onderwerpje over een jeugdprins...quote:Op donderdag 11 november 2010 19:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Ja daar hebben ze het niet over die carnaval shit'?
ja ik kijk niet elke dag Jeugdjournaal, had vandaag stage tot 5 uurquote:Op donderdag 11 november 2010 19:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Huum, nou, nee. Heel soms een onderwerpje over een jeugdprins...
Tuurlijk welquote:Op donderdag 11 november 2010 19:39 schreef Lutte het volgende:
PD, weet je echt niet wat de elfde van de elfde is?
Ik kijk het ook wat weinig de laatste tijd, rotschool!quote:Op donderdag 11 november 2010 19:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik kijk niet elke dag Jeugdjournaal, had vandaag stage tot 5 uur
saai,waaierig,natquote:Op donderdag 11 november 2010 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik kijk het ook wat weinig de laatste tijd, rotschool!
Hoe was je stage?
Een gast bij mij op de opleiding komt uit Uden. Hij is leuk om naar te kijken.quote:Op donderdag 11 november 2010 19:49 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hoeft niet hoor!
Dat is hét carnvalsfeest hier in de buurt, en met carnaval heet alles anders (Helmond is Keijebijtersstad en in Uden zijn ze de Knoerissen) en Vudel is dan de samentrekking tussen twee plaatsen, en in een van de twee woon ik.
Namen mogen altijd gePM'd worden, ik ken nogal wat mensen in Uden.quote:Op donderdag 11 november 2010 20:07 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Een gast bij mij op de opleiding komt uit Uden. Hij is leuk om naar te kijken.
Nee joh, dat valt wel meequote:
quote:
When i see your face, there is not a thing that i would change, because youre amazing, just the way you arequote:Op donderdag 11 november 2010 20:20 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Nee joh, dat valt wel mee
Hoiquote:
PD houdt niet meer van mequote:
De manhoer!!quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
PD houdt toch van iedereen?
Tuurlijk welquote:
Ok neuken?quote:Op donderdag 11 november 2010 20:28 schreef Lutte het volgende:
[..]
De manhoer!!
Grapje PD knzj wjnmk hvj wobbit!
Gelukkig maar, anders zou ik het niet volhoudenquote:
Mag ik je nu fisten?quote:
In mn aars danquote:
Pas op anders pak ik de jouwe ookquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 20:59 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
Pas op anders pak ik de jouwe ook
Dat bedoelde ik ook.quote:
ja sorry, was niet helemaal wakkerquote:
Slaapkopquote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja sorry, was niet helemaal wakkerWaar moet t anders in?
Je hoofd.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:31 schreef Ploertendoder het volgende:
[..]
ja sorry, was niet helemaal wakkerWaar moet t anders in?
Ook lekkerquote:
Vuist in je hoofd?quote:
ik heb het ook koud, mag ik je kruik even jatten??quote:Op donderdag 11 november 2010 21:40 schreef Lutte het volgende:
Ik lig met sokken aan, verwarming aan en een kruik in bed.
Jij altijd!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb het ook koud, mag ik je kruik even jatten??![]()
oh oh cherso mooie stad achter de duinen
Nee het is een reünie, kijken ze terug naar alle afleveringen samen met Bridget maasland en nog eentje.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:44 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jij altijd!
En ik sla Cherso over, mijn ogen zijn moe. Mis ik iets?
Hoi en doei,quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Hooi! En ik ga ook bijna meteen weer... Leuke dag gehad?
Hooi! Goed zat, en jij?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:45 schreef honkeytonk het volgende:
Hooi! En ik ga ook bijna meteen weer... Leuke dag gehad?
Ik zeker! Ik blijf nog héél even, dus snel typenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Hoi en doei,
ja jij ook??
Ik ookquote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef Lutte het volgende:
[..]
Hooi! Goed zat, en jij?
En graag gedaan CC!!
Pff, jaloersss!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ookEn morgen maar 2 uurtjes school
![]()
fuck ik moet van half 10 tot half 5 stage lopenquote:Op donderdag 11 november 2010 21:47 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ookEn morgen maar 2 uurtjes school
![]()
Hoezo?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
Oohja, en ik heb volgens mij een beetje ruzie met Michiel![]()
![]()
![]()
Veel plezier op de boed'nrij!quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
fuck ik moet van half 10 tot half 5 stage lopen
daar loop ik nog nietquote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Veel plezier op de boed'nrij!
Stiekem ben je ook irritantquote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij PM'de mij dat hij mij heel irritant vond en nog wat dingen
Ahgosh.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:49 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hij PM'de mij dat hij mij heel irritant vond en nog wat dingen
Valt wel mee toch?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
daar loop ik nog niet![]()
[..]
Stiekem ben je ook irritant
Ik vind hem zo leuk hequote:
Die zijn privé via de nieuwe functiequote:Op donderdag 11 november 2010 21:51 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
waaerom zie ik al die berichten van Lutte niet'?'
Da's best vervelend! Bekijk het van de positieve kant.. Ik mag de dag na overmorgen meespelen met H2quote:Op donderdag 11 november 2010 21:52 schreef Chocolate-chick het volgende:
nu zie ik alleen dat bericht met geen ruzie maken ofzo maar niet die van jaloers ofzo
wat is er dan positief voor mij?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:53 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Da's best vervelend! Bekijk het van de positieve kant.. Ik mag de dag na overmorgen meespelen met H2
Oh, sorry, niet zo veelquote:Op donderdag 11 november 2010 21:55 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat is er dan positief voor mij?
Jij hebt de mogelijkheid om later een kind te baren! Daar mag je trots op zijnquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee dat dacht ik al![]()
Niet lief
maar dat doet pijnquote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt de mogelijkheid om later een kind te baren! Daar mag je trots op zijn![]()
Dit is dus waarom ik mannen een menstruatie toewens.quote:Op donderdag 11 november 2010 21:56 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jij hebt de mogelijkheid om later een kind te baren! Daar mag je trots op zijn![]()
quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dit is dus waarom ik mannen een menstruatie toewens.
Wil je erover praten schatje?quote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, heb een lang diepgaand informatief gesprek gehad met een meisje van vakantie
ja lekker al dat bloed en die pijn monmonmonmonmquote:Op donderdag 11 november 2010 21:58 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
![]()
Ik kan me er wel wat bij voorstellen, heb een lang diepgaand informatief gesprek gehad met een meisje van vakantie
Niet op de laptop, mijn beeldscherm heeft een goede dagquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je erover praten schatje?
En zit je op de laptop ofzo? Je reageert zo snel!
Tuurlijkquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ooh, trustels! Weet Micha trouwens van FOK!?
Hoef er trouwens niet over te praten, heb ik al gedaanquote:Op donderdag 11 november 2010 21:59 schreef Lutte het volgende:
[..]
Wil je erover praten schatje?
En zit je op de laptop ofzo? Je reageert zo snel!
het bleef bij praten?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:00 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Hoef er trouwens niet over te praten, heb ik al gedaan
Nee, dat niet, en ik heb een levenquote:Op donderdag 11 november 2010 22:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
het bleef bij praten?
Micha weet ook dat FOK! voor levenloze personen is?
Okequote:Op donderdag 11 november 2010 22:02 schreef Michhas het volgende:
Michiel heeft nooit ruzie HT, ook niet met jouhad mijn excuses al aangeboden, bij deze nogmaals
hihi een gewetenspersoonquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
OkeIk vond het al zo vervelend dat ik ruzie had
Oehoeh, een hartje! Gaan jullie nu trouwen?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oehoeh, een hartje! Gaan jullie nu trouwen?
Nog niet, maar weet Thomas eigenlijk dat jij FOK!t?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef Lutte het volgende:
[..]
Oehoeh, een hartje! Gaan jullie nu trouwen?
Lul toch niet manquote:Op donderdag 11 november 2010 22:03 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Jap. En een vriendin van mij heeft nu ook FOK!.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nog niet, maar weet Thomas eigenlijk dat jij FOK!t?
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lul toch niet manAlsof je er iets om geeft wat ik zeg
Iedereen geeft er iets om wat jij zegtquote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
Wie Wie wie?quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jap. En een vriendin van mij heeft nu ook FOK!.
Doettieeenkeerlievishetnognietgoednoulievdoentegenelkaaraderszegikhettegensinterklaas!quote:Op donderdag 11 november 2010 22:04 schreef Michhas het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:05 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doettieeenkeerlievishetnognietgoednoulievdoentegenelkaaraderszegikhettegensinterklaas!Ik snap het nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
[..]
Doettieeenkeerlievishetnognietgoednoulievdoentegenelkaaraderszegikhettegensinterklaas!Sinterklaas is engSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
Vast niet, ik zit te plannen om voorgoed te stoppen met FOK!.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Lutte het volgende:
[..]
Haha, je merkt het vast nog wel eens.
[..]
Doettieeenkeerlievishetnognietgoednoulievdoentegenelkaaraderszegikhettegensinterklaas!Hoezo? Ik doe toch niet on-lief? Het was niet vijandelijk bedoeld hoor LutjepetutjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil hier een plaatje van Horrorsint posten, maar daar is deze PC nie geschikt voor.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
[..]
Sinterklaas is eng
Jij wel.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast niet, ik zit te plannen om voorgoed te stoppen met FOK!.
God bless your computerquote:Op donderdag 11 november 2010 22:07 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik wil hier een plaatje van Horrorsint posten, maar daar is deze PC nie geschikt voor.
quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vast niet, ik zit te plannen om voorgoed te stoppen met FOK!.
Dat was vandaag zo'n zin in Trappedoelie en Theodoro (plaatselijke Zwarte Pieten met eigen serie), alleen ik vergeet steeds dat jullie dan geen idee hebben waar ik het over heb.quote:Op donderdag 11 november 2010 22:06 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoezo? Ik doe toch niet on-lief? Het was niet vijandelijk bedoeld hoor Lutjepetutje
Ik voel me domquote:Op donderdag 11 november 2010 22:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Dat was vandaag zo'n zin in Trappedoelie en Theodoro (plaatselijke Zwarte Pieten met eigen serie), alleen ik vergeet steeds dat jullie dan geen idee hebben waar ik het over heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |