Eerlijk gezegd wel.quote:Op woensdag 17 november 2010 17:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja wie wat bewaard die heeft wat he, wat een zielig gedoe, heb je nou echt niks anders te doen??
Ja blijft het feit wat je er aan hebt?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:41 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd wel.Maar dat is weer één van de voordelen van mIRC (Dat spreek je trouwens uit als MURK; hoor ik vaak fout gaan, maar dat terzijde): alle chats worden automatisch gelogd, hoef je helemaal niets voor te doen.
Het gaat mij er helemaal niet om om mensen met hun uitspraken om de oren te slaan, maar in sommige gevallen is het wel eens handig om mensen die met vet boter op hun hoofd de vermoorde onschuld spelen (lees in sommige gevallen keihard liegen )subtiel hun plaats te wijzen.quote:Op donderdag 18 november 2010 11:01 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja blijft het feit wat je er aan hebt?
Of je wil willens en wetens er mensen mee om de oren slaan, van wat ze in het jaar kruik ooit eens getypt hebben, en dat is nu het trieste van het hele gedoe. En boeien hoe je het uitspreekt!
Meid wees er gelukkig mee met je MURK , ieder zijn of haar hobby
Neem dan gelijk als je toch bezig bent de stream van Opa op dan pas is het verhaal compleet, want wat de man roept op stream staat niet bij je log dus eenzijdig beeld, en waarom is het aan jou om mensen op hun plaats te wijzen?quote:Op donderdag 18 november 2010 12:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het gaat mij er helemaal niet om om mensen met hun uitspraken om de oren te slaan, maar in sommige gevallen is het wel eens handig om mensen die met vet boter op hun hoofd de vermoorde onschuld spelen (lees in sommige gevallen keihard liegen )subtiel hun plaats te wijzen.
Murk van Urk ...nanoenanoequote:Op donderdag 18 november 2010 14:11 schreef spuitje het volgende:
Er is mij wat die MURK betreft een hoop[ duidelijk geworden, waarvoor dank
Opa kan mensen goed van repliek dienen en als hij zich door je geschoffeerd voelt ben je aan de beurt, dat is allemaal waar. Maar ik heb Opa nog nooit uit zichzelf tegen iemand tekeer zien/horen gaan, dat zit altijd een geschiedenis achter.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:19 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Neem dan gelijk als je toch bezig bent de stream van Opa op dan pas is het verhaal compleet, want wat de man roept op stream staat niet bij je log dus eenzijdig beeld,
Of het aan mij is laat ik in het midden. Ik kan alleen niet tegen schijnheiligheid.quote:en waarom is het aan jou om mensen op hun plaats te wijzen?
Mijn eigen zuster? Neuh...quote:Ben jij de zus van God??
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!quote:Opa kan mensen goed van repliek dienen en als hij zich door je geschoffeerd voelt ben je aan de beurt, dat is allemaal waar. Maar ik heb Opa nog nooit uit zichzelf tegen iemand tekeer zien/horen gaan, dat zit altijd een geschiedenis achter.
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!
Dit is echt het domste wat je nu typt!
Sorry hoor kon nog wel eens om je lachen met DGK maar dit slaat echt nergens op!
Ken Opa langer als vandaag en dit is geen goede omschrijving van hem!!!!!!!!
Niet dus jammer !!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.
dan nu nog het geluid aanzetten PBquote:Op donderdag 18 november 2010 17:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ga af op wat ik zelf zie en meemaak en aangezien de stream van Oop hier bijna dagelijks op het scherm staat, durf ik te beweren dat ik aardig op de hoogte ben van wat er gaande is.
is dat niet juist het enige leuke aan die ouwe?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:05 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dan nu nog het geluid aanzetten PBdan hoor je wie er allemaal over de tong gaan in Den Haag, en ja opa heeft zo zijn favorietjes waar hij ongenuanceerd op kan schelden.
Je ging 6 jaar met hem om op je forum en je was niet van het bannen, opa komt op stream en vanaf die tijd ging het toch pas mis? Dus wat weet jij meer over hem dan een ander en waarom ban je hem nu wel ineens, omdat hij in pm vroeg waarom je op een andere chat zat, heeft hij je uitgescholden?? Vertel eens?quote:Op donderdag 18 november 2010 16:58 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Dit is nu een kwestie dat je geen flauw benul hebt hoe het werkt!
Dit is echt het domste wat je nu typt!
Sorry hoor kon nog wel eens om je lachen met DGK maar dit slaat echt nergens op!
Ken Opa langer als vandaag en dit is geen goede omschrijving van hem!!!!!!!!
quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.
Iemand uitschelden en dan ontschuldig zeggen dat ie dat tegen iemand op de TV zij ..raar want hij keek helemaal geen TV ..
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:25 schreef Houtvester het volgende:
Als hij zich geschoffeerd voelt,tja daar heeft ie niet veel voor nodig zie ik vaak.
Iemand uitschelden en dan ontschuldig zeggen dat ie dat tegen iemand op de TV zij ..raar want hij keek helemaal geen TV ..
Toen je dat riep keek je vol en neidig in de camera maar je smoesje is weer goed..quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
[..]
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.
En omi kijkt vanaf half6 tv hoor en ik kijk mee.
Nee dat zijn oude koeien!!!!quote:Op donderdag 18 november 2010 17:29 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Je ging 6 jaar met hem om op je forum en je was niet van het bannen, opa komt op stream en vanaf die tijd ging het toch pas mis? Dus wat weet jij meer over hem dan een ander en waarom ban je hem nu wel ineens, omdat hij in pm vroeg waarom je op een andere chat zat, heeft hij je uitgescholden?? Vertel eens?
Nee duchi wij hebben nooit worden gehad en op het pleintje heb ik nooit een onvertogen woord gezegd en toch ban je me daar omdat ik op sio iets tegen iemand zei wat allang weer is uitgesproken.quote:Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee dat zijn oude koeien!!!!
Kijk en zo blijven de vetes in leven!
Nee Opa ik vond de ruzies niet leuk en helemaal niet dat jij dacht mij ter verandwoording te roepen waar ik chatte en met wie!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:08 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Nee duchi wij hebben nooit worden gehad en op het pleintje heb ik nooit een onvertogen woord gezegd en toch ban je me daar omdat ik op sio iets tegen iemand zei wat allang weer is uitgesproken.
En weer schelden. Je kunt het ook niet laten he?quote:Op donderdag 18 november 2010 17:41 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
[..]
Jij kan echt alleen maar onzin uitkramen he de tv gaat aan als ik uit bed kom lul.
En omi kijkt vanaf half6 tv hoor en ik kijk mee.
Gelukkig kijk jij nog, fan tot op 't botquote:Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef beequeen het volgende:
Hij zit met zijn handen in het geen haar. Geen chatters. En nu?
[ afbeelding ]
Ik ben een die hard, jeweetzzzz.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:28 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gelukkig kijk jij nog, fan tot op 't bot.
Ik heb je niet ter verantwoording geroepen alleen gevraagd waarom jij met mensen chat die ik van jou moest verwijderen van de chat om de mods te beschermen.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:17 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee Opa ik vond de ruzies niet leuk en helemaal niet dat jij dacht mij ter verandwoording te roepen waar ik chatte en met wie!
Moet je bij mij niet doen heb ik al eens meegemaakt eens en nooit weer!
Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!quote:Op donderdag 18 november 2010 18:30 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik heb je niet ter verantwoording geroepen alleen gevraagd waarom jij met mensen chat die ik van jou moest verwijderen van de chat om de mods te beschermen.
Dat begreep ik niet is dat zo gek.
Ik blijf niet hangen hoor jij begint erover stuiter sorry en waarom een ban op het pleintje ik heb daar niks verkeerd gedaan.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:46 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja jij waarschijnlijk niet maar je kan van gedachte veranderen wat iemand betreft!
En CW wist hoe ik toen over hem dacht, en jij blijft ouwe koeien uit de sloot halen!
Is ondertussen al maanden geleden maar jij blijft hangen zonde!!!!!
Heb je ban eraf gehaald maar je staat niet meer geregistreerd.quote:Op donderdag 18 november 2010 18:50 schreef ditisOPAATJE het volgende:
[..]
Ik blijf niet hangen hoor jij begint erover stuiter sorry en waarom een ban op het pleintje ik heb daar niks verkeerd gedaan.
Was gezellie met wilma en fred en jij ontneemd me dat voor niks.
Dank jewel stuiter ga ik weer inloggen of registriren okquote:Op donderdag 18 november 2010 18:54 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Heb je ban eraf gehaald maar je staat niet meer geregistreerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |