Sweet serie! Ben wel gek op de bewerking met het 'scherpe'. Erg mooie set gebouwd, hulde voor de details zoals de tv! Modellen zijn ook erg ok en de visa is ook lekker strak, kan je de complimenten doorgeven? Kan je misschien ook een schetsje plaatsen van je lichtopstelling? Ik gok 2 flitsers met grote softboxen? Je schaduwen zijn mooi diffuus in ieder geval.
Het is echt mierenneuken, maar:
@1; puntje van het kleed zit me een beetje dwars. Wellicht iets minder evenwijdig met haar voeten oid? Door strijklicht lijkt haar hand wat aderig/hoekig. blik is geweldig!
@2; bloemen en haar panty zijn toffe details, wederom strijklicht op haar hand. Er zit bij het pootje van de tv een stukje licht wat langs je model geglipt is.
@3; Wederom echt top. Zou wellicht ietsje meer ruimte gedaan hebben bij haar kin, dan komt haar gezicht los van de kwast.
@4; imo de sterkste plaat door je lichtgebruik. Heerlijk isoleren en echt retegoed.
@5; valt een beetje uit de serie, omdat hij wat meer ingezoomd is. Wel mooi met dat geklieder. Wat je je gebruikt om mee te kliederen?
Serieus mooie serie. Ik zou dat ik er de rust voor had om ook een uitgebreide shoot voor te bereiden. Worden de platen nog ergens gepubliceerd? Ben wel benieuwd naar wie de modellen en visa waren

.