abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_88579522
Volgende keer maak ik een storyboardje voordat ik begin te schieten.. verhaallijntje ontbreekt een beetje nu. Ik weet het van die 'gordijntjes'.. begin er maar niet over ;)

1

2

3

4

5
pi_88579560
ik vind die laatste erg tof
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  donderdag 11 november 2010 @ 00:59:10 #3
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_88581611
I love it! En vooral die laatste is erg dramatisch O+
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
pi_88584941
Erg mooie serie O+ De eerste, tweede en laatste springen er voor mij uit, voornamelijk qua pose van het model. Lekkere toning ook!
  donderdag 11 november 2010 @ 16:06:09 #5
52657 pea4fun
valt geen soep van te maken
pi_88598506
De gordijnen vind ik wel passen eigenlijk hoor. Ik vind ook de bewerking erg sterk en erg goed op details gelet, de oude tv is daarbij toch wel doorslaggevend voor het tijdsgevoel.
Het is inderdaad bij een serie als deze jammer dat er geen verhaallijn inzit, dat zou hem nog sterker maken. Vooral met een foto als nr 5, die voor mij toch wel vraagt om een verhaal (of beelden die je dat zelf kunnen laten maken)
Van deze serie vind ik 1 het minst en mij spreken 3 en 4 het meest aan.
Het rode in het haar is voor mij op 5 net iets te, zeker in verhouding met de andere foto's.
http://www.peaspictorial.com/ Foto's onthouden wat mensen vergeten.
pi_88630589
Ze kijken erg fijn weg, met 1 en 5 als toppers.
Ik geloof dat ik dit thema even op mijn shortlist van uit-te-voeren-shoots zet ;)

Kun je wat meer vertellen over model, locatie, props, camera, licht, bewerking, etc?
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:28:27 #7
150897 ebeaydojraes
Gek Zijn Is Gezond (.nl)
pi_88630721
die gordijnen zijn zo erg nog niet. Maar die lijnen op de achtergrond ... bij de groothoek foto's trekken ze helemaal krom en bij sommige zie je daardoor ook de scheve horizon. das veel storender.
- "Was Ik Maar Een Dichter, Dan Kon Ik Dichter Bij Jou Zijn!"
- 'ye cannae change the laws of physics'
Licentie:http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/nl/
pi_88648263
Dat scheve komt niet door het objectief.. Bahang op hardboard en met 1 spijkertje vast zetten..
thnx voor de comments.
  FOK!fotograaf vrijdag 12 november 2010 @ 21:19:50 #9
18921 freud
Who's John Galt?
pi_88649451
Sweet serie! Ben wel gek op de bewerking met het 'scherpe'. Erg mooie set gebouwd, hulde voor de details zoals de tv! Modellen zijn ook erg ok en de visa is ook lekker strak, kan je de complimenten doorgeven? Kan je misschien ook een schetsje plaatsen van je lichtopstelling? Ik gok 2 flitsers met grote softboxen? Je schaduwen zijn mooi diffuus in ieder geval.

Het is echt mierenneuken, maar:

@1; puntje van het kleed zit me een beetje dwars. Wellicht iets minder evenwijdig met haar voeten oid? Door strijklicht lijkt haar hand wat aderig/hoekig. blik is geweldig!
@2; bloemen en haar panty zijn toffe details, wederom strijklicht op haar hand. Er zit bij het pootje van de tv een stukje licht wat langs je model geglipt is.
@3; Wederom echt top. Zou wellicht ietsje meer ruimte gedaan hebben bij haar kin, dan komt haar gezicht los van de kwast.
@4; imo de sterkste plaat door je lichtgebruik. Heerlijk isoleren en echt retegoed.
@5; valt een beetje uit de serie, omdat hij wat meer ingezoomd is. Wel mooi met dat geklieder. Wat je je gebruikt om mee te kliederen?

Serieus mooie serie. Ik zou dat ik er de rust voor had om ook een uitgebreide shoot voor te bereiden. Worden de platen nog ergens gepubliceerd? Ben wel benieuwd naar wie de modellen en visa waren :).
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:17:21 #10
285303 xjoyce
Joyce photography
pi_88665616
Wat een onwijs gave setting heb je hier neergezet, ik ben enthousiast!!!
Mooi model mooie emotie in de foto's. Vooral de laatste is mijn favoriet.
Joyce
19jaar.
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:39:50 #11
30789 RonaldV
Phabulous Phantoms
pi_88666070
Leuke serie, maar ze komen een betje "krap" (ik weet even geen betere uitdrukking) over. Ik mis diepte (die je mogelijk wel had gehad als je de muur niet haaks op je camera had gehouden), en op de één of andere manier bekruipt me de gedachte dat de kamer maar anderhalve meter hoog is. Misschien had je de fotos wat minder horizontaal moeten schieten, maar juist iets omlaag of zo?

Verder niks mis mee: goeie kleuren, mooie belichting, prettig model, en de setting is helemaal af!
- "Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed" Bruce Springsteen - War
- Door controle aan de landsgrenzen op te heffen kan men nu grenzenloos gaan controleren...
- Privacy Matters
pi_88671756
Ik vind de laatste erg speciaal. Zou 'm weleens willen zien zonder het kastje en de gordijnen. Volgens mij wordt 'ie dan nog een stuk krachtiger. Erg mooie plaat.

Vierde foto hetzelfde. Ik vind de props hier ook overbodig en zelfs een beetje storend. Minder is meer in deze, denk ik :)

De andere foto's zijn netjes, maar heb ik verder niet zoveel mee. Laatste twee zijn - bijna - toppers. Naar mijn smaak dan :)

Bij alle platen vind ik de kleurtjes erg mooi. Modellen zien er ook tiptop uit, zowel in visagie, als styling en poses. Goeie serie :)
pi_88739961
Jeetje, wat een heerlijke sfeervolle foto's.
Laatst in de Zoom stond een stuk over een fotograaf die in hetzelfde genre schiet. Heerlijk ouderwets gevoel.
pi_88774898
Wat een prachtige serie foto's!
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')