Met daaiments omma neck!quote:
De wereld is weer plat jaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
De wereld is geplankjard? wtf betekend dat dan?
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:53 schreef Dagoduck het volgende:
De wereld is geplankjard? wtf betekend dat dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.welke regel snap je nou niet?
[ Bericht 19% gewijzigd door 3rdRock op 10-11-2010 22:55:03 (ivm lengte ff gespoilerd) ]And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
ooit eens gehoord van een spoiler functiequote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
welke regel snap je nou niet?
had em al ge-editquote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ooit eens gehoord van een spoiler functie
die tweede regelquote:Op woensdag 10 november 2010 22:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[ code verwijderd ]
welke regel snap je nou niet?
*splot* joe bedankt, ik ga ff tissues halen!quote:
die sfeer hangt er mooi bij.quote:
quote:
ja, de Russen zijn geïnfiltreerd!quote:
We zeggen gewoon Fuck You!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:03 schreef 3rdRock het volgende:
Tom de Ridder! kan iemand brandstof over hem heen gooien en hem daarna in de fik steken? wat een irritante vent!
GMTAquote:Op woensdag 10 november 2010 23:05 schreef 3rdRock het volgende:
het meest toepasselijke nummer bij Tom....FOK JOE!
que?quote:
Je weet niet GMTA?quote:
na ff googlen welquote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:10 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
na ff googlen wel
en zo Great is mijn Mind niet hoor
trusten popje!quote:Op woensdag 10 november 2010 23:24 schreef Dagoduck het volgende:
Dit nummer had niet gehoeven
Ik ga slapen
Doe ikquote:
welkom, maar onthoud.....home is where your heart is!quote:
Ja, die reist altijd met me mee. Moet toch zeggen dat ik me in Zwolle echt niet thuis voelquote:Op woensdag 10 november 2010 23:33 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
welkom, maar onthoud.....home is where your heart is!
waar zou je dan willen wonen?quote:Op woensdag 10 november 2010 23:34 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, die reist altijd met me mee. Moet toch zeggen dat ik me in Zwolle echt niet thuis voel![]()
Gewoon, hier!! Woon ik al mijn hele leven, dorpje bevalt me wel (ondanks het tussen-de-geraniums-gekoekeloerquote:
ah, ok. ik snap. je werkt alleen in Zwolle.quote:Op woensdag 10 november 2010 23:38 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon, hier!! Woon ik al mijn hele leven, dorpje bevalt me wel (ondanks het tussen-de-geraniums-gekoekeloer)
Ik voel me op de een of andere manier pas sinds een jaar of 5 thuis in m'n eigen huis, toevallig viel dat samen met het vertrek van mijn exquote:Op woensdag 10 november 2010 23:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ah, ok. ik snap. je werkt alleen in Zwolle.
nja, ik woon in Grunn....en als ik mijn cottage binnenloop voelt het toch wel als thuis....en het huis van mijn oduers steeds minder......
nja, in de huizen waar ik met exen heb gewoond heb ik me nooit echt thuis gevoeld....gewoon, omdat ik het niet ingereicht had......en dat is met deze cottage wel een beetje zo....maar toch wil ik hier niet te lang blijven......quote:Op woensdag 10 november 2010 23:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voel me op de een of andere manier pas sinds een jaar of 5 thuis in m'n eigen huis, toevallig viel dat samen met het vertrek van mijn ex![]()
Huis van m'n moeder voelt ook nog als thuis, maar daar kom ik elke dag nog wel ff. 500 meter verderop
ik vinnet iig wel lekkerquote:
Ow, dat herken ik maar al te goed! Alle spullen waren van hem, dus ik moest een complete nieuwe inboedel hebben. Sinds die tijd voel ik me stukken beter hierquote:Op woensdag 10 november 2010 23:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, in de huizen waar ik met exen heb gewoond heb ik me nooit echt thuis gevoeld....gewoon, omdat ik het niet ingereicht had......en dat is met deze cottage wel een beetje zo....maar toch wil ik hier niet te lang blijven......
aan de andere kant heb ik ook niet zoveel nodig om me thuis te zoeken.....wat van mijn spulletjes en ik ben wel klaar. dat echte thuisgevoel heb ik geloof ik niet zo nodig...
Wat een Nederlandse ellende noem je daar zegquote:Op woensdag 10 november 2010 23:51 schreef tedkees2 het volgende:
Green Lizard! (en Krezip, en Beef)
ehm..ik leef op amper 20m2 met een vloer die niet bepaald stevig is en helemaal waterdicht is het ook niet....huisjesmelker......quote:Op woensdag 10 november 2010 23:52 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, dat herken ik maar al te goed! Alle spullen waren van hem, dus ik moest een complete nieuwe inboedel hebben. Sinds die tijd voel ik me stukken beter hier![]()
Waarom wil je daar weg? En helemaal weg uit Stad??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
Da's de samenstelling van die band die je op Silverchair vond lijken, vandaarquote:Op woensdag 10 november 2010 23:53 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een Nederlandse ellende noem je daar zeg
Dan zijn ze er wel een stuk op vooruit gegaanquote:Op woensdag 10 november 2010 23:55 schreef tedkees2 het volgende:
[..]
Da's de samenstelling van die band die je op Silverchair vond lijken, vandaar
quote:Op woensdag 10 november 2010 23:54 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ehm..ik leef op amper 20m2 met een vloer die niet bepaald stevig is en helemaal waterdicht is het ook niet....huisjesmelker......
bovendien heeft mijn werk zich verplaatst naar Leeuwarden.....Ow, das minderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En wat je spoiler betreft: is ook veel gezelliger met z'n 2en, maar het zou me wel uitmaken waar
En slaap lekker
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
neuh, de enige "eis" die ik heb is fatsoenlijk OV richting de plaats waar ik werk (of werk op fietsafstand) daar ik geen rijbewijs heb. en of dat nu in Vlissingen, MAastricht, Den Helder of Groningen is zal me worst wezenquote:Op donderdag 11 november 2010 00:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow, das minder![]()
En wat je spoiler betreft: is ook veel gezelliger met z'n 2en, maar het zou me wel uitmaken waar
En slaap lekker![]()
Ow...quote:Op donderdag 11 november 2010 00:11 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eigenlijk had ik het tegen Drierdrosk, maar toch bedankt
Haha, nee niet gehoord. Over de Den Hulst? Die is wel wat ver om je auto te horen.quote:Op donderdag 11 november 2010 00:12 schreef minthy het volgende:
[..]
Ow...Ben blond
![]()
Heb je mij nog langs horen komen rond 22:45???
Over Den Hulst, ja! Hij maakt wel veel herrie, want oud dieseltje met een grote bekquote:Op donderdag 11 november 2010 00:15 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Haha, nee niet gehoord. Over de Den Hulst? Die is wel wat ver om je auto te horen.
Of hij maakt een teringherrie, dat kan ook
Nicequote:Op donderdag 11 november 2010 03:47 schreef Waalwijker het volgende:
Georgia Satellites - Keep Your Hands To Yourself![]()
En gewoon op 3FM, top.
YO !quote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAAAANS!
Leuk he, wakker worden met Dinand en Giel...
Groot nieuws was het hequote:Op donderdag 11 november 2010 08:59 schreef oh-oh het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
HAAAAAAANS!
Leuk he, wakker worden met Dinand en Giel...
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:25 schreef oh-oh het volgende:
Roeeeeeeeeeeeelllllllll![]()
Ga je carnavallen vandaag?
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:27 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]!
Neuh. Hopelijk een baan regelen
.
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:34 schreef oh-oh het volgende:
Hoooooooooo of is dat een verkapte "ik ben de nieuwe stadsprins"-post![]()
![]()
![]()
Thank god, dat zou een afknapper zijn zegquote:
quote:Op donderdag 11 november 2010 09:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope bij detacheringsbureau.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |