Ja, kan me voorstellen. Daarom kom ik ook niet meer in de TAL SC. Gaat me gewoon TE hard.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
nee, ik ben er echt een beetje klaar mee.
Beetje jammerquote:
Bianca vroeg of ik nog ff kwamquote:
Lol whut?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Die Wololo is van AOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Priesterssssssssss KIJK UIT!!!!!!
Zo, even de taalmod uitgehangenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed.
Vandaag overleeftd
Net friet patat gegeten![]()
FF Even FOK!en fokken en dan tv kijken.
En jij?
Maar het gaat nu toch ook al weer iets minder hard Flesjequote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Daarom kom ik ook niet meer in de TAL SC. Gaat me gewoon TE hard.
ik zit nu ook aan de thee. nou ja heb net een kop op en ga nu even een nieuwe zetten..quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al ruim 1.400 topics voor de thee.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, even de taalmod uitgehangen.
ONZ is hier niet hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:33 schreef Jojoortje het volgende:
Die Wololo is van AOE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Priesterssssssssss KIJK UIT!!!!!!
quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik kom hier ook al ruim 1.400 topics voor de thee.
Hetzelfd, goed namelijk.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:39 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Wel goed.
Vandaag overleeft
Net friet gegeten![]()
FF fokken en dan tv kijken.
En jij?
Oh hier blijf ik wel hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Maar het gaat nu toch ook al weer iets minder hard Flesje![]()
Zou het jammer vinden als je niet meer komt
![]()
Zoals ik al eerder zei: het is een van de redenen waarom ook ik 30 topics (in 6 dagenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, kan me voorstellen. Daarom kom ik ook niet meer in de TAL SC. Gaat me gewoon TE hard.
wololo, het geluidje dat de priests in age of empires makenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
En nu?
[..]
Bianca vroeg of ik nog ff kwam
[..]
Lol whut?
Kansloze barbaar. Het is FRIET en dat stond er goedquote:Op woensdag 10 november 2010 19:41 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo, even de taalmod uitgehangen.
Hey Flipsquote:
quote:
Ik lees ook niet meer terug hoor op werkdagenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: het is een van de redenen waarom ook ik 30 topics (in 6 dagen) heb overgeslagen. Tijdens kantooruren werk ik gewoon, en teruglezen is niet meer te doen...
Is dat nou de dank die ik krijg als ik behulpzaam ben?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Je bent van beneden de rivirerenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kansloze barbaar. Het is FRIET en dat stond er goed
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:40 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Beetje jammer![]()
En nu?
[..]
Bianca vroeg of ik nog ff kwam
[..]
Lol whut?
Ja ja, ik moest denken aan trolololoquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef PeZu het volgende:
[..]
wololo, het geluidje dat de priests in age of empires maken
Nee teruglezen doe ik al heel lang niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei: het is een van de redenen waarom ook ik 30 topics (in 6 dagen) heb overgeslagen. Tijdens kantooruren werk ik gewoon, en teruglezen is niet meer te doen...
Ik had ze al gezien jaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
LL: http://frontpage.fok.nl/s(...)rigde-in-de-hmh.html !
Wat voor projectje?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef Flippiee het volgende:
[..]
![]()
[..]
[..]
Hetzelfd, goed namelijk.
Ik begin zo met een projectje voor school en dan nog een samenvatting schrijven en slapen.
Ben erg moe.
Oh en ik had rijst gegeten
Hoezo vandaag overleeft
"Brigde"??quote:Op woensdag 10 november 2010 19:45 schreef MPG het volgende:
LL: http://frontpage.fok.nl/s(...)rigde-in-de-hmh.html !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |