oe spannend!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.
klein tipje zorg ervoor dat je niet bij iedere bericht een code moet invoeren is zo gekut.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.
Stond al op de to-do list. Als het qua security lukt (want ik zit natuurlijk ook nog met caching van de pagina en het moet niet mogelijk zijn om altijd zonder captcha te posten) wil ik dat ook gaan implementeren. Waarschijnlijk wordt het dan om de X-aantal berichten, en sowieso altijd aan het begin van je sessie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klein tipje zorg ervoor dat je niet bij iedere bericht een code moet invoeren is zo gekut.
ik neem het op met VLCquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag er eindelijk achter gekomen hoe ik NetTransport zo ver krijg om fatsoenlijk op te nemen zonder elk uur steeds meer bestandjes van 1 tot 1224 KB aan te maken. In plaats van een playlist met 1 item moest ik gewoon een HTTP redirect doen.
Heb ik vandaag ook even mee lopen stoeien, maar kreeg 't niet lekker werkend icm het livestreams-script. Jij zal zeker een windows scheduled task gebruiken icm vlc commandline -demux?quote:
je moet een sessie 5 minuten laten duren en na die tijd moet je de captcha weer weergeven.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stond al op de to-do list. Als het qua security lukt (want ik zit natuurlijk ook nog met caching van de pagina en het moet niet mogelijk zijn om altijd zonder captcha te posten) wil ik dat ook gaan implementeren. Waarschijnlijk wordt het dan om de X-aantal berichten, en sowieso altijd aan het begin van je sessie.
goed gegokt, alleen bij omschakeling van zomer naar wintertijd moet je even ingrijpenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook even mee lopen stoeien, maar kreeg 't niet lekker werkend icm het livestreams-script. Jij zal zeker een windows scheduled task gebruiken icm vlc commandline -demux?
Mja, zo 's nachts gebeurt er weinig interessants zou je zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goed gegokt, alleen bij omschakeling van zomer naar wintertijd moet je even ingrijpen
zaterdag op zondag niet neequote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zo 's nachts gebeurt er weinig interessants zou je zeggen.
ik laat ze juist 15 seconden overkruisen dus de ene stream start op 01:00:00 en de andere stopt dan op 01:00:15quote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stop de opname van een uur ook altijd om x.59.55, en start om x+1.00.00
Mja, ik heb binnen NetTransport 1 enkele taak lopen en die gaat volledig naar de Palestijnen als ik binnen dezelfde taak meerdere dingen door elkaar wil opnemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik laat ze juist 15 seconden overkruisen dus de ene stream start op 01:00:00 en de andere stopt dan op 01:00:15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
makkelijke jackpot...Zelfde als gisteren. Toen waren ze alle 3 al geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gisteren niet gehoord of er er iets over gelezen dus voor mij was ie nieuwquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren. Toen waren ze alle 3 al geraden.
Waarom wil je al die informatie allemaal weten eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf silverlight player nog steeds bij het oude gelaten.
Ik had 'm een keer vervangen met jouw versie, maar toen kwamen er klachten binnen van mensen die helemaal niks meer zagen. Toen dus maar snel weer teruggedraaid. Nog geen tijd gehad om er verder naar te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf silverlight player nog steeds bij het oude gelaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |