ik drink eerder gewoon witte wijn.. en bier niet zo snel meer..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Vooral hier in de omgeving, met al die keten enzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Ik weet nog wel dat ik aangeschoten de berg afskiedde in de mist, ik zag ineens een dubbele afgrondquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Hoop dat ' ie snel uitkomtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de trailer nu 2x in PAthe gezien en volgens mij iedere keer dezelfde...maar weet niet precies wanneer.
LOLquote:baal btw wel dat ik al naar Jackass3D ben geweest want nu is er een Dirkjanvoorfilmpje
9 december ofzo geloof ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ' ie snel uitkomt![]()
[..]
LOL.
afgelopen zaterdag waren er een paar figuren die te veel hadden gedronken,.. ik denk dat het kwam omdat het een vrijgezellefeestje was.. maar ze hadden tafel die daar stond gemold..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
dat mensen alchohol drinken vind ik best, maar dat een deel geen maat kan houden en het nodig vind ich iedere weekend klem te zuipen vind ik vervelend. Ik vind aangeschoten mensen vervelend. jeugdtrauma.
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag waren er een paar figuren die te veel hadden gedronken,.. ik denk dat het kwam omdat het een vrijgezellefeestje was.. maar ze hadden tafel die daar stond gemold..
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....
than you are my kinda girl op alchoholgebiedquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..
Ik ook niet. Hoogstens vrij aangeschotenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..
1-9quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
hehe! eindelijk! iedereen is bang voor SC Genemuiden!![]()
![]()
![]()
een b'tje..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoogstens vrij aangeschoten.
dan kan die 10e er ook nog wel bijquote:
Dronken zijn kan echt leuk zijn, alleen het probleem is dat je wel vaak ook stomme dingen hebt gedaan, en das jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dronken zijn kan echt leuk zijn, alleen het probleem is dat je wel vaak ook stomme dingen hebt gedaan, en das jammer
Gewoon, de fun. Het is grappig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....
ik vind dronken mensen helemaal niet grappig, maar eerder een bron van ergernis.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon, de fun. Het is grappig.
Ook om andere mensen dronken te zien![]()
Je zit in een soort roes wat werkelijk alles leuk maakt. Muziek komt geweldig binnen en je ben gewoon blijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je zit in een soort roes wat werkelijk alles leuk maakt. Muziek komt geweldig binnen en je ben gewoon blijIk doe het ook niet vaak want ja, elk voordeel heb zijn nadeel en dat nadeel is vaak wel erg groot. Maar het punt is dus dat je gewoon van alles en iedereen houd, instant hippie zeg maar
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.
ik werd zelf, die ene keer dat ik meer dan 2 biertjes dronk heel stil en depressief......voor mij gold dat op dat moment dus niet...
Zelfde als jou dus hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansen
Maar echt dronken, nee dat kan ik niet worden. Ik zit gewoon vol op een gegeven moment.
Iedereen reageert er anders op, jij hebt dan gewoon een vervelende reactiequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.
ik werd zelf, die ene keer dat ik meer dan 2 biertjes dronk heel stil en depressief......voor mij gold dat op dat moment dus niet...
Van bier raak je idd vanzelf vol, maar als je dan overstaptquote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansen
Maar echt dronken, nee dat kan ik niet worden. Ik zit gewoon vol op een gegeven moment.
nja, door dat slechte begin heb ik de behoefte niet om dat te ontdekkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Iedereen reageert er anders op, jij hebt dan gewoon een vervelende reactieMisschien word het beter als je doordrinkt
Ik ben een vrij rechtse drinker. Alleen maar Bier en vol is volquote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Van bier raak je idd vanzelf vol, maar als je dan overstapt
Ik ben in alles vrij links. Probeer alles en zie wel of het lekker valtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een vrij rechtse drinker. Alleen maar Bier en vol is vol
En vervolgens beland je in de goot met een lege portemonnee en verwacht je dat anderen je wel weer thuis helpen :pquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben in alles vrij links. Probeer alles en zie wel of het lekker valt
ja superman schijnt met pensioen te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
annie heeft het maar druk met redden!
Neuh dat komt bijna nooit voor, en die lege portomennee valt best mee. Ik werk veelquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens beland je in de goot met een lege portemonnee en verwacht je dat anderen je wel weer thuis helpen :p
Heuj, dies vetquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef henkde_j het volgende:
Lekkere uitvoering dit.
Maar ook deze club remix kan ik aanraden.
Echt heaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Zing hier gewoon The Ace of Spades tekst op, lijkt toch allemaal op elkaar
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
THE ACE OF SPADES, THE ACE OF SPADES!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |