nja...of is geweest......quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om zn schouder en op een toetsenbord?
De leukste videoclip in het jaar 2009quote:
Dan wel die andere versie..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef miieejj het volgende:
laatst was rene froger op de radio met "een eigen huis" ..zal ik dat aan vragen op de ong. de laatste avond als die figuren in dat glazen huis zitten..
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerderquote:
3 minuten lang ??quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerder
die trailer die -hans- postte van ruim 2 minuten jaquote:
Zag de trailer laatst tijdens Paranormal Activity 2, maar dat zal dan wsl. een andere zijn geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerder
ik heb de trailer nu 2x in PAthe gezien en volgens mij iedere keer dezelfde...maar weet niet precies wanneer.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag de trailer laatst tijdens Paranormal Activity 2, maar dat zal dan wsl. een andere zijn geweest.
1ste biertje? 24 jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
1e biertje...ik denk toen ik 18 was.....daarvoor wel vet aan de Shandy en Sneeuwwitje gezeten!
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ik in mijn leven heb gedronken:
3 á 5 jagermeister 0.02L met apresskien met snowcamp van schoolwas ik 15 en een half.
250ml. bier ook toen.
Dus.. sindsdien nooit meer iets gedronken
Verder wel Coca Cola verslaafd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |