je hebt het knopje "open nieuwe deel" na een f5 hoorquote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry ! Even wennen aan de nieuwe lay-out
.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatje? iemand? je hebt keuze uit 3.000.000 verschillende..
Dank!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://open.spotify.com/u(...)ZQSbT6aNfEi4SYoDl52K
Die denk ik?
Oja, zie het! Handig. Goede tip voor een eventuele volgende keer.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je hebt het knopje "open nieuwe deel" na een f5 hoor
Veenstra Veenstra!quote:
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Dagoduck het volgende:
Plaatje? iemand? je hebt keuze uit 3.000.000 verschillende..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
Een verkrachting van zo'n nummer moet men per definitie kut vinden. Dat heeft niks met smaak te maken. En anders ff naar de oorarts gaan.quote:
Hans vat het wel ff samen.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:25 schreef 3rdRock het volgende:
yo partypiepel! Drierd in da house!
zeg, is er nog iets bijzonders gemeld in t vorige topic of kan ik die net zo goed skippen?
is de samenvatting iets van: domien is een purtdj met prutitemns maar de muziek is lekker, ekdom heeft weer geen showtrap voor Sissing, Arens heeft niemand gehoord en Timur en Ramon doen wat ze ook in t weekend doen: lol trappen! ?quote:
ik snap ook niet waarom het op 1 staat in de itunes chart staat de new kids op die plek.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:27 schreef Allrounder het volgende:
Ducksauce heeft z'n beste tijd nu ook wel gehad...
iTunes != MegaTop5quote:Op woensdag 10 november 2010 19:28 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik snap ook niet waarom het op 1 staat in de itunes chart staat de new kids op die plek.
ik weet dat de airplay ook mee teltquote:
ej skatje!quote:
ik heb het zelf al samengevatquote:Op woensdag 10 november 2010 19:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Grapjas.
@Rock Heb amper wat uit het vorige topic gelezen![]()
.
ik heb een nieuwe foto om een realdoll te bestellen!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:36 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe background op mn telefoon.
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik heb een nieuwe foto om een realdoll te bestellen!
quote:Op woensdag 10 november 2010 19:37 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ik luister ondertussen wel ff naar
quote:
dankjewel. ik ben diep geroerd door zo'n gebaar.....snif....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
M'n 128.363ste post draag ik op aan jullie.
Krijg jij nou ook zo'n warm gevoel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:43 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dankjewel. ik ben diep geroerd door zo'n gebaar.....snif....
yups...maar dat kan ook door die pittige maaltijd komen......quote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Krijg jij nou ook zo'n warm gevoel?
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yups...maar dat kan ook door die pittige maaltijd komen......
iemand chocomousse?
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....quote:Op woensdag 10 november 2010 19:48 schreef minthy het volgende:
Wat een warm gevoel hangt er hier, en dan ook nog Volbeat op de radio. Could life get any better?
Niet gewoon bier en tieten?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....
Maar je hebt al gegeten zeg je net?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik weet nog wel iets.......een leuke dame die lekker meeluisterd en voor mij een heerlijk potje kookt en daarna een fijne romcom wil kijken.....
* 3rdRock gooitquote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!
Je hebt niet eens Mona Browniepudding? die was lekker met stukjes chocolaquote:
ik drink geen bier, en alleen tieten.....nja, er mag best een vrouw aan vast zittenquote:
owja, nou, dan gaan we samen afwassen en met water spetteren enzoquote:Op woensdag 10 november 2010 19:50 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar je hebt al gegeten zeg je net?
Hallo Zwolle!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit in Zwolle, dus als je hard kan gooien, graag!!
gewoon van t raam likken joh!quote:
ja, eigenlijk is ie veel te glad natuurlijk...maar mijn God!quote:
Heui, zit nu precies aan de andere kant van jequote:
Zit aan de buitenkant, ik werk op 4 hoog zonder balkonquote:Op woensdag 10 november 2010 19:53 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gewoon van t raam likken joh!
ow, ow...another level! godsamme, 1 van de meest geile platen die ik ken ja.
Maar ramenlappen gaat wel?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Zit aan de buitenkant, ik werk op 4 hoog zonder balkon
Wat is nou weer een romcomquote:Op woensdag 10 november 2010 19:49 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Your musical compatibility with PatrickW1693 is SUPERquote:
Hee, dat staat er bij mij ookquote:Op woensdag 10 november 2010 20:03 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Your musical compatibility with PatrickW1693 is SUPER
Music you have in common includes Go Back to the Zoo, Brandon Flowers, Duck Sauce, Two Door Cinema Club and Scouting for Girls.
yup.....en dan is er ook nog de romzomcom. dan komen er ook nog zombies aan te pasquote:
nope. er zijn ook enoeg mannen die dergelijke films kunnen waarderen. en nee, dat zijn niet allemaal nichtenquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, van die films die alleen vrouwen leuk vinden
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ah, van die films die alleen vrouwen leuk vinden
Ik durf te wedden dat die mannen niet van voetbal houden.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope. er zijn ook enoeg mannen die dergelijke films kunnen waarderen. en nee, dat zijn niet allemaal nichten
dat is slechts bijzaak Roelquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.
die heb je verloren. ik mag graag een studiosportje om 19.00u op zondagavond meepikken en Footballmanager2011 spelen, ik ben 100 hetero en ik vind een aantal romcoms best ok. Zoals Notting Hill, Going the Distance en A Life Less Ordinary kun jeo ok nog een romcom noemen....quote:Op woensdag 10 november 2010 20:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat die mannen niet van voetbal houden.
Zo zie je maar dat je met zo'n nummer ook nog op nationale radio aandacht krijgt.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:12 schreef Pino112 het volgende:
Kip, Paard, Koe.
Goede titel van je single.
roel retweet em netquote:
wat hierquote:Op woensdag 10 november 2010 20:16 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben er even niet, typ wat hier na de piep.
>Piep<
Na de hoeveelheid alcohol die ik nodig heb om zo'n film door te komen lukt het niet meerquote:Op woensdag 10 november 2010 20:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Kan ie ondertussen z'n eenogige spitting cobra in stelling brengen.
ik vond deze vetter:quote:
Timbalandquote:
heb zelf ook meer met The Hives dan met dat schoenenmerkquote:
dat je daar oplet.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
En mn 11000e post is speciaal voor jullie mensen!![]()
ik miste mijn 5000equote:
Geen 1 eigenlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 20:37 schreef 3rdRock het volgende:
tzal wel aan mij liggen...maar Michiel heeft dit uur nog weinig muziek gedraaid die ik leuk vind
+1quote:Op woensdag 10 november 2010 20:44 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Geen 1 eigenlijk
Okee, nu Sterrenstof.
newbquote:Op woensdag 10 november 2010 20:29 schreef Pino112 het volgende:
En mn 11000e post is speciaal voor jullie mensen!![]()
Strijken... Kud, moet ik ook nog doen. Eerst nog even een testrapport schrijven. Schakel om 22:00 wel weer even in.quote:Op woensdag 10 november 2010 20:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ah, Weezer. Kon weer niet missen.
Ik zet wel m'n eigen muziek op bij m'n huiswerk (lees: strijken).
yup, mooie actie. en dat clipje is best puik...tliedje vind ik nog steeds niet echt leuk.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:01 schreef Sirolf het volgende:
Mooie promo-actie voor Social Radio van Michiel.
Oh, en Want Want = tof!
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:02 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, mooie actie. en dat clipje is best puik...tliedje vind ik nog steeds niet echt leuk.
oe spannend!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.
klein tipje zorg ervoor dat je niet bij iedere bericht een code moet invoeren is zo gekut.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:04 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Binnenkort komen er nog wat updates aan trouwens, want Social Radio gaat uiteraard ook gebruikt worden tijdens Serious Request. Ben op dit moment bijvoorbeeld bezig met het verbeteren van de shoutbox (toevoegen van naam/email van poster, want het is nu wel heel erg anoniem) en een spin-off versie.
Stond al op de to-do list. Als het qua security lukt (want ik zit natuurlijk ook nog met caching van de pagina en het moet niet mogelijk zijn om altijd zonder captcha te posten) wil ik dat ook gaan implementeren. Waarschijnlijk wordt het dan om de X-aantal berichten, en sowieso altijd aan het begin van je sessie.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef hole1988 het volgende:
[..]
klein tipje zorg ervoor dat je niet bij iedere bericht een code moet invoeren is zo gekut.
ik neem het op met VLCquote:Op woensdag 10 november 2010 21:06 schreef Sirolf het volgende:
Vandaag er eindelijk achter gekomen hoe ik NetTransport zo ver krijg om fatsoenlijk op te nemen zonder elk uur steeds meer bestandjes van 1 tot 1224 KB aan te maken. In plaats van een playlist met 1 item moest ik gewoon een HTTP redirect doen.
Heb ik vandaag ook even mee lopen stoeien, maar kreeg 't niet lekker werkend icm het livestreams-script. Jij zal zeker een windows scheduled task gebruiken icm vlc commandline -demux?quote:
je moet een sessie 5 minuten laten duren en na die tijd moet je de captcha weer weergeven.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Stond al op de to-do list. Als het qua security lukt (want ik zit natuurlijk ook nog met caching van de pagina en het moet niet mogelijk zijn om altijd zonder captcha te posten) wil ik dat ook gaan implementeren. Waarschijnlijk wordt het dan om de X-aantal berichten, en sowieso altijd aan het begin van je sessie.
goed gegokt, alleen bij omschakeling van zomer naar wintertijd moet je even ingrijpenquote:Op woensdag 10 november 2010 21:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Heb ik vandaag ook even mee lopen stoeien, maar kreeg 't niet lekker werkend icm het livestreams-script. Jij zal zeker een windows scheduled task gebruiken icm vlc commandline -demux?
Mja, zo 's nachts gebeurt er weinig interessants zou je zeggen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:11 schreef hole1988 het volgende:
[..]
goed gegokt, alleen bij omschakeling van zomer naar wintertijd moet je even ingrijpen
zaterdag op zondag niet neequote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Mja, zo 's nachts gebeurt er weinig interessants zou je zeggen.
ik laat ze juist 15 seconden overkruisen dus de ene stream start op 01:00:00 en de andere stopt dan op 01:00:15quote:Op woensdag 10 november 2010 21:13 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik stop de opname van een uur ook altijd om x.59.55, en start om x+1.00.00
Mja, ik heb binnen NetTransport 1 enkele taak lopen en die gaat volledig naar de Palestijnen als ik binnen dezelfde taak meerdere dingen door elkaar wil opnemen.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik laat ze juist 15 seconden overkruisen dus de ene stream start op 01:00:00 en de andere stopt dan op 01:00:15
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:27 schreef 3rdRock het volgende:
makkelijke jackpot...Zelfde als gisteren. Toen waren ze alle 3 al geraden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gisteren niet gehoord of er er iets over gelezen dus voor mij was ie nieuwquote:Op woensdag 10 november 2010 21:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Zelfde als gisteren. Toen waren ze alle 3 al geraden.
Waarom wil je al die informatie allemaal weten eigenlijk?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf silverlight player nog steeds bij het oude gelaten.
Ik had 'm een keer vervangen met jouw versie, maar toen kwamen er klachten binnen van mensen die helemaal niks meer zagen. Toen dus maar snel weer teruggedraaid. Nog geen tijd gehad om er verder naar te kijken.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:29 schreef hole1988 het volgende:
@sirolf silverlight player nog steeds bij het oude gelaten.
Ik denk gewoon omdat het kan.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom wil je al die informatie allemaal weten eigenlijk?
oké, ik heb hem uitvoerig getest en werkte met SL3 en SL4, zullen misschien mensen zijn die moonlight gebruiken.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik had 'm een keer vervangen met jouw versie, maar toen kwamen er klachten binnen van mensen die helemaal niks meer zagen. Toen dus maar snel weer teruggedraaid. Nog geen tijd gehad om er verder naar te kijken.
Az staat 2-0 voorquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Gaat niet goed bij Roda, Eagles verdiend de voorsprong![]()
yup, wat is die man groot!quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie die nieuwsbrief gezien van giel ?? met john bakker ?
http://en.wikipedia.org/wiki/Toploader zegt van wel....quote:
Net zo groot als domien .. gerard en giel zijn gewoon kleinquote:Op woensdag 10 november 2010 21:38 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, wat is die man groot!
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Toploader zegt van wel....
Ejquote:Op woensdag 10 november 2010 21:36 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Gaat niet goed bij Roda, Eagles verdiend de voorsprong![]()
Hiquote:Op woensdag 10 november 2010 21:33 schreef Dagoduck het volgende:
Dansen in het maanlicht!
Goedenavond heren!
Tegen?quote:
Wilde 'm vanmiddag nog bekijken maar had 't er veel te druk voor. Ik pak 'm d'r zo even bij.quote:Op woensdag 10 november 2010 21:35 schreef miieejj het volgende:
hebben jullie die nieuwsbrief gezien van giel ?? met john bakker ?
quote:
Is ook niet de insteek natuurlijkquote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef miieejj het volgende:
ik vind dat programma op ned.1 .. ik weet niet..
je word er niet blij van..
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:45 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Is ook niet de insteek natuurlijk
quote:Op woensdag 10 november 2010 21:46 schreef Timo20 het volgende:
Dijkse Boys - Genemuiden 1-7![]()
TURBO!!![]()
![]()
![]()
![]()
DJ Paul Elstak jonguh!
Sowiesoquote:Op woensdag 10 november 2010 21:47 schreef miieejj het volgende:
[..]
die ga ik aanvragen als het serious reqeust is
ik vermoed dat Corton's hand ergens is.....en dat Veenstra dat niet zo prettig vind....quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef Sirolf het volgende:
Michiel is aan het oefenen voor de tandarts?
[ link | afbeelding ]
Sinterklaas avond 97quote:
Om zn schouder en op een toetsenbord?quote:Op woensdag 10 november 2010 21:50 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vermoed dat Corton's hand ergens is.....en dat Veenstra dat niet zo prettig vind....
nja...of is geweest......quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Om zn schouder en op een toetsenbord?
De leukste videoclip in het jaar 2009quote:
Dan wel die andere versie..quote:Op woensdag 10 november 2010 21:53 schreef miieejj het volgende:
laatst was rene froger op de radio met "een eigen huis" ..zal ik dat aan vragen op de ong. de laatste avond als die figuren in dat glazen huis zitten..
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerderquote:
3 minuten lang ??quote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerder
die trailer die -hans- postte van ruim 2 minuten jaquote:
Zag de trailer laatst tijdens Paranormal Activity 2, maar dat zal dan wsl. een andere zijn geweestquote:Op woensdag 10 november 2010 22:00 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
gisteren in Pathe zaal 1 gezien op dat hele grote scherm. dan is ie nog leukerder
ik heb de trailer nu 2x in PAthe gezien en volgens mij iedere keer dezelfde...maar weet niet precies wanneer.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:06 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zag de trailer laatst tijdens Paranormal Activity 2, maar dat zal dan wsl. een andere zijn geweest.
1ste biertje? 24 jaarquote:Op woensdag 10 november 2010 22:07 schreef 3rdRock het volgende:
1e biertje...ik denk toen ik 18 was.....daarvoor wel vet aan de Shandy en Sneeuwwitje gezeten!
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:09 schreef Dagoduck het volgende:
Wat ik in mijn leven heb gedronken:
3 á 5 jagermeister 0.02L met apresskien met snowcamp van schoolwas ik 15 en een half.
250ml. bier ook toen.
Dus.. sindsdien nooit meer iets gedronken
Verder wel Coca Cola verslaafd.
ik drink eerder gewoon witte wijn.. en bier niet zo snel meer..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Vooral hier in de omgeving, met al die keten enzo.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Ik weet nog wel dat ik aangeschoten de berg afskiedde in de mist, ik zag ineens een dubbele afgrondquote:Op woensdag 10 november 2010 22:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nja, ik word altijd verbaasd aangekeken als ik zeg dat ik amper drink....sinds ik echt helemaal alleen woon (nu 9maanden) heb ik 1 fles van die nepsmirnof gekocht.....maar in het verleden wel wat gedronken, maar de gemiddelde puber zuipt in een weekend meer dan ik in een jaar.
Hoop dat ' ie snel uitkomtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:08 schreef 3rdRock het volgende:
ik heb de trailer nu 2x in PAthe gezien en volgens mij iedere keer dezelfde...maar weet niet precies wanneer.
LOLquote:baal btw wel dat ik al naar Jackass3D ben geweest want nu is er een Dirkjanvoorfilmpje
9 december ofzo geloof ik...quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat ' ie snel uitkomt![]()
[..]
LOL.
afgelopen zaterdag waren er een paar figuren die te veel hadden gedronken,.. ik denk dat het kwam omdat het een vrijgezellefeestje was.. maar ze hadden tafel die daar stond gemold..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:14 schreef 3rdRock het volgende:
dat mensen alchohol drinken vind ik best, maar dat een deel geen maat kan houden en het nodig vind ich iedere weekend klem te zuipen vind ik vervelend. Ik vind aangeschoten mensen vervelend. jeugdtrauma.
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:17 schreef miieejj het volgende:
[..]
afgelopen zaterdag waren er een paar figuren die te veel hadden gedronken,.. ik denk dat het kwam omdat het een vrijgezellefeestje was.. maar ze hadden tafel die daar stond gemold..
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....
than you are my kinda girl op alchoholgebiedquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..
Ik ook niet. Hoogstens vrij aangeschotenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:19 schreef miieejj het volgende:
[..]
ik stop als ik denk dat genoeg op heb.. nooit dronken geweest ..
1-9quote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef Timo20 het volgende:
hehe! eindelijk! iedereen is bang voor SC Genemuiden!![]()
![]()
![]()
een b'tje..quote:Op woensdag 10 november 2010 22:21 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik ook niet. Hoogstens vrij aangeschoten.
dan kan die 10e er ook nog wel bijquote:
Dronken zijn kan echt leuk zijn, alleen het probleem is dat je wel vaak ook stomme dingen hebt gedaan, en das jammerquote:Op woensdag 10 november 2010 22:18 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
en ik vraag me dan oprecht af wat daar leuk aan is! net als de volgende ochtend met zo'n enorme kater wakker worden dat je echt niet meer weet wat je de vorige avond gedaan hebt....
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....quote:Op woensdag 10 november 2010 22:27 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Dronken zijn kan echt leuk zijn, alleen het probleem is dat je wel vaak ook stomme dingen hebt gedaan, en das jammer
Gewoon, de fun. Het is grappig.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....
ik vind dronken mensen helemaal niet grappig, maar eerder een bron van ergernis.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Gewoon, de fun. Het is grappig.
Ook om andere mensen dronken te zien![]()
Je zit in een soort roes wat werkelijk alles leuk maakt. Muziek komt geweldig binnen en je ben gewoon blijquote:Op woensdag 10 november 2010 22:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
maar WAT is er dan leuk aan? just wondering....
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:30 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Je zit in een soort roes wat werkelijk alles leuk maakt. Muziek komt geweldig binnen en je ben gewoon blijIk doe het ook niet vaak want ja, elk voordeel heb zijn nadeel en dat nadeel is vaak wel erg groot. Maar het punt is dus dat je gewoon van alles en iedereen houd, instant hippie zeg maar
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.
ik werd zelf, die ene keer dat ik meer dan 2 biertjes dronk heel stil en depressief......voor mij gold dat op dat moment dus niet...
Zelfde als jou dus hier.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansen
Maar echt dronken, nee dat kan ik niet worden. Ik zit gewoon vol op een gegeven moment.
Iedereen reageert er anders op, jij hebt dan gewoon een vervelende reactiequote:Op woensdag 10 november 2010 22:32 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
mmm, ok.....daar kan ik me iets bij voorstellen.
ik werd zelf, die ene keer dat ik meer dan 2 biertjes dronk heel stil en depressief......voor mij gold dat op dat moment dus niet...
Van bier raak je idd vanzelf vol, maar als je dan overstaptquote:Op woensdag 10 november 2010 22:33 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa van alcohol word ik wel wat losser en ga ik zelfs dansen
Maar echt dronken, nee dat kan ik niet worden. Ik zit gewoon vol op een gegeven moment.
nja, door dat slechte begin heb ik de behoefte niet om dat te ontdekkenquote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Iedereen reageert er anders op, jij hebt dan gewoon een vervelende reactieMisschien word het beter als je doordrinkt
Ik ben een vrij rechtse drinker. Alleen maar Bier en vol is volquote:Op woensdag 10 november 2010 22:35 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Van bier raak je idd vanzelf vol, maar als je dan overstapt
Ik ben in alles vrij links. Probeer alles en zie wel of het lekker valtquote:Op woensdag 10 november 2010 22:38 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik ben een vrij rechtse drinker. Alleen maar Bier en vol is vol
En vervolgens beland je in de goot met een lege portemonnee en verwacht je dat anderen je wel weer thuis helpen :pquote:Op woensdag 10 november 2010 22:39 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Ik ben in alles vrij links. Probeer alles en zie wel of het lekker valt
ja superman schijnt met pensioen te zijn.quote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef 3rdRock het volgende:
annie heeft het maar druk met redden!
Neuh dat komt bijna nooit voor, en die lege portomennee valt best mee. Ik werk veelquote:Op woensdag 10 november 2010 22:41 schreef henkde_j het volgende:
[..]
En vervolgens beland je in de goot met een lege portemonnee en verwacht je dat anderen je wel weer thuis helpen :p
Heuj, dies vetquote:Op woensdag 10 november 2010 22:43 schreef henkde_j het volgende:
Lekkere uitvoering dit.
Maar ook deze club remix kan ik aanraden.
Echt heaquote:Op woensdag 10 november 2010 22:48 schreef Bol_Wan het volgende:
Zing hier gewoon The Ace of Spades tekst op, lijkt toch allemaal op elkaar
quote:Op woensdag 10 november 2010 22:49 schreef Dagoduck het volgende:
THE ACE OF SPADES, THE ACE OF SPADES!!
klink idd lekker >> [3FM #2311] Keiharde MotorHead uit de subwooferquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |