maar das vet makkelijk met mikken als je voor de bonuspunten gaat!quote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever een ster op de ruit dan op de motorkap is een bekend gezegde, ik heb em nu op de motorkap, of te wel, ze hebben me een Mercedes gegeven
Ik zal hem de volgende keer laten staanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandalig. beetje vrouw heeft een mooie snor en is er trots op
Je zal er maar 1 krijgen,het is een schandequote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Liever een ster op de ruit dan op de motorkap is een bekend gezegde, ik heb em nu op de motorkap, of te wel, ze hebben me een Mercedes gegeven
Als ze 2u moet rijden voor haar werk waarom wonen jullie dan bij Rotterdam?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Myraela het volgende:
NOESSSS. Moeder rijd nu pas weg van der werk, dan is ze der pas over 2 uur.Ik heb honger.
Non existent.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:02 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd naar de snorren van alle andere mensen hier hoor
goedquote:Op woensdag 10 november 2010 19:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hola dawg met kleine d
Hoe is de tat?
Ja! Had je nog sexier gevonden met baardquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik zal hem de volgende keer laten staan
Ze werkt er pas een week, en ze krijgt heel Nederland. Maar het bedrijf zit in Belgie, dus ze word nu eerst 2 maanden in Belgie opgeleid.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef Gasol het volgende:
[..]
Als ze 2u moet rijden voor haar werk waarom wonen jullie dan bij Rotterdam?
Hmmm... Ik wil wel een Mercedes krijgen hoor. De Mercedessen waar ik in heb gereden, waren allemaal mega fijnquote:Op woensdag 10 november 2010 19:04 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een Mercedes is niet zo fijn als dat de naam doet vermoeden![]()
[..]
Heel veel, voornamelijk te duur,
Zeikerdquote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
I seequote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze werkt er pas een week, en ze krijgt heel Nederland. Maar het bedrijf zit in Belgie, dus ze word nu eerst 2 maanden in Belgie opgeleid.
Als je Turk bent jaquote:Op woensdag 10 november 2010 19:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
schandalig. beetje vrouw heeft een mooie snor en is er trots op
Jullie zijn welkom.quote:Op woensdag 10 november 2010 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens mij bood Q dat aanDat zou voor mij ook wel handig zijn...
WHUT. Ook nog een baard, dat gaat me te ver hoor. Had ik nou cup DD dan had ik zeker weten wel baard ook laten staanquote:Op woensdag 10 november 2010 19:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ja! Had je nog sexier gevonden met baard
oja, godverAllahver... mn kopvod vergetenquote:
Vooruit, met enkel een snor ben je ook apetijtelijkquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
WHUT. Ook nog een baard, dat gaat me te ver hoor. Had ik nou cup DD dan had ik zeker weten wel baard ook laten staan
Mijnes is nog niet winter klaarquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, godver... mn kopvod vergeten
Dank jequote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Vooruit, met enkel een snor ben je ook apetijtelijk
Schaam jequote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oja, godverAllahver... mn kopvod vergeten
ik moet er ook nog een met bont kopenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijnes is nog niet winter klaar
hoe is het met je ijzer?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik moet er ook nog een met bont kopen
Ja, maar ik was in de privacy van alleen thuisquote:
zie fotoquote:
En dan stiekem Fokken! Allah is niet blij met jequote:Op woensdag 10 november 2010 19:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, maar ik was in de privacy van alleen thuis![]()
mn man en 12 kinderen zijn bij oma op bezoek en ik moest het huis schoonmaken
ik zocht de online koran, maar kwam hier uitquote:Op woensdag 10 november 2010 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan stiekem Fokken! Allah is niet blij met je
Met al dat gezeik op Allah en de Koran, kan ik me dat heel goed voorstellenquote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zocht de online koran, maar kwam hier uit
en aangezien mijn nederlands na al die jaren nog niet goed is, is dit niet de koran dan?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Met al dat gezeik op Allah en de Koran, kan ik me dat heel goed voorstellen
It's close enoughquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en aangezien mijn nederlands na al die jaren nog niet goed is, is dit niet de koran dan?
Jij mag de koran helemaal niet lezen vrouwmens, laat dat maar aan de wijze mannen overquote:Op woensdag 10 november 2010 19:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en aangezien mijn nederlands na al die jaren nog niet goed is, is dit niet de koran dan?
ik zocht een receptquote:Op woensdag 10 november 2010 19:13 schreef Gasol het volgende:
[..]
Jij mag de koran helemaal niet lezen vrouwmens, laat dat maar aan de wijze mannen over
domuz etiquote:
Ik tel voor twee.quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Yuki het volgende:
Oh, voor de meet: ALS ik ga, heb ik plek voor hooguit 2 mensen
Kan ik alvast een optie op 1 van die plekken nemen?quote:Op woensdag 10 november 2010 19:14 schreef Yuki het volgende:
Oh, voor de meet: ALS ik ga, heb ik plek voor hooguit 2 mensen
Thanksquote:
Als je door de keuring komtquote:Op woensdag 10 november 2010 19:15 schreef Gasol het volgende:
[..]
Kan ik alvast een optie op 1 van die plekken nemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |